ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایران هایلوک نمایندگی هایک ویژن

هایک ویژن و هایلوک دو برندی است که می توان آنها را در بین برندهای عرصه تجهیزات نظارتی در جایگاه اول قرار داد. به عنوان برترین و بهترین نمایندگی در ایران می توان فروشگاه ایران هایلوک را به شما پیشنهاد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هایک ویژن و هایلوک دو برندی است که می توان آنها را در بین برندهای عرصه تجهیزات نظارتی در جایگاه اول قرار داد. به عنوان برترین و بهترین نمایندگی در ایران می توان فروشگاه ایران هایلوک را به شما پیشنهاد داد. شما برای دسترسی به فروشگاه ایران هایلوک می توانید به طور حضوری به آدرس تقاطع خیابان حافظ و جمهوری(پاساژ نادری) مراجعه کنید و از طریق استند و دوربینهای نصب شده در فروشگاه، دوربین مداربسته موردنظر خود را انتخاب کنید و با توجه به فضای خود راهنمایی لازم را به دست آورید.

فروشگاه ایران هایلوک برای مشتریان خود این امکان را به وجود آورده تا با بهترین قیمت و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خرید بی دردسر و راحتی را از فروشگاه ایران هایلوک داشته باشند.

فروشگاه ایران هایلوک با 4 سال سابقه درخشانی که در عرصه مشاوره، فروش و نصب محصولات تجهیزات نظارتی دارد، می تواند شما را برای یک خرید عالی و بی دردسر راهنمایی کند.

نشانی این مجموعه برای مراجعه حضوری: تهران، تقاطع خیابان حافظ و جمهوری، مرکز خرید نادری طبقه بالای همکف(طبقه یکم) پلاک یک است.

شما با کلیک روی لینک زیر می توانید از محصولات فروشگاه ایران هایلوک آگاه شوید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید:

خرید آنلاین دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک

امنیت یکی از مهم ترین اصل های زندگی انسان است. از آنجایی که انسان همیشه به دنبال وجود آرامش در زندگی است، در پی ایجاد امنیت خود تلاش می کند و آرامش در زندگی بدون ایجاد امنیت معنایی ندارد. یکی از ابزارهایی که برای ایجاد امنیت و آرامش به دست بشر ساخته شده و در پی ایجاد امنیت بیشتر فضا است، دوربین های نظارتی است. شما با مجهز کردن مکان خود به دوربینهای مداربسته می توانید از امنیت فضای خود مطمئن باشید. دوربین مداربسته را به عنوان یک چشم سومی که پلک نمی زند در نظر بگیرید، از این رو می توانید از این ابزار برای حفظ امنیت جان و مال خود استفاده لازم را ببرید.

در فروشگاه ایران هایلوک برای راحتی خیال و خرید راحت مشتریان به دو شکل تخفیف صورت می گیرد. تخفیف نوع اول تخفیف به همکاران و تخفیف نوع دوم تخفیف به مصرف کننده های این محصولات تجهیزات نظارتی است. در فروشگاه ایران هایلوک تخفیف برای همکاران بیشتر از فروشگاه های دیگر اعمال می شود. با توجه به وضع پیش آمده در بازار ارز ایران و نوسانات نرخ ارز تخفیف همکاری  هر روز در حال تغییر است که شما می توانید این نوسانات و تغییرات قیمت ها را در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مشاهده کنید و نسبت به آن خرید خود را انجام دهید.

دو شرکت پارس ارتباط افزار و تدبیر اندیشان درسا شرکتهای پشتیبانی اصلی تولید محصولات هایک ویژن و هایلوک هستند که طبق لیست قیمتی که تهیه می کنند و به بازار عرضه می کنند، فروشندگان می توانند از این لیست قیمت درصد تخفیف خود را کسر کنند و محصولات را به فروش برسانند. درصد تخفیف کسر شده برای همکار و غیر همکار متفاوت است.

دو برند هایلوک و هایک ویژن بیشترین انتخاب کاربران برای پروژه های بزرگ و کوچک مختلف است که در وبسایت ایران هایلوک این موضوع مورد بحث قرار می گیرد.

شما می توانید دوربین مداربسته هایک ویژن خود را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. این محصولات با تخفیف ویژه ای از بهار 1402 برای کاربران وبسایت ایران هایلوک فراهم شده است. این امکان برای دیگر مشتریان نیز فراهم شده که دوربین مداربسته هایک ویژن را در فروش ویژه با قیمت شگفت انگیز خریداری کنند.

برند هایک ویژن 15 سال بعد از تاسیس خود به عنوان رتبه یک عرصه تجهیزات نظارتی در جهان شناخته شد. این برند در سال 2001 تاسیس و در سال 2016 در این جایگاه در جهان قرار گرفت. بعد از تحول عظیمی که در سال 2016 برای هایک ویژن اتفاق افتاد این برند به فکر تولید و عرضه محصولات تجهیزات نظارتی با قیمت مناسب تر و اقتصادی تر افتاد؛ از این رو در سال 2018 دست به عرضه و تولید محصولات هایلوک زد تا بتواند در جایگاه خود به عنوان اولین رتبه در عرصه محصولات تجهیزات نظارتی بماند. از آن پس محصولات هایک ویژن و هایلوک به عنوان نسل جدید این برند در بازار معرفی شدند و فروش قابل توجهی در سرتاسر جهان داشتند. ما در این مقاله به نسل جدید از برند هایک ویژن و هایلوک در سال 2023 می پردازیم.

در ادامه شما را با محصولات هایک ویژن با تخفیف استثنایی آشنا می کنیم که بیشتر از 40 محصول هایک ویژن و هایلوک شامل این تخفیف ویژه می شوند. با قیمت اقتصادی محصولات هایلوک و تخفیف اعمال شده بر روی محصولات، می توانید خریدی با کیفیت و هزینه پایین داشته باشید. برند هایک ویژن رتبه یک در عرصه تجهیزات نظارتی است و از سال 2016 تا کنون به مدت 7 سال در این جایگاه باقی مانده است. افرادی که قصد خرید تجهیزات نظارتی با کیفیت دارند و در نظر دارند محیط خود را با محصولات تجهیزات نظارتی ایمن کنند، باید بدانند خرید محصول بی کیفیت با قیمت ارزان نسبت به محصول با کیفیت و قیمت بالاتر نمی تواند انتظاراتی که فرد دارد را برآورده سازد. در بین همکاران و کاربرانی که محصولات تجهیزات نظارتی خرید می کنند هایک ویژن اولین انتخاب آنهاست و به این موضوع آگاه هستند که یکی از بهترین محصولات تجهیزات نظارتی را از لحاظ کیفیت و گارانتی خریداری کرده اند. بار دیگر برند هایک ویژن طی سال گذشته رتبه یک عرصه تجهیزات نظارتی را از آن خود کرد و باعث شد طی 7 سال پیاپی در این جایگاه بماند.

تنوع بالای محصولات برند هایک ویژن و هایلوک را می توانید در وبسایت ایران هایلوک مشاهده کنید و با توجه به گارانتی معتبر و قیمت مناسبی که فروشگاه ایران هایلوک دارد می توانید خرید راحت و بی دردسری داشته باشید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دو برند هایلوک و هایک ویژن در یک شرکت تولید می شوند و هر دو دارای تکنولوژی HD Turbo و IP  هستند. به دوربین مداربسته با تکنولوژی HD در برند هایک ویژن و هایلوک تکنولوژی Turbo HD گفته می شود. تکنولوژی دیجیتال همان تکنولوژی تحت شبکه است که به آن IP هم گفته می شود. شما می توانید از فروشگاه ایران هایلوک محصولات این دو برند را خریداری کنید. کاربران برای خرید دوربین مداربسته باید به کیفیت و وضوح تصویر دوربین مداربسته توجه کنند و این نکته را در نظر داشته باشند که دوربین مداربسته با تکنولوژی AHD، 20 درصد وضوح و کیفیت پایین تری نسبت به دوربین های مداربسته هایلوک و هایک ویژن با تکنولوژی HD-TVI دارند. هدف این فروشگاه از فروش تجهیزات نظارتی با کیفیت با تخفیف ویژه و قیمت عالی، راحتی خیال کاربران است.

برای مراجعه حضوری به فروشگاه ایران هایلوک با وسایل نقلیه عمومی می توانید با نزدیکترین ایستگاه مترو واقع در سعدی، چهارراه مخبرالدوله در خیابان جمهوری است. جلوی در متروی سعدی اتوبوس شرکت واحد حدفاصل بهارستان تا میدان جمهوری در حال تردد است. در نظر داشته باشید دقیقا جلوی در ورودی پاساژ نادری، ایستگاه اتوبوس دارد و مراجعه کنندگان حضوری سختی خاصی برای رسیدن به فروشگاه ایران هایلوک نخواهند داشت.

فروشگاه ایران هایلوک واقع در مرکز خرید نادری است. پاساژ نادری یکی از مراکز خرید بزرگی است که تمام محصولات تجهیزات نظارتی را دارد و شما می توانید تمام تجهیزاتی که برای دوربین مداربسته خود نیاز دارید را از این مرکز خرید تهیه کنید.

نشانی پاساژ نادری: تهران، ضلع شمالی خیابان جمهوری اسلامی، غرب به شرق، پس از خیابان حافظ، رو به روی مرکز خرید چارسو

شماره تماس تلفن ثابت : ۰۲۱۶۶۷۳۵۵۴ شماره تلفن همراه و پیام رسان واتس اپ : ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰

فروشگاه ایران هایلوک

ما در آستانه چهار ساله شدن تاسیس وبسایت خود قرار داریم و تمام کاربران و مشتریان در این چهار سال از امکانات وبسایت استفاده کرده اند. امکانات موجود در وبسایت ایران هایلوک به شرح زیر است:

  • ارائه تخفیف استثنایی برای کاربران
  • استفاده از فایلهای به روزرسانی دستگاه های هایک ویژن و هایلوک
  • استفاده از دیتاشیت محصولات هایک ویژن و هایلوک
  • آگاهی از قیمت و محصولات موجود فروشگاه ایران هایلوک
  • ارسال محصولات به سراسر ایران

کاربران می توانند از طریق وبسایت ایران هایلوک محصول مورد نظر خود را انتخاب و از همان سایت سفارش خود را انجام دهند. همچنین امکان ارسال محصول به سراسر ایران فراهم است.

برای اطمینان بیشتر شما کاربران و خریدی راحت بر روی هر محصولی که خریداری می کنید، 2 سال گارانتی تعمیر اعمال شده است. بعد از خرید محصول تا 2 سال اگر هرگونه مشکلی برای محصولتان به وجود آمد، به جز آسیب فیزیکی و نوسانات برق که شامل ضمانت نمی شوند، می توانید با تماس یا مراجعه حضوری به فروشگاه ایران هایلوک مشکل خود را در میان بگذارید تا محصول مورد نظرتان تعمیر شود.

همه این موارد در فروش غیرحضوری کاربرد دارد. افزون بر شماره تماسهای ذکر شده، راه های ارتباطی دیگر با فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر وجود دارد:

  • فکس
  • پست الکترونیک
  • اینستاگرام

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی