ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سفارش طراحی آنلاین گرافیک و دانلودطرح لایه باز از سایت طرح کهن

سفارش طراحی آنلاین برای یک کسب و کار یا شرکت خدمات دهنده بسیار مهم است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفارشی طراحی آنلاین برای افرادی که به کار طراحی گرافیک با کیفیت نیاز داشته، اما زمان و منبع کافی برای انجام آن را ندارند، می تواند یک گزینه عالی در نظر گرفته شود. اما سفارش یا طرح لایه باز خود را از کجا دریافت کنیم که کیفیت بالای خدمات مشخصه اصلی آن باشد؟ سایت طراحی گرافیک آنلاین طرح کهن یکی از بهترین سایت ها در این زمینه میباشد که خدمات طراحی را بصورت آنلاین ارائه میدهد.

سفارش طراحی آنلاین شامل چه خدماتی می شود؟

سفارش طراحی آنلاین برای یک کسب و کار یا شرکت خدمات دهنده بسیار مهم است، زیرا باعث دیده شدن برای مخاطبان و رسیدن به سود بیشتر می شود. سایت طرح کهن یکی از بهترین ها در این زمینه، انواع مختلف خدمات سفارش اختصاصی طراحی را ارائه می دهد که در اینجا به بخشی از مهم ترین این خدمات و ویژگی های آن ها می پردازیم.

طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از ضروری ترین خدمات سفارش طراحی آنلاین است که کسب و کارها به آن نیاز دارند. لوگو چهره یک برند است و نشان دهنده هویت آن است.

طراحی گرافیک

یکی دیگر از خدمات مهمی است که کسب و کارها برای بازاریابی خود به آن نیاز دارند طراحی گرافیک. این سفارش طراحی آنلاین شامل همه چیز از بروشورها و تراکت ها گرفته تا کارت ویزیت و گرافیک رسانه های اجتماعی می شود.

طراحی بنر

برای مشاغلی که می خواهند مشتریان را به ویترین های فیزیکی یا آنلاین خود جذب کنند طراحی بنر بسیار ضروری است. این طراحی می تواند شامل همه چیز از بنرهای وب سایت و رسانه های اجتماعی گرفته تا بنرها و بیلبوردهای داخل فروشگاه باشد.

طراحی لیوان تبلیغاتی

طراحی لیوان تبلیغاتی یکی دیگر از خدمات طراحی منحصر به فرد است که مشاغل می توانند به صورت سفارش طراحی آنلاین آن را داشته باشند.

خدمات طراحی شبکه های اجتماعی

خدمات طراحی شبکه های اجتماعی مانند طراحی استوری اینستاگرام و طراحی پست تلگرام نیز تقاضای بالایی دارند. این خدمات می‌تواند به کسب‌ و کارها کمک کند تا محتوای رسانه‌ های اجتماعی جذابی را ایجاد کنند که پیام برند آن ها را به طور مؤثر منتقل می ‌کند.

طراحی منوی رستوران

طراحی منوی رستوران یک سرویس طراحی حیاتی برای هر کسب و کار در صنعت غذا و نوشیدنی است. یک منوی خوب می تواند به طور موثر با پیشنهادات منو ارتباط برقرار کند و مشتریان را به امتحان آیتم های جدید ترغیب کند.

منظور از دانلود طرح لایه باز چیست؟

طرح لایه باز به نوعی از قالب طراحی گرافیکی گفته می شود که در آن طرح با استفاده از چندین لایه ایجاد شده  که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. این لایه ها را می توان به راحتی  و به طور مستقل ویرایش و دستکاری کرد و امکان انعطاف پذیری و سفارشی سازی بالایی را در فرآیند طراحی فراهم می کنند. هنگامی که یک طرح لایه باز دانلود می کنید، در اصل یک فایل طراحی گرافیکی را دانلود می کنید که با استفاده از فرمت لایه باز ایجاد شده است.

 سپس این فایل را می توان در نرم افزارهای مختلف طراحی گرافیکی مانند فتوشاپ یا ایلوستریتور باز و هر تغییری که نیاز است را ایجاد کرد. این برای افرادی مناسب است که هم علاقه دارند طرحی با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشند و هم زمان ایجاد آن را از ابتدا ندارند.

 از طرح های لایه باز هم می توان برای عناصر فیزیکی مانند طراحی کارت ویزیت و بروشور استفاده کرد و هم می توان آن ها را برای عناصر مجازی مانند وب سایت ها به کار برد. طرح کهن امکان خرید طرح لایه باز را نیز برای شما فراهم کرده است که به راحتی قادر به ایجاد طراحی های خلاقانه خواهید بود.

برای سفارش طراحی آنلاین باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام سفارش طراحی آنلاین، توجه به چند نکته کلیدی برای اطمینان از دریافت کار با کیفیت و حرفه ای ضروری است. در مرحله اول، انتخاب یک ارائه دهنده خدمات طراحی معتبر و با کیفیت به همراه سابقه اثبات شده ضروری است.

 برای آگاهی از سابقه بهتر است به قسمت نمونه کارها در وب سایت ارائه دهنده خدمات طراحی مراجعه کرده و کارهایی که قبلا انجام شده است را مشاهده کنید‌. علاوه بر این، مطمئن شوید که نیازهای طراحی خاص خود را به وضوح بیان کرده و هرگونه اطلاعات را در اختیار طراح قرار داده اید.

در این صورت برای سفارش طراحی آنلاین اختصاصی می توانید در کمترین زمان به طرحی که دقیقا در ذهن دارید برسید. سایت طراحی باید پشتیبانی قوی و انجام کلیه خدمات طراحی را نیز داشته باشد. در این صورت می توان با اطمینان خاطر بیشتر خدمات طراحی را به آن سپرد. طراحی کهن تمامی این ویژگی ها را دارا است و بهترین خدمات را به مشتری ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی