ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیلیمو
رپورتاژ آگهی

در کمتر از 1 دقیقه فیلیمو را روی تلویزیون تماشا کنید

آیا راهی برای نصب و تماشای فیلیمو روی تلویزیون‌های معمولی یا قدیمی نیز وجود دارد؟

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

راههای نصب و تماشای فیلیمو بر روی تلویزیون

تماشای فیلیمو روی تلویزیون از همان لحظه نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون و لاگین کردن تا به لحظه باز کردن و انتخاب فیلم و سریال مورد نظر برای کاربران جای سوال دارد. وقتی گوگل پلی با مشکل مواجه است برنامه فیلیمو برای تلویزیون را از کجا دانلود کنیم؟ اگر تلویزیون ما اندرویدی نباشد، اپلیکیشن اندروید تی وی فیلیمو که دیگر بر روی آن نصب نمی‌شود. مثلا برای نصب فیلیمو روی تلویزیون ال جی یا سامسونگ که سیستم عامل اندروید ندارند چکار باید کرد؟

از طرفی کسانی که تلویزیون غیرهوشمند دارند یا تلویزیون آن‌ها معمولی است با یک سوال مواجه می‌شوند، آیا راهی برای نصب و تماشای فیلیمو روی تلویزیون‌های معمولی یا قدیمی نیز وجود دارد؟

بله!

تمامی این مسائل راه حل دارند و در اینجا از راه‌حل واحدی صحبت خواهیم کرد که به ترتیب برای هر کدام از این‌ها کاربرد دارد. با ما همراه باشید.

راه‌ های تماشای فیلیمو روی تلویزیون های مختلف

همین ابتدا به شما بگوییم که با هر مدل تلویزیون چه قدیمی و چه هوشمند می‌توانید اپلیکیشن‌های VOD از جمله نماوا، فیلم نت و فیلیمو را روی تلویزیون تماشا کرد. این قابلیتی‌ است که اندروید باکس ایجاد کرده‌ است. بعنوان مثال اندروید باکس نت باکس یک دستگاه کوچک هوشمند است که به انواع تلویزیون‌های هوشمند و قدیمی وصل می‌شود چرا که پورت HDMI و AV دارد.

با هر کدام از روش‌های زیر می‌توانید به تماشای فیلم و سریال‌های فیلیمو روی تلویزیون مشغول شوید.

نصب و راه اندازی اپلیکیشن فیلیمو روی تلویزیون

تماشای فیلیمو روی تلویزیون با مرورگر

این روش برای تلویزیون‌های هوشمند بخصوص برندهایی که سیستم عامل اندروید تی وی ندارند، کاربرد دارد. بدین صورت باید عمل کرد که ابتدا مرورگر یا بروزر تلویزیون خود را باز کنید سپس یکی از دو آدرس زیر را تایپ کنید:

  • www.filimo.com: در این روش مستقیم وارد سایت فیلیمو خواهید شد. با وارد شدن در حساب کاربری و انتخاب یک فیلم به تماشای فیلیمو روی تلویزیون بپردازید.
  • tv.filimo.com: این آدرس نسخه‌ای کاستومایز شده از محیط فیلیمو را روی تلویزیون به شما نمایش خواهد داد. از بالا بر روی نماد حساب کاربری کلیک کنید. یک کد به شما نمایش داده می‌شود. حال کاری که باید بکنید این است که بر روی لپتاپ یا گوشی همراه خود آدرس www.filimo.com/activate را تایپ کنید.

نکته مهم) شما باید از قبل حساب کاربری ساخته باشید و امکان ساخت حساب کاربری و فعالسازی اشتراک فیلیمو روی تلویزیون امکان‌پذیر نیست. این کار را باید با گوشی همراه یا لپتاپ خود انجام دهید.

نصب اپلیکیشن فیلیمو روی تلویزیون های هوشمند

روش دیگر این است که برنامه فیلیمو را روی تلویزیون خود نصب کنید. قابلیت نصب برنامه یکی از ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند است. بدین صورت که گوگل پلی را روی تلویزیون باز کنید و برنامه فیلیمو را از طریق آن نصب کنید. البته این روزها گوگل پلی در داخل کشور به دلایل تحریم از دسترس خارج شده است که به جای آن می‌توانید از دیگر فروشگاه‌های اپ استور مانند بازار استفاده کنید.

نصب اپلیکیشن فیلیمو روی تلویزیون ال جی

همانطور که می‌دانید سیستم عامل تلویزیون ال جی webOS است. یعنی اندرویدی نیست. برای نصب فیلیمو روی تلویزیون الجی به اپ استور دیفالت خود تلویزیون بروید. از آنجا می‌توانید برنامه فیلیمو را روی تلویزیون نصب کنید.

به جای گوگل پلی از کدام اپ استور برای نصب برنامه روی تلویزیون استفاده کنیم؟

اگر نصب برنامه از جمله فیلیمو روی تلویزیون برای شما به معضل تبدیل شده است می‌توانید از اپ استور نت باکس استفاده کنید. نت استور در واقع یک فروشگاه اندرویدی برای نصب برنامه روی تلویزیون است. تب‌های اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، کانال‌ها، به‌روزرسانی‌ها و جستجو یک کاربری آسان و راحت برای افراد ایجاد کرده است. استفاده از نت استور برای نصب برنامه رایگان است اما از آنجایی که برنامه اختصاصی نت‌باکس است، برای داشتن آن باید یک عدد نت باکس تهیه کنید.

تماشای فیلیمو روی تلویزیون با کست کردن و میرور کردن

کست کردن و میرور کردن دو راه برای انتقال صفحه‌ی گوشی روی تلویزیون است. این قابلیت روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد. برای میرور کردن گوشی روی تلویزیون و تماشای فیلیمو به ترتیب:

  • بسته به مدل گوشی خود: در شیائومی Wireless display، در سامسونگ smart view، در هواوی Wireless Projection و در گوشی ال جی برنامه cast را انتخاب کنید. اگر مدل گوشی شما برند دیگری است به دنبال کلماتی مانند smart یا wireless باشید و یا در نت در مورد آن جستجو کنید. سپس آن را فعال کنید
  • معادل همین برنامه میرور کردن screen mirroring را روی تلویزیون نیز فعال کنید.

تمام شد

برای کاربران ios باید تلویزیون شما اپل تی وی باشد تا بتوانید عملیات میرور کردن را انجام دهید.

اگرچه اینجا نیز با داشتن اندروید باکس نت باکس امکان میرور کردن کاربران آیفون و اندروید روی هر مدل تلویزیون امکان پذیر است. ناگفته نماند که نت باکس تنها اندروید باکس داخل کشور است که از قابلیت airplay برای کاربران ios پشتیبانی می‌کند.

برای تماشای فیلیمو روی تلویزیون به روش کست کردن نیز کافی است که در هنگام پخش برنامه در اپ فیلیمو روی گوشی بر روی علامت کست در بالا سمت راست کلیک کنید. حواستان باشد، تلویزیون شما باید از قابلیت کست کردن پشتیبانی کند.

اینجا نیز باز نت باکس با قابلیت نصب برنامه Miracast روی تلویزیون امکان کست کردن را برای همه فراهم کرده است.

تماشای فیلیمو روی تلویزیون های جدید

تماشای فیلیمو روی تلویزیون با کابل

یک راه دیگر برای تماشای فیلیمو روی تلویزیون استفاده از کابل است. در واقع شما لپتاپ یا گوشی همراه خود را به کمک یک کابل به تلویزیون وصل می‌کنید. سپس محتوا را داخل لپتاپ یا گوشی باز می‌کنید و از تلویزیون تماشا می‌کنید.

مثلا در اتصال گوشی با کابل به تلویزیون از MHL استفاده کنید. باید نام کابل MHL به گوشتان خورده باشد. این کابل سه تا سری دارد که یکی از آن‌ها HDMI است و به تلویزیون وصل می‌شود و یکی USB است که از طریق شارژر به منبع برق وصل شده و سری دیگر آن MDC یا Mobile Data Cable است که به گوشی وصل می‌شود.

اما این روش معایبی دارد. بخصوص اگر طولانی مدت بخواهید فیلیمو نگاه کنید یا هر شب پای تلویزیون باشید. به مرور استهلاک گوشی همراه را به دنبال خواهد داشت. برای همین پیشنهاد می‌کنیم حتما دیگر روش‌ها را نیز مرور کنید.

تماشای فیلیمو روی تلویزیون های قدیمی

بسیاری از روش‌های گفته شده تنها برای زمانی است که تلویزیون شما هوشمند باشد. اگر صاحب تلویزیون قدیمی هستید و در عین حال از عملکرد آن رضایت دارد، بهترین راه تهیه یک عدد اندروید باکس نت باکس است. سپس به تمام راه حل‌های بالا دسترسی خواهید داشت و به آسانی می‌توانید فیلیمو را بر روی تلویزیون معمولی خود نصب و از تماشای آن لذت ببرید.

تماشای فیلیمو روی تلویزیون های معمولی

چگونه روی همه تلویزیون ها راحت فیلیمو تماشا کنیم؟

ما تمام روش‌هایی که برای تماشا کردن فیلیمو روی تلویزیون می‌توان به کار برد را به شما گفتیم. شاید الان بگویید هر کدام از این روش‌ها باگ‌ها و مشکلات خاص خود را دارند. برای همین یک روش جامع به جای چند روش نیز وجود دارد. تمام موارد بالا را بدون باگ و مسئله می‌توان با اندروید باکس نت باکس انجام داد. یعنی:

  • اندروید باکس نت باکس به انواع تلویزیون‌های معمولی و هوشمند به راحتی نصب می‌شود
  • امکان نصب برنامه بدون محدودیت و به آسانی از طریق نت استور فراهم است
  • بی‌نهایت فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌توان روی تلویزیون تماشا کرد
  • امکان نصب برنامه‌های محبوب مانند نماوا، آنتن، تلوبیون، 30نما، بلبل جان و فیلیمو روی تلویزیون وجود دارد
  • می‌توان روی تلویزیون وبگردی کرد
  • بازی نصب کرد
  • و ...

قابلیت‌های فراوان و قیمت مناسب اندروید باکس نت باکس هیچ جای تعجبی باقی نگذاشته که چرا کاربران تلویزیون روز به روز بیشتر به این وسیله دیجیتال جذب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی