ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترکیه
رپورتاژ آگهی

صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

در حال حاضر مهاجرت به ترکیه به عنوان یک مهاجرت منحصر به فرد و بسیار کم هزینه در کشور ایران شناخته می‌شود.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال ۲۰۲۲ مهاجرت به ترکیه و تحصیل در کشور ترکیه به عنوان یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های مهاجرت از کشور ایران شناخته شد به همین دلیل در این مطلب توسط اطلاعات سایت رسمی اعزام دانشجو به عنوان سایتی برجسته در حوزه مهاجرتی کشور ایران به بررسی صفر تا صد مهاجرت به ترکیه پرداختیم.

چرا باید به ترکیه مهاجرت کنیم؟

در حال حاضر مهاجرت به ترکیه به عنوان یک مهاجرت منحصر به فرد و بسیار کم هزینه در کشور ایران شناخته می‌شود زیرا ترکیه نزدیکترین کشور به کشور ایران است و شما به راحتی می‌توانید به دلیل شباهت فرهنگی زیاد و قوانین آثار کشور ترکیه این کشور را مقصد مناسبی برای تحصیل، کار و ازدواج قرار دهید.

همچنین ترکیه دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی نسبت به کشورهای دیگر می‌باشد زیرا نیمی از این کشور در قاره آسیا و نیمی از این کشور در قاره اروپا قرار دارد این موضوع باعث می‌شود که شما با مهاجرت به کشور ترکیه در واقع پل ارتباطی با کشورهای اروپایی داشته باشید.

از لحاظ دیگر می‌توانیم مهاجرت به ترکیه بدون ویزا را به عنوان یک مزیت اصلی برای سهولت مهاجرت معرفی کنیم. زیرا شما به راحتی و بدون ویزا می‌توانید به عنوان یک توریست به این کشور مسافرت کرده و کارهای مهاجرتی خود را انجام دهید.

از طرفی دیگر کشور ترکیه دارای فرهنگ شرقی غنی موسسات عالی مانند موسسات اروپایی است که باعث می‌شود شما در این کشور مقرون به صرفه به تحصیل و کار در آموزشگاه ‌های جهان بپردازید.

بسیاری از افراد که در فکر مهاجرت هستند، این سوال برای شما پیش بیاید که چرا به ترکیه مهاجرت کنند؟ درست است که کشورهای بسیار بهتری نسبت به ترکیه نیز وجود دارد. اما این موضوع که مهاجرت به ترکیه نسبت به کشورهای دیگر سهولت بیشتری داشته و شما با تحصیل در ترکیه به کمک سایت اعزام دانشجو به عنوان یک دانشجوی آسیا و خاورمیانه شناخته می‌شوید، بزرگترین مزیت مهاجرت به این کشور است.

اگر شما نیز مانند هزاران دانشجوی دیگر که قصد تحصیل کار ازدواج و مهاجرت به این کشور را دارند می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به کشور ترکیه مهاجرت کنید؛ می‌توانید از اطلاعات و مشاوره سایت رسمی اعزام دانشجو درباره صفر تا صد مهاجرت به ترکیه استفاده کنید؛ در این متن با ما همراه باشید.

اطلاعات جغرافیایی ترکیه :

همانطور که گفته شد کشور ترکیه به عنوان یک کشور آسیایی اروپایی شناخته می‌شود که در همسایگی کشورهایی از جمله ارمنستان، نخجوان، گرجستان، عراق، یونان، سوریه، بلغارستان و ایران است. این کشور یکی از بزرگترین کشورها با زبان رسمی ترکی استانبولی می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید از راه‌های مهاجرتی متنوع مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت ازدواج به آن نقد مکان کنید؛ در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با اطلاعات جغرافیایی ترکیه هر شهر آن را به صورت جداگانه توصیف کرده‌ایم.

استانبول :

از آن به عنوان بزرگترین شهر کشور ترکیه و در و پرجمعیت‌ترین شهر کشور ترکیه به عنوان پلی بین اروپا و آسیا قرار گرفته است این شهر از قدیمی‌ترین شهر‌ها است که حدود ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و به عنوان یگی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود.

شهر آنکارا در ترکیه:

همان‌طور که می‌دانید شهر آنکارا به عنوان پایتخت کشور ترکیه از استانبول بزرگترین شهر با جمعیت چهار و پنج میلیون نفر است که در شمال غربی ترکیه قرار دارد و عصر جدید ترکیه را به خود اختصاص داده است. این شهر دست کمی از استانبول ندارد و شما به راحتی می‌توانید در آن پیشرفت کاری در بیشتر شرکت‌های تجهیز شده و پیشرفت تحصیلی در بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ترکیه را تجربه کنید.

راه‌های مهاجرت به ترکیه

زمانی که صحبت از صفر تا صد مهاجرت به ترکیه می‌کنیم شما باید بدانید که هر فرد راه مخصوص خود را برای مهاجرت دارد، زیرا راه‌های مهاجرت به ترکیه از شرایط و قوانین خاصی برخوردار هستند و به هیچ عنوان نمی‌توانیم راه مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار :

برای ۹۰ درصد افراد اولین راه حل مهاجرت به ترکیه مسلّماً مهاجرت به ترکیه از طریق کار شناخته می‌شود زیرا این نوع دارای قوانین و شرایط بسیار راحتی است و شما تنها باید در کشور ترکیه کارفرمای مناسب و مطابق با شرایط خود انتخاب کنید.

قابل ذکر است که ترکیه جز کشورهای نیست که به صورت مستقیم برای شما ویزای کار ارائه دهد و شما برای کار در کشور ترکیه باید از ویزای توریستی استفاده کنید تا بتوانید به صورت حضوری در این کشور کار پیدا کرده و سپس به سفارت ترکیه اعلام کنید که قصد کار در کشور ترکیه را دارید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل:

همانطور که می‌دانید یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به ترکیه مهاجرت از طریق تحصیل است که امروزه در کشور ایران بسیار رونق دارد. دوره تحصیلی در ترکیه از دبستان و سن ۷ سالگی آغاز می‌شود و در ادامه می‌توان آن را در مقطع دبیرستان تا سن ۱۸ سالگی معرفی کرد.

همچنین پس از گذشت دوره تحصیلی در مدارس دولتی ترکیه به صورت رایگان و به زبان ترکی شما می‌توانید در دانشگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی در رشته‌های متفاوت به تحصیل بپردازید و اقامت تحصیلی کشور ترکیه را داشته باشید.

قابل ذکر است که اگر شما در ابتدا برای تحصیل در دانشگاههای ترکیه اقدام کنید در این دانشگاه‌ها می‌توانید هم به زبان ترکی استانبولی و هم به زبان انگلیسی تحصیل کرده و مدرک بین‌المللی خود را دریافت کنید؛ البته به یاد داشته باشید که در صورت تحصیل در دانشگاه‌های دولتی تنها زبان ترکی استانبولی قابل قبول می‌باشد و همچنین شما باید در دوره‌های زبان yos و آزمون yos نمره قابل قبول دانشگاه مورد نظر را دریافت کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری:

یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری است که در واقع به عنوان یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به ترکیه نیز شناخته می‌شود. ترکیه کشوری است که به شدت به نیروهای سرمایه‌گذاری نیازمند است و آنها اهمیت می‌دهد به همین دلیل اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه را داشته باشید به هیچ عنوان رد نخواهد شد و به راحتی می‌توانید ویزای دائم ترکیه را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت:

همانطور که گفته شد یکی از راه‌های مهاجرت به کشور ترکیه ثبت شرکت در این کشور می‌باشد، اما به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایرانیان در زمینه ثبت شرکت موجود است مشاوران سایت رسمی اعزام دانشجو ترجیح دادن این قسمت را به صورت جداگانه برای شما بررسی کنند.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج:

همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های مهاجرت نه تنها به کشور ترکیه بلکه به تمامی کشورهای جهان ازدواج با فردی است که اقامت کشور مورد نظر را داشته باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که امکان مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج بسیار راحت بوده و برای تمامی افراد امکان‌پذیر است؛ زیرا این نمونه از مهاجرت تحت شرایط خاصی امکان‌پذیر می‌باشد، که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

قوانین مهاجرت به ترکیه

همانطور که می‌دانید هر کشوری نسبت به کشور دیگر دارای قوانین مهاجرت متفاوتی است از قوانین اجتماعی و سیاسی حاکم بر قوانین مدنی مهاجرت به ترکیه می‌توانیم به شرایط زیر اشاره داشته باشیم.

* ترکیه برای مهاجرت از شرایط سنی برخوردار است برای مثال اگر شما به عنوان یک درخواست دهنده برای مهاجرت به ترکیه بالای ۱۸ سال دارید باید بیمه درمانی کشور ترکیه را پرداخت کنید و افرادی که بالای ۶۵ سال هستند نمی‌توانند به کشور ترکیه مهاجرت کنند.

* اگر شما قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید باید به مبلغ مورد نظر کشور ترکیه برای این سپرده دقت داشته باشید. برای مثال در صورت خرید ملک حداقل شما باید ۴۰۰ هزار دلار در شهرهای کوچک و در شهرهای بزرگ ۱۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید.

* در صورت سرمایه گذاری در ترکیه تا مدتی شما قادر به از بین بردن سرمایه خود مانند فروش خانه یا متوقف کردن کار نخواهید بود.

* برای تحصیل در کشور ترکیه محدودیت سنی وجود دارد شما در مقطع لیسانس حداکثر ۲۱ سال و در مقطع فوق لیسانس حداکثر ۲۵ سال و در مدرسه دکتر حداکثر ۳۱ سال باید داشته باشید.

سوالات متداول درباره صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

روش جذاب مهاجرت به ترکیه چیست؟

همانطور که گفته شد برای مهاجرت به ترکیه روش های زیادی وجود دارد و شما با توجه به شرایط خود روشی عالی را انتخاب خواهید کرد. اما به صورت کلی با توجه به اطلاعات سایت رسمی اعزام دانشجو می‌توان گفت خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه اگر شما با مشکل مالی روبرو نباشید روش بسیار خوبی می باشد.

آیا برای مهاجرت به ترکیه حتما نیاز به وکیل داریم؟

مسلما خیر شما می‌توانید در صورت دریافت اطلاعات مورد نیاز خودتان به پیگیری کار مهاجرت به ترکیه بپردازید اما اگر شما از یک موسسه قدیمی مانند سایت رسمی اعزام دانشجو : اقدام کنید مهاجرت شما سریعتر و به صورت درست‌تری انجام خواهد شد.

راه های ارتباطی:

شماره تماس موسسه: 33430130-044 / 33430138-044

شماره همراه: 09359961770

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی