ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وبسیما
رپورتاژ آگهی

آشنایی با وبسایت سیبما ، سیب تازه فناوری و تکنولوژی !

دیر بازیست که تکنولوژی با ورود به زندگی بشر زمان انجام کارها را تسریع کرده و زندگی را رو به سوی سهولت بیشتر پیش می برد. افراد در گذشته برای دسترسی به اطلاعات جامع ، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیر بازیست که تکنولوژی با ورود به زندگی بشر زمان انجام کارها را تسریع کرده و زندگی را رو به سوی سهولت بیشتر پیش می برد. افراد در گذشته برای دسترسی به اطلاعات جامع ، تحقیق و جستجو با محدودیت روبرو بودند ، اما پیشرفت تکنولوژی سبب شد تا امروزه کاربران به راحتی تنها با جستجوی موضوع مورد نظر با خیل عظیمی از اطلاعات روبرو شوند.

امروزه دیگر هر کاربر با تلفن همراه هوشمند خود با استفاه از اینترنت وارد دنیای اطلاعات شده و موضوع مورد نظر خود را جستجو می‌کند. همه چیز تا اینجای کار مطلوب است. اما این مقوله با چالش هایی نیز روبرو است. تنوع و حجم زیاد اطلاعات گاها باعث سردرگرمی و عدم نتیجه گیری شفاف کاربر خواهد شد. بنابراین وجود منابعی راهنما و مقایسه کننده معتبر بسیار کمک کننده خواهد بود.

فناوری ،  سرگرمی  و اخبار

وبسایت سیبما که بنیان‌گذار آن مهدی رفیعی است،با شعار سیب تازه فناوری و تکنولوژی  یک مجله آنلاین ایرانی است که بر روی معرفی و بررسی جدیدترین اخبار تکنولوژی و سرگرمی می پردازد. هدف از تاسیس این وبسایت ، نقد و بررسی بروز ترین و کاربردی ترین موضوعات دنیای فناوری و سر گرمی  می باشد. این مجله فناوری و تکنولوژی با ارائه مطالب آموزشی مطابق با بروزترین اخبار دنیا سعی بر آن داشت تا کاربر را برای انتخاب هرچه بهتر راهنمایی کند. سیبما مقالات آموزشی و معرفی های خود را به چند بخش : اخبار و معرفی فیلم و سریال ،  اخبار و معرفی بازی و  اخبار و معرفی ارز دیجیتال، راهنمای خرید، اخبار فناوری، مقالات آموزشی و... تقسیم بندی کرده است.

دنیای سینما همواره یکی از محبوب‌ترین هنرهای تجسمی بوده و همیشه توانسته است با روایت داستان‌های مختلف، تعداد بسیاری از مخاطبین را به خود جذب کند. فیلم‌ها نه تنها محتوایی را به نمایش می‌گذارند، بلکه با استفاده از تکنیک‌های تصویری و صوتی، تجربه‌ای غنی و بی‌نظیر را برای تماشاگران فراهم می‌آورند. از آغاز تولید فیلم تا به امروز، تعداد بسیاری از فیلم‌ها ساخته شده‌اند که برای مخاطبین جذابیت‌های بسیاری دارند .

 سیبما در وبسایت خود به راحتی اطلاعات مفیدی را در رابطه با صنعت سینما در اختیار علاقمندان قرار داده و 25 ژانر اصلی فیلم و سریال را به صورت مختصر برای مخاطبان خود بررسی کرده است.. در سیبما به  بررسی ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ نیز پرداخته شده است. فیلم‌هایی که با فروش بالا، تماشاگران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند و به طور معمول، بازیگران معروف، داستان‌های جذاب و تکنولوژی پیشرفته‌ای را به کار می‌برند. این فیلم‌ها به عنوان برترین فیلم‌های تاریخ، در مجموعه‌ای از ژانرهای مختلف از علمی تخیلی تا درام، اکشن و ماجراجویی تولید شده‌اند.

همه ما انیمیشن های مطرح و قدیمی شرکت دیزنی از پینوکیو گرفته تا شیر شاه و دیو و دلبر و فانتاریا و...  را دیده ایم و با آنها خاطره داریم. اغلب  وبسایت ها  تنها به انیمیشن های قدیمی که در دهه 1940 تا 1990 ساخته شده اند پرداخته اند. در سیبما شما می توانید لیست بهترین انیمیشن های والت دیزنی که از سال 2000 به بعد ساخته شده را مشاهده کنید. با سرویس اخبار و مقالات فناوری سیبما همراه باشید تا بررسی کنیم دیزنی بعد از شاهکار های قرن گذشته، چه انیمیشن هایی ساخته  است که نظر هر بیننده ای را به  خود جلب میکند.

بطور کلی ، از آنجایی که فیلم‌ها و سریال‌ها به یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های افراد در سراسر جهان تبدیل شده‌اند اما آیا ما واقعاً درک کاملی از تاثیرات روانی این فیلم‌ها و سریال‌ها داریم؟ پیشنهاد می کنیم مقاله تاثیر روانشناسی فیلم و سریال ها در زندگی افراد را مطالعه نمایید.

سال 2023 تا اینجا یکی از پر کار ترین سال های سینمایی بوده است. احتمالا در این مدت فیلم های سینمایی زیادی را دیده اید و یا تعریف آنها را شنیده اید. اگر به دنبال فیلم سینمایی جدید 2023 برای تماشا هستید و تاکنون موفق به انتخاب بهترین آنها با توجه به سلیقه خود نشده اید ، وبسایت سیبما در یک لیست بهترین فیلم های سینمایی سال 2023 را جمع آوری کرده، اطلاعات جامعی از آنها را در لیست قرار داده است و بصورت هفتگی فیلمهای جدیدی به آن اضافه میکند که اگر طرفدار فیلمهای سینمایی روز دنیا هستید پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندهید.

سیبما در بخشی دیگر به معرفی و بررسی جدیدترین بازی ها و اخبار مرتبط با آن می پردازد. در این بخش سیبما شما را در جهت خرید دستگاه های مناسب بازی نیز راهنمایی خواهد کرد. . این روزها اکثر بازی های موبایلی، آنلاین هستند و اگر روزی به اینترنت دسترسی نداشته باشیم، نیاز به بازی های آفلاین پیدا میکنیم! شما می توانید لیستی از بازی های افلاینی که می توانید در گوشی خود داشته باشید را در سیبما مشاهده کنید.

با توجه به افزایش قیمت پی سی های گیمینگ و کنسول های بازی، امروزه بازی های موبایلی یکی از مهمترین سرگرمی های افراد هستند. یکی از مشکلاتی که کاربران اپل معمولا با آن روبرو هستند پولی بودن بازی های سیستم عامل IOS است. سیبما به کمک شما آمده است و با معرفی بهترین بازی های رایگان برای آیفون کار شما را برای انتخاب بازی مورد علاقه تان آسان گردانده است.

اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستید حتما مقاله معرفی 10 بازی استراتژیک برای اندروید  را مطالعه کنید تا با بهترین بازی های استراتژیک موبایلی آشنا شوید. البته احتمالا چند مورد از این بازی ها مثل کلش آف کلنز و کلش رویال بازی های آشنایی در بین ایرانی ها هستند اما در این مقاله بازی های مشابه دیگری به شما معرفی کردند که حتما از آنها استقبال خواهید کرد. اگر به اخبار و معرفی بازی ها علاقمند هستید حتما مقالات وبسایت سیبما را دنبال کنید.

یکی از بازی‌هایی که توانسته است هواداران بسیاری را به خود جلب کند، بازی Grand Theft  Auto V  یا مخفف آن GTA V است. این بازی ماجراجویی و اکشن، که توسط  Rockstar North  ساخته شده است، به سرعت یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ دنیای گیم شده است. اگر شما هم یکی از  علاقمندان پر شور جی تی ای هستید می توانید با مطالعه " رمز های جی تی ای وی "  و "دانستی های جذاب در مورد بازی جی تی ای"  در بخش معرفی و اخبار باز ها ، بازی جذاب تری را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

با توجه به پیشرفت فناوری ها و تکنولوژی های جدید، ارزهای دیجیتال یا همان ارزهای مجازی در حال رشد و گسترش هستند .در سیبما شما با صرف کمترین زمان می توانید اطلاعات مفیدی را در ارتباط با ارز دیجیتال و تحولی که  ارز دیجیتال در زندگی مان ایجاد می کند کسب کنید. استفاده از ارزهای دیجیتال در جامعه ما باعث می‌شود تا تراکنش‌های مالی سریع‌تر، امن‌تر و با کمترین هزینه‌ها انجام شوند، کسب و کارها به راحتی بازار خود را گسترش دهند و افراد به راحتی از خدمات مالی و بانکی بهره‌مند شوند. به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال به سرعت به یک فناوری جایگزین برای ارزهای سنتی تبدیل می‌شوند و در آینده، در بسیاری از صنایع و مباحث مالی و اقتصادی تأثیر قابل توجهی خواهند داشت. چه ارزهای دیجیتالی در حال حاضر در بازار وجود دارند؟  برای دانستن انواع ارزهای دیجیتال به بلاگ سیبما مراجعه کنید. شما همچنین می توانید در سیبما براحتی به آخرین اخبار ارز دیجیتال نیز دسترسی داشته باشید . در این بخش می توانید اطلاعاتی در ارتباط با انواع ارز دیجیتال همچون ارز دیجیتال سولانا ، ارز دیجیتال دوج کوین ، ارز دیجیتال ریپل ، ارز دیجیتال تتر را بدست آورید.

معرفی فروشگاه آنلاین سیبما

در راستای رفع حداکثری نیاز های بازدید کنندگان ، سیبما تلاش کرد تا با ارائه بخشی از لوازم های جانبی موبایل و لپ تاپ  آنها را در جهت خرید هر چه بهتر یاری رساند. بخش دوم این وبسایت فروشگاه انلاین لوازم جانبی موبایل ، تبلت و لپ تاپ می باشد . سیبما با هدف پوشش نیاز همه خریداران محترم ، محصولاتی در هر دو دسته اورجینال و غیر اورجینال به بازار ارائه کرده است. سیبما در جهت ضمانت محصولات خود ، چنانچه مشتری محصولی را با برچسب اورجینال انتخاب و خریداری کند ، اما با اثبات کارشناسانه کالا غیر اصل تشخص داده شود ، این امکان را به مشتریان خود می دهد تا کالا را مرجوع کنند و تمام هزینه را دریافت کنند. سیبما همچنین امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. پشتیبان های سیبما  با هدف فراهم کردن محیطی امن و آسان برای خرید تمام وقت بصورت انلاین آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.

اسپیکرهای بلوتوثی پیشنهاد فوق العاده ما به کسانی ست که از شنیدن موزیک با صدای با کیفیت لذت می‌برند. خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و نوع انتخابی آن بستگی زیادی به نوع کاربرد شما دارد. این که شما چطور می‌خواهید از این اسپیکر استفاده کنید، قدم اولی است که مشخص می‌کند شما چه چیزی باید بخرید. البته اگر قصد برگزاری مهمانی های بزرگ و یا صدای خیلی بلند تر دارید سیبما به شما خرید اسپیکر پارتی باکس را پیشنهاد می کند.

برای مشاهده وبسایت سیبما و مطالعه جدیدترین مقالات فناوری و خرید محصولات تکنولوژی به آدرس sibma.ir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی