ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زیبایی
رپورتاژ آگهی

تاثیر اینترنت بر توسعه حوزه سلامت و زیبایی

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های زیبایی مرجع در ایران، مقالات جامع و به روز در زمینه پزشکی، زیبایی و درمان مطالعه کنید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با گسترش اینترنت و فضای وب در بین اقشار جامعه، آگاهی مردم از جراحی های زیبایی و خدمات درمانی نیز افزایش پیدا کرده است. افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین مردم، علاوه بر تمامی مزایایی که به همراه دارد، ارائه خدمات برای کلینیک های زیبایی و پزشکان فعال کمی سخت کرده است. چرا که راه های دسترسی مردم به پزشکان درمانی و زیبایی متفاوت شده و افراد برای رسیدن به پزشک مورد نظر، از روش های مختلفی مانند اینستاگرام، سایت های مختلف و دایرکتوری ها و.. استفاده میکنند.

پزشکان و مراکز زیبایی هم برای جذب مشتری بیشتر ناچار به استفاده از تبلیغات در این فضا شده اند. همانطور که همه روزه شاهد دریافت تبلیغات مختلفی مانند پیامک، تبلیغ توسط بلاگرهای زیبایی، تبلیغات کلیکی در سایت هایی با تعداد کاربران زیاد و.. هستیم.

امروزه پیامک های تبلیغاتی زیادی از طرف مراکز زیبایی دریافت میکنیم که *تزریق بوتاکس فقط با 500 هزار تومان*، *لیزر فول بادی با دستگاه اکساندرایت فقط و فقط 450 هزار تومان*. گوشه و کنار وبسایت های اینترنتی مملو از تبلیغات پزشکانی است که خدمات زیبایی ارائه میکنند. پلتفرم های اینترنتی مانند اینستاگرام هم در راستای رشد کلینیک های زیبایی هم بی تاثیر نیست.

اما شما به کدام کلینیک زیبایی اعتماد میکنید؟ کدام یک از مراکز زیبایی می توانند خدمات عالی، بی نقص و رضایت بخش به شما ارائه دهد؟ ملاک شما برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی چیست؟ آیا استفاده از فضاهای آنلاین راه حل مناسبی برای پیدا کردن پزشک مورد نظرتان است؟

فاکتورهای اشتباه انتخاب کلینیک زیبایی در فضای سنتی

رشد فزاینده تعداد کلینیک های زیبایی نه تنها در تهران، بلکه در دیگر شهرهای ایران به قدری زیاد است که هر کسی را به این فکر می اندازد که با کمی هزینه می توانید یک مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی راه اندازی کنید و به درامد چشمگیری برسید.

پیداکردن یک کلینیک زیبایی که بتواند خدمات خوب، با بهترین و باکیفیت ترین مواد به شما ارائه دهد، کاری بسیار سخت شده است. لطفا گول ظاهر شیک و لاکچری برخی از مراکز زیبایی را نخورید و به نکات مهمتری توجه کنید.

یکی دیگر از مسائلی که موجب انتخاب اشتباه یک کلینیک زیبایی می شود، قیمت بالای خدمات آن است. متاسفانه برخی از افراد جامعه به این نکته فکر میکنند که اگر خدمات را با هزینه بالایی دریافت کنند، قطعا آن خدمت کیفیت عالی دارد، عوارض ندارد و ماندگاری بالایی را رقم می زند. اما در واقع اینگونه نیست.

ما در این مقاله تصمیم داریم معیارهای مهم انتخاب یک مرکز زیبایی را برای شما بیان کنیم. خواندن این مقاله می تواند به شما در انتخاب یک مرکز زیبایی کمک کند.

مشخصات بهترین مرکز زیبایی در تهران

پیدا کردن یک کلینیک زیبایی در شهر تهران با به کارگیری اینترنت، مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است. تعداد کلینیک های زیبایی زیاد است، تبلیغات هر کلینیک بسیار جذاب و قیمت های اعلام شده از سمت مراکز می تواند نظر افراد مبتدی را به خود جلب کند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به تازگی تصمیم گرفته اید که کمی به ظاهرتان برسید و از خدمات زیبایی استفاده کنید، اما نمیدانید کدام کلینیک را انتخاب کنید، مهم ترین مشخصاتی که باید هنگام انتخاب مرکز زیبایی آنها را مدنظر قرار دهید را بیان میکنیم:

دارا بودن مجوز

اصلی ترین و پایه ترین نکته ای که هنگام انتخاب کلینیک زیبایی باید به آن توجه کنید، مجوز کلینیک و مطب زیبایی است. هنگام ورود به کلینیک زیبایی به دیوارها کلینیک توجه کنید که آیا مجوز به دیوار نصب شده است یا خیر. کلینیکی که این مجوز را دارد، صلاحیت ارائه خدمات زیبایی به صورت اصولی و صحیح را دارد. کادر آموزش دیده و حرفه ای دارد. کلینیک هایی که دارای مجوز رسمی هستند این مجوز را داخل سایت خود قرار میدهند تا کاربر بتواند به راحتی آن را مشاهده کند.

یکی از مزایای استفاده از اینترنت این است که بدون مراجعه به مرکز زیبایی، می توانید از مجوزهای آن مرکز اطلاع کسب کنید.

مجهز بودن کلینیک به دستگاه های پیشرفته

دومین نکته مهم در انتخاب کلینیک زیبایی، تجهیزات و دستگاه های موجود در داخل کلینیک است. مسلما، دستگاه های جدید عوارض کمتر و جوابدهی بیشتر و سریعتری دارد. به عنوان مثال شما کلینیکی را برای لیزر موهای زائد انتخاب میکنید که از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده میکند یا از مدل های قدیمی آن بهره میگیرد؟ دستگاه های قدیمی مجهز به سیستم کولینگ نیست و شما هنگام انجام لیزر، کمی درد و سوزش تحمل میکنید. اما در مدل های جدید این دستگاه ها، خبری از درد، سوزش و تاول نیست. سعی کنید برای هر خدمت زیبایی، مرکزی را انتخاب کنید که دستگاه های جدید داشته باشد.

امروزه تقریبا تمامی کلینیک های زیبایی در کنار اکانت اینستاگام خود سایت دارند و عکس تمامی دستگاه های خود در حوزه های مختلف را داخل سایت و اینستاگرام قرار میدهند. می توانید به راحتی دستگاه های مختلف را مقایسه کنید و از مزایا و معایب هر کدام اطلاع کسب کنید. در نهایت مرکزی را انتخاب کنید که پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه را داراست.

محیطی تمیز، ضدعفونی و استرلیزه

رعایت بهداشت محیط و بهداشتی فردی کسانی که به کلینیک زیبایی مراجعه میکنند، بسیار مهم و ضروری است. انتقال بیماری های مختلف در این چنین محیطهایی بسیار سریع اتفاق میافتد. در نتیجه برای افزایش سلامت مراجعه کنندگان، محیط کلینیک یا مطب باید ضدعفونی و استرلیزه باشد. به عنوان مثال، یکی از بیماری های که از طریق تماس پوستی منتقل می شود؛ زگیل تناسلی است. استفاده از دستگاه های قدیمی، عدم تعویض زیرانداز یکبار مصرف بیمار، تمیز نبودن محیط، عدم استفاده از دستکش یکبار مصرف و موارد این چنینی، احتمال ابتلا به این گونه بیماری ها را افزایش میدهد.

ارائه مشاوره قبل از انجام خدمات و پشتیبانی بعد از انجام

بیشتر افراد جامعه در مورد نتایج و تاثیراتی که خدمات زیبایی روی پوست و بدن آن ها می گذارد اطلاعی ندارند و صرفا به دلیل مورد هدف تبلیغات زیبایی قرار گرفته اند، تصمیم به انجام میگیرند. داشتن پزشکی حرفه ای که بتواند مشاوره صحیح قبل از انجام خدمات ارائه دهد، بسیار مهم و ضروری است. به عنوان مثال، خانم ها برای به تعویق انداختن پیری پوست و لیفت صورت، هایفوتراپی را انتخاب میکنند. اما هایفوتراپی برای افراد زیر سن 35 سال کار نادرستی است و بهتر است از روش های دیگر مانند پلاسما جت استفاده کنند. تاثیر پلاسما جت سریعتر است و تقریبا بعد از یکسال می توانید دوباره آن را تمدید کنید و البته هزینه پایین تری دارد. اما افرادی که هایفوتراپی را در سنین پایین انتخاب میکنند نتیجه دیرتری را مشاهده میکنند و بعد از گذشت 10 سال، میزان چین و چروکی که روی پوست می افتد به نسبت فردی که روش های دیگر را انتخاب کرده است به مراتب بیشتر خواهد بود.

داشتن پزشک ناظر بر تمامی خدمات

حضور پزشک مجرب می توان خیال شما را کمی راحت کند که خدمت موردنظرتان به صورت اصولی انجام می شود. در مورد کلینیک هایی که خدمات زیبایی تهاجمی ارائه میکنند مانند عمل بینی، بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی گوش و.. حضور پزشک مجرب و باتجربه می تواند موجب کاهش چشمگیر عوارض و دوره نقاهت می شود و نتیجه مورد انتظارتان رقم خواهد خورد. دستمزد جراح و پزشک باتجربه شاید کمی بیشتر باشد اما نتیجه عمل زیبایی شما تضمین شده خواهد بود.

سایت های مراکز زیبایی اسم و مشخصات، مدرک و تخصص پزشکان خود را در اختیار کاربران خود میگذارند.

در سایت theluxeinsider نیز به برترین کلینیک های زیبایی در جهان اشاره شده است:

The world is home to many top-tier cosmetic clinics, each offering unique treatments and procedures. As we recently highlighted the best plastic surgeons in the world, we decided now to put the light on surgery centers. Let’s discover our list of the 10 best in the world!

در رسانه زیبایی ویکی درمان هم به سختی یافتن بهترین کلینیک های زیبایی اشاره شده است:

امروزه علاقه مندان به حوزه زیبایی در حال افزایش است. از این رو کلینیک های زیبایی هم طرافداران بیشتری پیدا کرده اند. مراکز و کلینیک های زیبایی معمولا زیر نظر یک پزشک یا متخصص همراه با مجوز رسمی به ارائه خدمات زیبایی می پردازند. خدمات زیبایی در زمینه پوست، مو، لیزر موهای زائد و حتی درمانی است. با توجه به تنوع خدمات زیبایی و تعداد زیاد کلینیک های زیبایی، انتخاب بهترین کلینیک زیبایی به خصوص در شهر تهران سخت خواهد بود.

هزینه خدمات در بهترین کلینیک های زیبایی چقدر است؟

هر ارزانی بی حکمت نیست. پس به دنبال انجام خدمات زیبایی با قیمت پایین که موجب تعجب شما می شود، نروید. هر خدمتی که موردنظرتان است، قیمتی متعارفی خواهد داشت. هزینه دستمزد جراح یا پزشک، تجهیزات مورد استفاده، برند موادی که استفاده می شود و.. روی هزینه خدمات تاثیر میگذارد.

از طرف دیگر قیمت های بالایی که برخی از کلینیک های زیبایی اعلام میکنند، نشان دهنده کیفیت بالای خدمات نیست. قبل از انتخاب کلینیک زیبایی با چند مرکز تماس حاصل بفرمایید، هزینه ها را مقایسه کنید، علت اختلاف قیمت ها را جویا شوید و سپس اقدام به انجام خدمت زیبایی در کلینیک مور نظر کنید.

از کجا بهترین مرکز زیبایی را انتخاب کنیم؟

امروزه روش های مختلفی برای پیدا کردن بهترین مرکز وجود دارد. با سرچ کردن در پلتفرم های متفاوتی مانند اینستاگرم می توانید به کلینیک های زیبایی مختلفی برسید، نظرات مراجعه کنندگان را بخوانید، معیارهای گفته شده را بررسی و بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

در سایت پزشکبان هم به اهمیت زیبایی و سختی یافتن کلینیک مورد اعتماد اشاره شده است:

زیبایی امری طبیعی بوده و هر فردی در طول زندگی خواستار زیبایی و کمالات است. خوشبختانه امروزه انواع کلینیک‌های زیبایی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و علاقه‌مندان زیادی به طور سالانه به کلینیک‌های زیبایی مراجعه خواهند کرد. مهم نیست که شما در کدام شهر و کدام منطقه زندگی می‌کنید، اما با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران، می‌توانید به‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، زیبایی را کسب کنید و از آن لذت ببرید.

در کنار اینستاگرام و تبلیغات بیلبوردی و پیامکی، یکی از روش های انتخاب بهترین جراح و بهترین کلینیک زیبایی، استفاده از سایت هایی است که براساس نظرات مردم اقدام به معرفی بهترین مرکز و بهترین پزشک میکنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت های زیبایی مرجع در ایران، مقالات جامع و به روز در زمینه پزشکی، زیبایی و درمان را مطالعه کنید و با بهترین کلینیک ها، مراکز و پزشکان آشنا شوید، نمونه کارها را مشاهده، قیمت ها را مقایسه و مراکز مراجعه کنید و بهترین ها را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی