ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرخ کن بدون روغن
رپورتاژ آگهی

بهترین سرخ کن بدون روغن در بازار کدام مارک است؟+معرفی برندهای پرفروش

این دستگاه بیشتر جنبه رژیمی داشته و باعث می‌شود که غذاهای لذیذ را با کمترین میزان روغن یا بدون روغن، سرخ یا گریل کنند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن به دلیل تنوع زیاد می‌تواند برای کسانی که دنبال خرید این نوع لوازم خانگی هستند، شاید به یک چالش تبدیل شده باشد. این دستگاه بیشتر جنبه رژیمی داشته و باعث می‌شود که غذاهای لذیذ را با کمترین میزان روغن یا بدون روغن، سرخ یا گریل کرده و میل کنید. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با برندهای پرفروش و ایده‌آل برای خرید این محصول و بیان نکاتی است که باعث می‌شود، به راحتی یک دستگاه سرخ کن بدون روغن را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

سرخ کن بدون روغن چیست؟

در چند سال اخیر خرید لوازم خانگی مانند انواع مدل سرخ کن بدون روغن برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه دارای یک محفظه مناسب سوراخ‌دار است که علاوه بر اینکه سرعت سرخ کردن غذاها را افزایش می‌دهد، مانع کثیف شدن ماهیتابه و اجاق گاز می‌شود. شما با تنظیم دمای معین برای سرخ کن بدون روغن می‌توانید در سریع‌ترین زمان اقدام به سرخ کردن و گریل کردن انواع مواد غذایی شوید.

طرز کار سرخ کن بدون روغن

بهترین سرخ کن های بدون روغن شباهت زیادی به فرهای کانوکشن‌دار (فن گردش هوای گرم) دارند. در واقع این نوع سرخ کن‌ها دارای المنت‌های حرارتی هستند و با اتصال سرخ کن به جریان برق، این المنت‌ها شروع به داغ شدن می‌کنند و هوای داغ درون دستگاه جریان پیدا می‌کند. در واقع فن درون سرخ کن‌‌های بدون روغن باعث انتقال گرما در همه جای دستگاه شده تا تمام مواد غذایی که درون آن به خوبی سرخ شوند. از این رو، عملکرد سرخ کن‌های بدون روغن باعث می‌شود که خواص مواد غذایی به طور کامل حفظ شود و سالم‌ترین غذاها را به ساده‌ترین روش طبخ کنید.

مشخصات فنی بهترین سرخ کن بدون روغن

از مهم‌ترین مشخصات بهترین سرخ کن بدون روغن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم قطع کن خودکار
  • فیلتر هوای قابل تعویض
  • دارای صدای هشدار اتمام زمان سرخ کردن
  • دارای چندین برنامه سرخ کردن
  • امکان تنظیم زمان گریل شدن برای مواد غذایی مختلف
  • شستشوی آسان قطعات
  • طراحی ظاهری مدرن و زیبا
  • مجهز به سیستم گردش هوای گرم و داغ برای سرخ کردن غذاها

مزایای خرید سرخ کن بدون روغن

سرخ کن‌های بدون روغن جزو دسته لوازم خانگی چند کاره هستند و درون محفظه آنها می‌توان انواع کیک و شیرینی‌ها، گوشت‌های مختلف و دیگر مواد غذایی را گریل کرد. بنابراین از مزایای خرید این دستگاه سرخ کن بدون روغن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش سرعت آشپزی با استفاده از سرخ کن بدون روغن
  2. صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کمک سرخ کن‌های بدون روغن
  3. حفظ خواص و ارزش مواد غذایی تهیه شده درون سرخ کن‌های بدون روغن
  4. عدم نیاز به استفاده از روغن یا کمترین روغن برای سرخ کردن و کریسپی کردن مواد غذایی
  5. عدم تولید بوی نامطبوع و دود هنگام سرخ کردن مواد غذایی

راهنمای خرید بهترین مدل و مارک سرخ کن بدون روغن

هنگام خرید سرخ کن بدون روغن بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بهترین انتخاب را از نظر کیفیت، عملکرد و قیمت داشته باشید.

گنجایش سرخ کن بدون روغن

اولین نکته هنگام خرید سرخ کن‌های بدون روغن بررسی گنجایش دستگاه است. توجه داشته باشید که سرخ کن‌های سایز کوچک دارای گنجایش 1 تا 2 لیتر و سرخ کن‌های سایز متوسط دارای گنجایش 1.8 تا 2.5 لیتر هستند. همچنین سرخ کن‌های سایز بزرگ دارای گنجایش 5 لیتر به بالا هستند که شما بسته به میزان مواد غذایی که قرار است درون سرخ کن، گریل کنید باید گنجایش آن را انتخاب کنید.

نوع تنظیمات بهترین سرخ کن بدون روغن

هنگام انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن باید به نوع تنظیمات آن توجه کنید. این دستگاه‌ها به دو صورت دستی و دیجیتالی قابلیت تنظیم دارند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت تنظیم زمان، تنظیم دما، تنظیم نوع مواد غذایی و غیره است. این نوع امکانات و تنظیمات از سوختن مواد سرخ شده جلوگیری می‌کنند و کاربران به سادگی می‌توانند تنظیمات سرخ کن را تغییر دهند.

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن

توان مصرفی اغلب مدل‌ها بین 800 تا 1500 وات است. البته سرخ کن‌هایی با توان مصرفی بالاتر نیز در بازار وجود دارند که عملکرد آنها سریع‌تر است. در حقیقت هر چقدر توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد ، سریع‌تر داغ می‌شود و زودتر مواد غذایی را سرخ می‌کند.

آپشن‌های سرخ کن بدون روغن

برخی از سرخ کن‌های بدون روغن دارای آپشن‌های متنوع مانند گریل کردن، سبد دوقلو، امکان قرارگیری مرغ کامل، قابلیت پخت کیک و غیره هستند. داشتن سبد دوقلو به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت همزمان چند نوع غذا را سرخ کنید و همچنین با استفاده از قابلیت گریل کردن نیز می‌توانید برای پخت انواع گوشت و ماهی استفاده کنید.

اقلام همراه دستگاه سرخ کن

از اقلام همراه سرخ کن می‌توان به کفگیر و قاشق‌های همزن اشاره کرد. برخی از برندهای معتبر در زمان عرضه این دستگاه، این اقلام را برای استفاده آسان‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

بهترین سرخ کن بدون روغن کدام مارک است؟

بهترین سرخ کن بدون روغن برندهای مختلف فیلیپس، تفال، دلونگی و غیره را شامل می‌شود که هر کدام از این برندها، ویژگی خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی اجمالی این برندهای پرفروش می‌پردازیم:

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در سراسر دنیا است که در این بین سرخ کن‌های بدون روغن آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سرخ کن مدل فیلیپس دارای ویژگی‌های مختلفی مانند برنامه پخت از پیش تعیین شده، تنظیمات دما و حرارت، کنترل زمان، سیستم قطع خودکار، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و غیره است. برند سرخ کن فیلیپس با طراحی ظاهری مدرن و دیجیتال طرفداران بسیاری دارد و خرید این دستگاه به افرادی که به دنبال خرید یک سرخ کن با کیفیت و طراحی ظاهری زیبا هستند، توصیه می‌شود. اما توجه داشته باشید که ظرفیت سرخ کن فیلیپس نسبت به دیگر برندهای پرفروش مقداری کمتر است و مواد غذایی با حجم کمتر را می‌توان درون آن سرخ کرد.

شما با خرید سرخ کن فیلیپس می‌توانید انواع غذاهای فست فود، مرغ، همبرگر، کیک، نان تست و سبزیجات را به صورت سرخ شده، آماده کنید.

سرخ کن بدون روغن تفال

تفال یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین برندهای لوازم خانگی است که دستگاه‌های سرخ کن بدون روغن آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از ویژگی‌های مختلف سرخ کن تفال می‌توان به برنامه‌های پخت از پیش تعیین شده، کنترل دما، کنترل زمان، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و ظرفیت‌های متغیر اشاره کرد. سرخ کن‌های تفال را در مدل‌های معمولی و بدون روغن در ظرفیت بزرگ و مینی سرخ کن می‌توانید خریداری کنید.

بهترین سرخ کن بدون روغن، مارک دلونگی

دلونگی یک برند ایتالیایی بسیار معروف و معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است که بهترین سرخ کن‌های بدون روغن را با کیفیت بالا روانه بازار کرده است. سرخ کن‌های مدل دلونگی جزو بهترین سرخ کن بدون روغن در بازار هستند که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف آنها می‌توان به برنامه‌های پخت از پیش تعیین شده، کنترل دما، کنترل زمان، جنس بدنه با عایق حرارتی و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. این مدل سرخ کن رژیمی و بدون روغن دارای توان مصرفی 1900 تا 2200 وات است و با کمترین روغن می‌تواند مواد غذایی داخل محفظه سرخ کن را با گردش هوای داغ، به سرعت سرخ و برشته کند. سرخ کن دلونگی دارای کیفیت فوق‌العاده بالا و دوام‌پذیری قابل اطمینان است و از این منظر در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سرخ کن بدون روغن گوسونیک

محصولات شرکت گوسونیک از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و دستگاه سرخ کن بدون روغن را در رنگ‌های سفید و مشکی و با ظرفیت‌های متغیر 6 و 8 لیتر روانه بازار کرده است. از امکانات و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت متنوع، تایمر ۶۰ دقیقه‌ای، پوشش داخلی نچسب قابل شستشو، لامپ داخلی، تنظیمات لمسی و غیره اشاره کرد. وجود چراغ داخلی در بدنه عایق حرارتی باعث می‌شوند که شما میزان پخت غذا با هوای گرم را از طریق پنجره آن مشاهده کنید.

قیمت خرید سرخ کن بدون روغن

قیمت سرخ کن بدون روغن بسیار متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی مانند برند دستگاه، مدل سرخ کن، آپشن‌ها، اقلام همراه، کیفیت ساخت، گنجایش مخزن، گارانتی و خدمات پس از فروش و غیره دارد. شما می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین همیار خرید بهترین سرخ کن‌های بدون روغن را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید.

کلام آخر درباره مبحث بهترین سرخ کن بدون روغن

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن از نظر مارک و برند بپردازیم و ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که باید هنگام خرید این دستگاه رژیمی مورد توجه قرار دهید را نیز بیان کردیم. همانطور که گفته شد، سرخ کن‌های بدون روغن، جزو لوازم خانگی پرکاربردی هستند که می‌توانند به شما در پخت سریع انواع غذاها کمک کنند. شما با خرید سرخ کن بدون روغن می‌توانید غذاهای خوشمزه و سالم را با کمترین میزان روغن درست کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی