ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت دستگاه جوش از فروشگاه اینترنتی کیف ابزار
رپورتاژ آگهی

 5برند برتر برای خرید دستگاه جوش

دستگاه جوش یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنایع مختلف است که به شکل ویژه برای ایجاد اتصالات دائم در قطعات فلزی مورد استفاده است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دستگاه جوش یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که به شکل ویژه برای ایجاد اتصالات دائم در قطعات فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود این ابزار در بسیاری از فعالیت‌های کارگاهی و مشاغل سیار به عنوان یک نیاز اساسی محسوب می‌شود و خرید یک دستگاه جوش مناسب علاوه بر کاهش هزینه، باعث افزایش بهره‌وری و راحتی کاربر در حین استفاده از آن خواهد شد.

انتخاب دستگاه جوش به نوع کاربری، جنس و ضخامت قطعه کار و میزان قدرت و استحکام موردنیاز بستگی دارد که در هر حالت برای کسب بهترین نتیجه باید از دستگاهی با قابلیت‌های مناسب استفاده کرد که در صدر آنها می‌توان به مقدار جریان خروجی اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم تا 5 برند برتر برای خرید دستگاه جوش و مدل‌های پرفروش هر برند را مورد بررسی قرار بدهیم و با امکانات و ویژگی‌های هریک از آنها آشنا شویم.

ما در این مقاله نگاه خودمان را به برندهای فعال در بازار داخلی ایران محدود کرده‌ایم تا علاوه بر معرفی کالاهای داخلی، کاربران را با نمونه‌های موجود در بازار ایران آشنا کنیم تا با اطلاعات بیشتر و نگاه دقیق‌تر برای خرید محصول موردنظر خود اقدام کنند.

همچنین ملاک ما در انتخاب این 5 برند، بیشتر بر اساس بازخوردها و درصد رضایت مشتریان بوده و موارد دیگری مانند مشخصات فنی و خدمات گارانتی از درجه اهمیت کمتری برخوردار هستند که البته این موارد به شکل مستقیم در جلب رضایت مشتریان تاثیرگذار بوده‌اند.

و در نهایت اینکه محصولات پیشنهادی این مقاله بیشتر در رده محصولات ارزان‌قیمت، عمومی و پرفروش بازار قرار دارند؛ یعنی همان بازار هدفی که بسیاری از برندهای داخلی و خارجی به دنبال تصاحب سهم بیشتری از آن هستند.

  1. الکتروجوش، برند تخصصی ایران در زمینه تولید دستگاه‌های جوش و برش

شرکت الکتروجوش، یکی از شرکت‌های بزرگ ایرانی است که به صورت انحصاری در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه‌های جوش خانگی و صنعتی فعالیت می‌کند و با فعالیت متمرکز در این حوزه، علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و حرفه‌ای، میزان هزینه نهایی کالاهای مختلف خود را نیز به شکل قابل توجهی کاهش داده و با ارائه خدمات گارانتی 36 ماهه و لوازم جانبی متنوع، جذابیت بسیار زیادی را در میان کاربران به وجود آورده است.

بدون شک اینورتر جوشکاری 200 آمپر الکتروجوش مدل 200ED یکی از بهترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که علاوه بر استفاده‌های سبک و محدود، در مصارف کارگاهی و حتی صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های جوش بازار ایران شناخته می‌شود.

از ویژگی‌های مهم این دستگاه جوش می‌توان به بدنه فلزی یکپارچه، خروجی 200 آمپر واقعی، مدار IGBT قدرتمند، قابلیت جوشکاری با الکترودهای شماره 2.5، 3.2 و 4 در کنار الکترودهای استیل و چدن، سیستم تهویه پیشرفته همراه با هیت‌سینک‌های بزرگ و فن قدرتمند 24 ولتی، سیستم ضد چسبندگی Anti Stick و قابلیت انجام جوش خراشی یا آرگون اشاره کرد.

دستگاه جوش 200ED در داخل یک کیف برزنتی باکیفیت همراه با انبر جوش و انبر اتصال با کابل مسی ضخیم، ماسک جوشکاری، الکترود و گارانتی 36 ماهه شرکت الکتروجوش در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از کامل‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین اینورترهای جوشکاری بازار ایران شناخته می‌شود.

اگر قصد خرید دستگاه جوش را دارید، محصولات شرکت الکترو جوش، جزو محصولات محبوب در این زمینه هستند.

  • آروا، برند مطرح ایرانی با خدمات ویژه و قیمت عالی

شرکت آروا یکی از برندهای مطرح و نام‌آشنا در صنعت ابزار ایران است که محصولات متنوعی را با کیفیت و قیمت مناسب و خدمات گارانتی ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در بخش ابزارهای جوشکاری شرکت آروا، دو محصول اینورتر جوشکاری 200 مگا آروا مدل 2175 و اینورتر جوشکاری توربو آروا 200 آمپر مدل 2103 به دلیل کارآیی عالی و قیمت مناسب از استقبال و فروش بالایی برخوردار هستند.

هردو محصول در رده اینورترهای جوشکاری 200 آمپری قرار می‌گیرند و با بهره‌گیری از سوئیچ‌های IGBT امکان استفاده از الکترودهای 2.5، 3.2 و 4 را فراهم می‌کنند و انتخاب بسیار مناسبی برای مصارف نیمه‌صنعتی محسوب می‌شوند و همراه با خدمات گارانتی 70 ماهه شرکت آروا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند.

البته باید توجه داشت که مدل 2175 به عنوان نمونه پیشرفته‌تر از قابلیت‌های مختلفی مانند تکنولوژی PWM، قطع کن حفاظتی هوشمند، قابلیت جوشکاری در دو حالت MMA و TIG، برخورداری از دو عدد فن خنک‌کننده و سیستم پیشرفته Anti Stick از ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

هردو محصول در بخش لوازم جانبی دارای انبر اتصال و انبر جوش همراه با کابل‌های مسی ضخیم هستند که با ارائه خدمات گارانتی 70 ماهه شرکت آروا، خیال کاربران را از داشتن یک محصول باکیفیت راحت می‌کنند.

خرید ابزار از فروشگاه اینترنتی کیف ابزار
  • صبا الکتریک، برند قدیمی ایرانی در زمینه جوش و برش

صبا الکتریک از دیگر برندهای قدیمی و ایرانی در زمینه تولید ابزارهای جوش و بُرش است و محصولات این شرکت از نظر کیفی، توانایی رقابت با محصولات داخلی و برخی از نمونه‌های خارجی را نیز دارند.

اینورتر جوشکاری 250 آمپر صبا الکتریک مدل RINV-250-V یکی از محصولات قدرتمند و پرفروش این شرکت است که با ارائه خروجی واقعی 250 آمپر بر روی مدارهای IGBT، امکان ذوب کردن انواع الکترودهای تا سایز 5 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت جوش آرگون، برخورداری از مدارهای حفاظتی پیشرفته، ارائه قابلیت Arc Force و سیستم پیشرفته Anti Stick و Hot Start از جمله امکانات خاص این محصول قدرتمند به حساب می‌آیند.

این محصول در بخش لوازم جانبی تنها شامل دو هدد فیش نری برای اتصال به پایانه‌های مثبت و منفی و یک عدد آچار آلن است که همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت صبا الکتریک به فروش می‌رسد. برای دریافت قیمت دستگاه جوش از برند صبا الکتریک و یا سایر برندهای معرفی شده، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیف ابزار مراجعه کنید.

خرید دستگاه جوش از فروشگاه اینترنتی کیف ابزار
  • رونیکس، معروف‌ترین برند داخلی در زمینه تولید ابزار

از نظر اعتبار و شهرت می‌توان گفت که برند رونیکس، بزرگ‌ترین شرکت داخلی در زمینه تولید ابزار است که محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و از نظر ارائه خدمات گارانتی، در صدر برندهای داخلی قرار دارد.

اینورتر جوشکاری پاورپلاس رونیکس مدل RH-4602 یکی دیگر از اینورترهای جوشکاری پرفروش در رده محصولات 200 آمپری است که با استفاده از سیستم IGBT قدرتمند، امکان جوشکاری با الکترودهای سایز 5 را نیز فراهم می‌کند.

البته باید توجه داشت که انجام جوشکاری مداوم با الکترود سایز 5 در اینورترهای 200 آمپری امکانپذیر نیست.

از امکانات خاص این محصول می‌توان به سیستم Arc Force، قابلیت Anti Stick و Hot Start و فن‌های خنک‌کننده با سرعت گردش بالا اشاره کرد. این دستگاه جوش دارای گیره اتصال و انبر جوش با کابل 2 متری مسی است و همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس به فروش می‌رسد.

  • هیوندای، برند معتبر خارجی در حوزه ابزارآلات حرفه‌ای

بیشتر افراد، برند هیوندای را به واسطه تولید خودروهای لوکس و باکیفیت می‌شناسند اما بخش ابزارآلات این شرکت نیز از اعتبار زیادی برخوردار است و محصولات این بخش نیز به شکل گسترده در سطح بازارهای خارجی و داخلی به فروش می‌رسند.

شرکت هیوندای به تازگی سبد محصولات مرتبط با ابزارهای جوش و بُرش خود را با ارائه چند محصول جدید بروزرسانی کرده است که از میان آنها می‌توان به مدل ARC-200 اشاره کرد که با بهره‌گیری از سیستم اینورتر IGBT و ارائه خروجی پایدار 200 آمپری، در میان بهترین محصولات رده کارگاهی و نیمه‌صنعتی قرار می‌گیرد.

این محصول نیز از نمونه‌های پرفروش بازار ایران است که علاوه بر ظاهر جذاب از قابلیت‌های متنوعی مانند تکنولوژی Arc Force، قابلیت‌های حفاظتی پیشرفته و سیستم خنک‌کننده قدرتمند برخوردار است و همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. برای خرید ابزار یا خرید هر کدام از دستگاه جوش‌های معرفی شده می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیف ابزار مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی