ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Picture5
رپورتاژ آگهی

لیست ۱۰ متخصص ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت جزء خدمات و جراحی‌هایی از دندانپزشکی به شمار می‌رود که با استخوان فک یا جمجمه ارتباط مستقیم برقرار می‌کند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندان‌های از دست رفته است. ایمپلنت جزء خدمات و جراحی‌هایی از دندانپزشکی به شمار می‌رود که با استخوان فک یا جمجمه ارتباط مستقیم برقرار می‌کند. این خدمات از دسته کلینیک دندانپزشکی مانند دندان طبیعی عمل می‌کند.

زمانی ایمپلنت دندان می‌تواند بهترین گزینه برای دندان‌های از دست رفته باشد که توسط بهترین متخصص در این زمینه اجراشده باشد. بدون دندان‌پزشک متخصص هرگز شما نمی‌توانید از ایمپلنت دندان برای جویدن غذا، حرف زدن، جلوگیری از افت دندان‌، حفظ استخوان‌، جلوگیری از تغییر شکل چهره و پیشگیری از مشکلات دستگاه گوارش، استفاده کنید.

در این مواقع بهترین کلینیک دندانپرشکی می تواند بازخورد مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. برای استفاده از مزایای ایمپلنت دندان ابتدا باید با لیست 10 تایی بهترین متخصص ایمپلنت دندان که غوغا کردند، آشنا شوید تا با آسودگی خیال اقدام به اجرای این خدمات دندانپزشکی کنید. 

تجربیات بیماران بهترین متخصص‌های ایمپلنت در ایران

حسین از تهران می‌گوید: اول برای اینکه بتونم از ایمپلنت دندان استفاده کنم استرس خیلی زیادی داشتم، اما بعد از این که با یک کلینیک دندانپزشکی غرب تهران آشنا شدم و دیدم که تمام بازیگرها، فوتبالیست‌ها و  سایر افراد سرشناس از خدماتش استفاده می‌کنند، استرسم کامل از بین رفت.

دکتر شهاب محمدی نه‌تنها تخصص و تجربه زیادی داشت بلکه اخلاق حرفه ایشان باعث شد به آرامش بیشتری برسم.

پزشک معتمد صداوسیما

نکته جالب‌تر درباره دکتر شهاب محمدی اینه که ایشون کارشناس صداوسیما در شبکه‌های تلویزیونی مختلف هم هستند و مشاوره‌های زیادی در زمینه خدمات دندانپزشکی چون اجرای انواع ایمپلنت دندان، لمینت دندان و کامپوزیت دندان انجام داده‌اند. من از ایشون خیلی راضی بودم.

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران 2، پلاک 53 (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد 2

شنبه تا پنج‌شنبه: 10 صبح تا 9 شب

 نظر علیرضا از تهران درباره بهترین متخصص ایمپلنت در ایران

علیرضا از تهران درباره بهترین متخصص می‌گوید: من در منطقه شرق تهران زندگی می‌کنم و کلینیک‌های دندانپزشکی شرق تهران رو خوب بررسی کردم تا بتونم دندان از دست رفته‌ام توی مسابقات بوکس رو ایمپلنت کنم. متخصص‌ها و کلینیک‌های زیادی در شرق تهران بودند اما دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار از نظر من بهترین گزینه بود.

بهترین ویژگی

از انتخاب این کلینیک دندانپزشکی خیلی راضی بودم. کلینیک ایثار از لحاظ تجهیزات روز دنیا بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات رو داشت. چندین دندان‌پزشک هم داشت که هر کدوم توی زمینه‌های خاصی فعالیت می‌کردند. 

به نظر من گوش کنید تا دیگه نیازی به متخصص دندان‌پزشک دیگری نیاز نداشته باشید. خدمات دندانپزشکی چون ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت و جرم‌گیری را پشتیبانی می‌کنند.

آدرس: سه‌راه افسریه – مشیریه – 30 متری صالحی – بین کوچه خرداد و تیر غربی – پلاک 242- طبقه اول – واحد یک – دندانپزشکی ایثار  آدرس سایت: isarclinic.com

نظر غزل از رشت

غزل که حسابی از یکی از دندان‌پزشک‌های مشهور تهران شاکی بود، گفت: من همیشه فکر می‌کردم بهترین دندان‌پزشک‌ها رو تهران دارد و شهرستان‌ها نمی‌توانند دندان‌پزشک خوب داشته باشند، من به یکی از دندانپزشکی‌های تهران که دوست ندارم اسمش رو بگم که اگر بگم همه میشناسن رفتم، سرشون خیلی شلوغ بود بخاطر همین بعد از اجرای ایمپلنت و دریافت هزینه خیلی مبتدی برخورد می‌کردند. 

اجرای ایمپلنت دندان هم که نگم براتون خیلی بد بود و مجبور شدم در شهر رشت محل زندگی خودم، بگردم و یکی از بهترین متخصص دندانپزشکی در ایران رو پیدا کنم. دکتر آرش غفوری یک دندان‌پزشک متخصص و خوش اخلاق بود که گندی که زده بودند رو به بهترین شکل جمع کرد.

توصیه مهم غزل از ر شت درباره متخصصین ایمپلنت

 من توصیه ام به سایر افراد اینه که حتما توی شهر خودتون به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان باشید و گول تبلیغات را نخورید. خیلی از دندان‌پزشک‌ها در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز و سایر شهرها هستن که از پایتخت بهترن. 

البته نمی‌توان از دندان‌پزشک‌های معتبری چون دکتر صادق آقاجری، عباس گشاده رو، مژگان آزادخواه، شهاب محمدی و کلینیک دندانپزشکی ایثار در تهران چشم پوشی کرد. این افراد رو هم من تعریفش رو از دوستانم توی تهران خیلی زیاد شنیدم.

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، به سمت بلوار قلی پور، پلاک 184 آدرس سایت: dr-ghafoori.com

نظر نیلوفر درباره ایمپلنت دندان در ایران

نیلوفر که برای تحصیل به ونکوور کانادا رفته گفت: چند وقت پیش به ایران اومدم و برای اینکه هزینه ایمپلنت دندان را پایین بیاورم تصمیم گرفتم در ایران اجرای ایمپلنت دندان را انجام بدهم. بررسی‌های زیادی کردم و در نتیجه دیدم که دکتر مژگان آزادخواه بهترین گزینه است.

ایمپلنت، ایمپلنت فوری، ارتودنسی، لمینت سرامیکی، بلیچینگ و اصلاح طرح لبخند از خدمات دکتر مژگان آزادخواه بود که من از ایمپلنت فوری استفاده کردم. به‌روز بودن با دانش، اخلاق حرفه‌ای، توانمندی در ارتباط با بیماران، تحصیلات و مدرک‌ از دانشگاه معتبر از بهترین ویژگی‌های دکتر مژگان آزادخواه هست که می‌توان به آن اشاره کرد.

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله، ساختمان پزشکان صدرا، پلاک 200، طبقه دوم، واحد 5 آدرس سایت: drmojganazadkhah.com

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت دندان

  1. داشتن تخصص و دستاوردهای فراوان 
  2. داشتن تجربه کافی
  3. فارغ تحصیل از دانشگاه‌های معتبر 
  4. مهارت‌های جراحی بالا 
  5. به‌روز بودن با دانش
  6. داشتن تجهیزات روز و استاندارد دنیا 
  7. توانمندی در تشخیص و حل مشکلات
  8. تعهد به آموزش و ارتقاء دانش
  9. توانمندی در ارتباط با بیماران
  10. اخلاق حرفه‌ای

چگونه بهترین متخصص ایمپلنت دندان را بشناسیم؟

راه‌های زیادی برای شناخت بهترین متخصص ایمپلنت دندان وجود دارد. اولین کار جستجوی آنلاین در سراچه‌های معتبر در این زمینه است. شما می‌توانید در سایت‌های مختلف کلینیک‌ها و دندان‌پزشکان را از لحاظ مواردی که در قسمت بالا گفته شد مورد بررسی قرار دهید.

نظرات بیماران درباره متخصص ایمپلنت دندان بسیار مهم است. نظر حسین و علیرضا از تهران، غزل از رشت و نیلوفر از ونکوور را می‌توان خواند و از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کرد. می‌توانید نظر سایر بیماران را نیز در سایت‌های دندان‌پزشکان بخوانید و آن‌ها را مقایسه کنید. وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای تجزیه و تحلیل دندان‌پزشکان هستند.

دریافت مشاوره، استفاده از نظرات پزشکان دیگر، مقایسه متخصصان، نقد و بررسی دندان‌پزشکان در انجمن‌های مختلف و بررسی تخصص‌ها از دیگر راه‌های شناخت دندان‌پزشک معتبر و متخصص درزمینهٔ ایمپلنت دندان است. 

لیست 10 تایی بهترین متخصص ایمپلنت دندان

  1. دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار
  2. دکتر مهدی کریمی
  3. دکتر شهاب محمدی
  4. دکتر مژگان آزادخواه
  5. دکتر عباس گشاده رو
  6. دکتر آرش غفوری
  7. دکتر حمیدرضا نعیمی دادخواهان
  8. دکتر مهدی سزاوار
  9. دکتر سید رضا ناصری
  10. دکتر سید حمید طالبی

نتیجه‌گیری 

با نظرات بیماران درباره متخصصین ایمپلنت دندان آشنا شدید و دانستید که چگونه بهترین متخصص‌ها را بشناسید و مورد بررسی قرار دهید. نوبت شماست که نام بهترین متخصص ایمپلنت دندان مورد نظر خود را برای ما کامنت کنید و نظرات خود را در این باره با سایر افراد به اشتراک بگذارید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی