ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کتابخوان
رپورتاژ آگهی

بهترین کتابخوان قلم دار کدام است؟ لیست بهترین های 2023-2024

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا که استفاده از آن در تمام جهان و حتی کشور ما گسترده شده است، کتاب خوان‌های الکترونیکی هستند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا که استفاده از آن در تمام جهان و حتی کشور ما بسیار گسترده شده است، کتاب خوان های الکترونیکی هستند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به خواندن و مطالعه کتاب‌های مختلف علاقه‌مند هستید، یکی از گزینه‌های بسیار عالی و جایگزین کتاب‌های فیزیکی برای شما کتابخوان دیجیتال است. با خرید بوک ریدر می‌توانید کتابتان را در هرجا و هر زمان همراه خود داشته باشید و به‌راحتی به مطالعه بپردازید.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود خرید کتاب خوان را به شما پیشنهاد کنیم، این است که هزینه خرید کتاب‌های مختلف به‌صورت کاغذی بسیار بیشتر از یک دستگاه کتابخوان خواهد بود. شما می‌توانید با انتخاب بهترین کتابخوان قلم دار، علاوه بر استفاده از مزایای کتابخوان، از یک قلم لمسی نیز برای یادداشت‌برداری یا ایجاد طرح‌های گرافیکی بهره بگیرید. در ادامه با همراه شوید تا بهترین کتابخوان قلم دار را معرفی کنیم.

قلم لمسی چیست؟

قبل از معرفی بهترین کتابخوان قلم دار باید بدانیم قلم‌های لمسی چه کاربردی دارند و چگونه استفاده از آن‌ها باعث راحتی انجام کارهای ما می‌شود. یکی از وسایل و ابزارهای جانبی و البته بسیار مفید دستگاه‌های بوک ریدر، قلم‌های لمسی هستند.

قلم لمسی یا استایلوس، ابزاری است که در این سال‌ها به کمک طراحان حرفه‌ای آمده است و باعث شده آن‌ها بتوانند طرح‌های فوق‌العاده زیبا  را به تصویر بکشند. این قلم‌ها ابزار مناسبی برای حاشیه‌نویسی، طراحی و ایجاد نقاشی و تصاویر زیبا است. با داشتن یک قلم لمسی می‌توانید علاوه بر طراحی و کارهای گرافیکی، برای استفاده روزانه از تبلت کتابخوان نیز از قلم لمسی استفاده کنید. دقت بالا در تشخیص حرکات و فشارهای دست در این قلم‌ها، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها به‌شمار می‌رود. در ادامه سعی داریم چند کتابخوان عالی که دارای قلم لمسی نیز هستند را به‌عنوان بهترین کتابخوان قلم دار معرفی کنیم.

کتاب خوان بوکس مدل boox note5

یکی از کتابخوان هایی که به‌عنوان بهترین کتابخوان قلم دار شناخته می‌شود، کتابخوان بوکس مدل note 5 است. کتابخوان های اونکیس بوکس یکی از مشکلات بزرگ افرادی که فارسی‌زبان هستند را در خرید بوک‌ریدر حل کرده‌اند. این کتابخوان‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز دارند.

کتابخوان اونکیس بوکس مدل note 5 یکی از راحت‌ترین گزینه‌های موجود برای مطالعه و خواندن کتاب به‌شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب و خرید کتابخوان، این است که بوک ریدری را انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد و سبک باشد. این موضوع برای راحتی کاربران در خصوص در دست گرفتن دستگاه کتاب خوان بسیار حائز اهمیت است. وزن کتابخوان بوکس مدل note 5 تنها 385 گرم است.

در استفاده از کتابخوان بوکس مدل note 5 می‌توانید از قلم لمسی این دستگاه نیز استفاده کنید. کتابخوان بوکس مدلnote 5  از بسیاری از قالب‌های کتاب‌های الکترونیکی مانند  pdf ، Epub ،Adobe DRM، txt ،rtf ،html ،chm ، doc و fb2 پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها و امکانات کتابخوان بوکس مدل note 5

 با سر زدن به وبسایت اونیکس بوکس https://kemex.one/gadget/ebook-reader/onyxboox/ و بررسی نظارت خریداران متوجه شدیم که  با داشتن امکانات و ویژگی‌های عالی موفق شده‌اند توجه بسیار از افرادی که قصد خرید کتابخوان الکترونیکی دارند را به خود جلب کنند. ازجمله ویژگی‌های این کتاب خوان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

کتابخوان بوکس مدل note 5 دارای یک صفحه‌نمایش 10 اینچی می‌باشد که در این صفحه‌نمایش از فناوریE-Ink  استفاده شده است. روی خود دستگاه دکمه پاور با تشخیص اثرانگشت کاربر برای بازگشایی قفل در نظر گرفته‌شده است. رم این کتابخوان 4 گیگابایت و حافظه دستگاه نیز 64 گیگابایت می‌باشد.

در کتابخوان بوکس یک میکروفون و دو بلندگو نیز درنظر گرفته‌شده است. در خصوص باتری کتابخوان note 5 باید بدانید که باتری این کتابخوان از نوع لیتیوم پلیمری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است. این نوع باتری از قدرتمندترین باتری‌های کتابخوان‌ها به‌شمار می‌آید.

کتابخوان اونیکس بوکس مدل max lumi2

یکی از محبوب‌ترین کتابخوان های برند اونیکس بوکس، کتاب خوان دیجیتالmax lumi2  است. این کتابخوان به‌عنوان بهترین کتابخوان قلم دار شناخته می‌شود و با داشتن امکانات و ویژگی‌های عالی به همراه قیمت متناسب با امکانات کتابخوان، توانسته یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند اونکیس بوکس باشد.

اگر هدفتان از خرید دستگاه کتابخوان دیجیتال: تحلیل و تجزیه متون، ترجمه، ویرایش و انجام کارهای گرافیکی و طراحی است،Max lumi2  یکی از بهترین گزینه‌ها در میان کتابخوان های شیائومی برای شما محسوب می‌شود. در این کتابخوان به قدرت و سرعت تمامی قطعات سخت‌افزاری بسیار توجه شده است.  

ویژگی‌ها و امکانات دستگاه کتابخوان max lumi2

به‌طورکلی بوک ریدر max lumi2 نسبت به note 5 اندازه بزرگ‌تر و وزن بیشتری دارد و وزن این کتابخوان حدود 570 گرم و اندازه صفحه‌ی نمایش آن نیز 13.3 اینچ است. ابعاد صفحه‌نمایش این دستگاه کتابخوان حدودا در اندازه یک برگه 4A معمولی است. همچنین رزولوشن صفحه‌نمایش این کتابخوان 1650 در 2200 است.

مکس لومی 2 از پردازشگر اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند که یکی از قدرتمندترین سیستم‌های پردازشی برای کتابخوان‌ها به‌شمار می‌رود. اگر قصد دارید از نرم‌افزارهای کتابخوان مانند فیدیبو، آمازون، طاقچه و... روی دستگاه بوک ریدر خود استفاده کنید، مکس لومی 2 با داشتن نسخه اندروید 11 این امکان را در اختیار شما قرار داده است.

رم کتابخوان مکس لومی دو، 6 گیگابایت است که این موضوع در سرعت و قابلیت‌های دیگر کتابخوان بسیار تأثیرگذار است. باتوجه‌به امکانات و قابلیت‌هایی که تاکنون از این کتابخوان گفته شد، می‌توان فهمید که مصرف انرژی در این دستگاه بسیار بیشتر از سایر کتابخوان‌ها است. بنابراین اونیکس بوکس برای کتابخوان مکس لومی 2 یک باتری 4300 میلی‌آمپر را درنظر گرفته است.

کتابخوان بوکس مدل note air 2

از دیگر کتابخوان های برند اونیکس بوکس که به‌عنوان بهترین کتابخوان قلم دار در میان علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه شناخته می‌شود، می‌توان به بوک ریدر note air 2  اشاره کرد. یکی از جدیدترین محصولات شرکت اونیکس بوکس، کتابخوان note air 2 است. اگر به موضوع سرعت و نوسازی صفحه‌نمایش اهمیت زیادی می‌دهید، بهترین انتخاب برای شما کتابخوان اونیکس بوکس مدل note air 2 خواهد بود. سرعت فوق‌العاده این کتابخوان، به دلیل ارتقا پیدا کردن قطعاتی مانند رم و پردازشگر در این دستگاه است.

ویژگی‌ها و امکانات کتابخوان note air 2 

این کتابخوان اونیکس بوکس دارای یک صفحه‌نمایش 10.3 اینچی است که از فناوری E-Ink  در این صفحه‌نمایش استفاده شده است. استفاده از این فناوری باعث می‌شود هنگام مطالعه کتاب چشم شما دچار خستگی نشود و میزان آسیب به چشم‌های شما را به حداقل می‌رساند. در کتابخوان note air 2 از پردازشگر اسنپدراگون 8 هسته‌ای استفاده می‌شود. باوجود این پردازشگر، سرعت اجرای دستورات شما در دستگاه کتابخوان دیجیتال به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. در کتابخوان اونکیس بوکس مدل note air 2، یک رم 4 گیگابایتی برای کاربران درنظر گرفته ‌شده است.

علاوه بر رم و پردازشگر در یک دستگاه بوک ریدر، حافظه نیز از موارد مهم و حائز اهمیت است. باوجود حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایت این دستگاه، می‌توانید نرم‌افزارهای کتابخوان موردعلاقه‌تان و همچنین کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را بدون نگرانی برای پر شدن حافظه روی کتابخوان خود ذخیره کنید.

پشتیبانی از قلم وکام در note air 2

صفحه‌نمایش کتابخوان note air 2 به صورتی طراحی‌شده که شما می‌توانید از یک قلم وکام نیز استفاده کنید. در سطح بالایی صفحه‌نمایش این دستگاه از یک سنسور خازنی چند لمسی استفاده شده است. این سنسور این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که شما بتوانید با حرکات انگشتان دست، صفحه کتاب را کنترل کنید. همچنین در لایه پایینی صفحه‌نمایش، یک لایه لمسی برای قلم وکام قرار داده ‌شده است. باوجود این امکان انجام کارهایی مثل کارهای طراحی، ویرایش متن، تحلیل داده ساده‌تر شده است.

کتابخوان بوکس مدل Nova air2

یک مورد دیگر از کتابخوان هایی که به بهترین کتابخوان قلم دار معروف هستند، کتابخوان اونیکس بوکس مدل Nova air2  است. این کتابخوان اندازه و ابعاد کوچک‌تری نسبت به کتابخوان هایی که تا اینجا معرفی کرده‌ایم دارد. صفحه‌نمایش کتابخوان بوکس مدل Nova air2، 7.8 اینچ است. اندازه این صفحه برای مطالعه کتاب و یادداشت‌برداری مناسب است.

اگر روان بودن و سرعت انجام کارها در کتابخوان برای شما مهم است، ما به شما کتابخوان اونیکس بوکس مدل Nova air2 را پیشنهاد می‌کنیم. در این بوک ریدر با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده در خصوص رم و پردازشگر، سرعت انجام کارها بالا بوده و کارکردن با این کتابخوان دیجیتال نیز بسیار روان است.

ویژگی‌ها و امکانات کتابخوان بوکس مدل Nova air2

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کتابخوان مربوط به پردازشگر آن دستگاه می‌شود. در کتابخوان Nova air2، یک پردازشگر 8 هسته‌ای کوالکام با توان 2 گیگاهرتز درنظر گرفته‌شده است. علاوه بر این پردازشگر قدرتمند، یک رم 3 گیگابایتی نیز باعث به وجود آمدن ویژگی روان بودن کار با این کتابخوان شده است.

تنها با یک‌بار شارژ کردن کامل کتابخوان اونیکس بوکس Nova air2، تا 2 الی 3 هفته می‌توانید به مطالعه کتاب بپردازید. علت این موضوع وجود یک باتری 2000 میلی‌آمپری است. اگر قصد دارید که از نرم‌افزارهای کتابخوان مختلف برای دانلود کتاب‌های صوتی و الکترونیکی استفاده کنید، باید بدانید که  ویژگی اندروید 11 در کتابخوان بوکس این امکان را در اختیار شما قرار داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در مورد کتابخوان Nova air2 وجود دارد، این است که این بوک ریدر از قلم‌های استایلوس پشتیبانی می‌کند. حساسیت فشار 4096 واحدی باعث شده است شما بتونید با قلم این دستگاه یادداشت‌برداری کنید.

سخن پایانی

بهترین کتابخوان‌های قلم‌دار در مدل‌های مختلف توسط برندهایی مانند اونیکس بوکس طراحی و تولید شده‌اند. باوجود این قلم‌های استایلوس شما می‌توانید در کنار مطالعه کتاب، کارهایی مانند جزوه برداری و یادداشت مطالب را انجام دهید. همچنین این قلم فرصت ایجاد طرح‌های زیبا و کارهای گرافیکی فوق‌العاده را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی