ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Picture1
رپورتاژ آگهی

9 نکته طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت!

به 8+1 نکته طلایی و مهم می پردازیم که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه دستگاه تصفیه آب برای خانواده خود تهیه کنید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سارنیاواتر – 60 درصد از بدن یک بزرگسال از آب تشکیل شده است. به همین دلیل، بسیار مهم است که ما هر روز مقدار مناسب آب را بنوشیم و همچنین به آب آشامیدنی تمیز دسترسی داشته باشیم. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آب آشامیدنی شما عاری از عوامل بیماری زا، آلاینده ها و ناخالصی ها است باید از یک دستگاه تصفیه آب استفاده کنید. دستگاه های تصفیه آب برای جلوگیری از بروز بیماری های منتقله از طریق آب با بهبود کیفیت آب برای استفاده روزانه طراحی و تولید شده اند. با این حال انتخاب بهترین گزینه برای خانه شما می تواند دشوار باشد. در اینجا به 8+1 نکته طلایی و مهم می پردازیم که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه دستگاه تصفیه آب برای خانواده خود تهیه کنید، باید به آنها توجه کنید.

دستگاه تصفیه آب برقی یا بدون برق

یکپارچگی قدرت سیستم های تصفیه آب برقی به آنها اجازه می دهد تا آب را به طور مداوم پردازش کنند. تکنولوژی مورد استفاده در سیستم های آب الکتریکی شامل اسمز معکوس و استریلیزاسیون با اشعه ماوراء بنفش (UV) است. آب تصفیه کن غیر برقی از روش معمولی تصفیه آب استفاده می کنند. برای تصفیه آب بدون کمک برق، این سیستم ها از جاذبه یا فشار استفاده می کنند. علاوه بر این، دستگاه های تصفیه آب غیر الکتریکی از فیلترهای رسوبی، فیلترهای کربن فعال و غشاهای بسیار ریز استفاده می کنند. اگرچه دستگاه تصفیه آب برقی  می توانند طیف وسیعی از ناخالصی ها و سموم موجود در آب را حذف کنند. اما اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سموم و میکروب‌های موجود در آب مشکل آشکاری ندارند، می‌توانید به یک دستگاه تصفیه آب غیر برقی بسنده کنید.

کیفیت آب منطقه

قبل از اینکه برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اقدام کنید، بهتر است از قبل میزان آلودگی آب خانه خود را تعیین کنید زیرا نوع دستگاه تصفیه آب که انتخاب می کنید به کیفیت آب منطقه شما بستگی دارد. انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد اما RO (اسمز معکوس) و UV (فرابنفش) بیشترین تقاضا را در بازار دارند. مناطقی با TDS کمتر از 200ppm برای تصفیه آب با اشعه ماوراء بنفش (UV) مناسب هستند. کسانی که در مناطقی با آب سخت زندگی می کنند، که بالاتر از 200ppm TDS است، توصیه می شود تصفیه کننده اسمز معکوس تهیه کنند. 

قبل از خرید دستگاه تصفیه اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید

اگر در خانواده فرزند یا نوزاد دارید، باید دستگاه RO را ترجیح دهید. در بین تمام دستگاه های تصفیه آب موجود، RO بهترین تصفیه کننده آب برای کودکان و نوزادان است زیرا به طور موثر آلاینده های شیمیایی را که می تواند به آنها آسیب برساند مانند نیترات ها، پرکلرات، کروم شش ظرفیتی، آرسنیک، سرب و مواد پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) را حذف می کند. آب RO همچنین برای استریل کردن بطری نوزاد و تغذیه ایمن است.

فضا را در نظر بگیرید

از آنجایی که UV و RO دستگاه های تصفیه آب الکتریکی هستند، همیشه در نزدیکی منبع آب و یک نقطه الکتریکی نصب می شوند. اما برخی از آشپزخانه‌ها ممکن است فضای کافی برای دستگاه تصفیه آب نداشته باشند. اگر اینطور است، یک دستگاه تصفیه آب زیر سینک برای شما مناسب است. اما اگر فضایی برای میز دارید یا می خواهید آن را به دیوار آویزان کنید، به خصوص اگر دستگاه تصفیه شما غیر برقی باشد، می توانید آن را در جایی که از گرما یا نور مستقیم خورشید دور باشد، روی میز یا روی دیوار قرار دهید.

برند و شرکت سازنده

هنگام خرید یک آب تصفیه کن خوب حتما به برند آن دقت کنید فقط قیمت ارزان را ملاک قرار ندهید. سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید برندی را انتخاب کنید که سالها در بازار از آن به خوبی یاد می شود. از تجربه کسانی که سالهاست آب تصفیه کن دارند استفاده کنید ببیند کدوم دستگاه خوب جواب داده. در بازار صدها مدل ایرانی و خارجی هست. بعضی شرکت های دستگاه های ضعیف را با نام دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی به فروش می رسانند و مشتری هم فریب تبلیغات را می خورد. در صورتی که این چنین نیست کمتر دستگاه آمریکایی یا تایوانی اصل در بازار می توان پیدا کرد.

ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

مانند سایر محصولات، داشتن ضمانت نامه و سیاست بازگشت آب تصفیه کن نیز برای اطمینان از کیفیت بالای دستگاه تصفیه آب که می‌خرید مهم است. اگر آن محصول توسط دوست یا خویشاوند شما توصیه شده است، می توانید در مورد برند آن بپرسید. همچنین می توانید وب سایت سازنده را بررسی کنید. با این حال، دسترسی به برخی از برندها زمانی که سعی می کنید برای خدمات با آنها تماس بگیرید، بسیار سخت است، بنابراین بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، در دسترس بودن خدمات برند در منطقه خود و همچنین اعتبار ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید.

تعویض فیلترها

 هنگامی که فیلترها با پرز و کثیفی مسدود می شوند دستگاه تصفیه آب، با کارایی آب را تصفیه نمی کند بنابراین باید مرتباً تعویض شود. شما باید به طور مرتب فیلتر را تعویض کنید تا آب تمیز و شفاف شود، در غیر این صورت سرعت جریان آب تولید شده از سیستم فیلتر آب کاهش می یابد و در نتیجه طعم و بوی ناخوشایندی ایجاد می شود. تعویض فیلترها بر اساس مصرف آب در خانه، برند و سختی منبع آب شما خواهد بود. برخی از دستگاه های تصفیه آب دارای زنگ هشدار هستند که در صورت نیاز به تعویض فیلتر به شما هشدار می دهد. در حالت ایده آل، باید فیلتر خود را هر 6 تا 12 ماه یا پس از تصفیه 3000 گالن آب تعویض کنید.  شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سارنیاواتر نسبت به خرید فیلتر تصفیه آب مشاوره لازم از کارشناسان فروش دریافت کنید. تا بهترین فیلتر متناسب با آب منطقه و دستگاه خود خریداری کنید.

گواهینامه های سازمان های بهداشتی

 برای اطمینان از ایمن و موثر بودن دستگاه های تصفیه آب باید مقررات بهداشتی رعایت شود. گواهینامه های سازمان های بهداشتی مانند DOH، FDA و EPA نقش مهمی ایفا می کنند، زیرا آنها آزمایش های دقیقی را روی محصولات تصفیه آب انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که آب خارج شده از دستگاه های تصفیه آب عاری از آلاینده هایی است که می تواند برای مصرف کنندگان خطر ایجاد کند. تولیدکنندگان باید ثابت کنند که محصولاتشان برای کسب گواهینامه قابل اعتماد است.

راحتی در استفاده

تصفیه‌کننده‌های گرانشی برای تصفیه آب زمان می‌برند و نیاز به زمان دارد که دوباره پر شوند، زیرا اکثر تصفیه‌کننده‌های گرانشی، مخزن ندارند. در همین حال دستگاه های RO و برخی از تصفیه‌کننده‌های UV دارای یک مخزن ذخیره‌ هستند، بنابراین آب تصفیه‌شده همچنان در دسترس است حتی زمانی که برق وجود ندارد. این تصفیه‌کننده‌های راحت به‌طور خودکار خود به خود پر می‌شوند و زمانی که لامپ‌ها و فیلترها باید تعویض شوند، هشدار می‌دهند.

فروشگاه سارنیاواتر با  بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی و خارجی به همراه لوازم یدکی و جانبی و تعمیرات و نصب در استان اصفهان می باشد. شما می توانید جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی یا کره ای و تایوانی، تعمیرات و نصب در اصفهان، قطعات و لوازم از فروشگاه سارنیاواتر (https://sarniawater.ir) بزرگترین مرکز فروش آب تصفیه کن در اصفهان دارای خدمات ارسال فوری به سراسر کشور اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی