ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا اندروید باکس بخریم؟

امروز با محبوب‌شدن استریم‌های داخلی و خارجی، افراد مشتاقند که یک اندروید باکس خوب بخرند و اگر تلویزیون هوشمندی هم ندارند، بتوانند از قابلیت‌های مختلفی برای سرگرم‌شدن بهره ببرند. اگر با این محصول آشنایی ندارید، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروز با محبوب‌شدن استریم‌های داخلی و خارجی، افراد مشتاقند که یک اندروید باکس خوب بخرند و اگر تلویزیون هوشمندی هم ندارند، بتوانند از قابلیت‌های مختلفی برای سرگرم‌شدن بهره ببرند. اگر با این محصول آشنایی ندارید، ما آن را به‌شکلی مفصل معرفی می‌کنیم و شاخصه‌های مهمی را که قبل‌از خرید باید به خاطر بسپارید، مرور خواهیم کرد.

اگر تلویزیون شما فاقد سیستم‌عامل است و قادر به تماشای محتوای دیجیتال و تفریحاتی لذت‌بخش در کنار خانواده یا دوستان‌تان نیستید، بدانید که جای یک تی‌وی باکس در منزل‌تان خالی است. حالا اگر موافق باشید، برویم و از کارکردهای شگفت‌انگیز این وسیله بخوانیم.

اندروید باکس چیست

اگر به‌قصد خرید یک تلویزیون هوشمند به بازار بروید، احتمالا با دیدن قیمت‌ها برق از سرتان می‌پرد و دست خالی به خانه برمی‌گردید. شاید بهتر باشد به‌جای عبور از یک مسیر پرخرج، میان‌بری را انتخاب کنید که شما را ساده‌تر به مقصد می‌رساند. نظرتان با خرید اسمارت باکس چیست؟

اسمارت باکس یا تی.وی باکس، دستگاهی با سیستم‌عامل اندروید و با ویژگی‌ قابل حمل و ابعاد جمع‌وجور است. می‌توان این وسیله را به تلویزیون یا مانیتور ساده متصل کرد و از امکاناتی مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و سریال، نصب نرم‌افزارهای مختلف و بازی‌های اندرویدی بهره برد.

بااین‌اوصاف، اگر شرایط اقتصادی شما اجازه خرید یک تلویزیون هوشمند را نمی‌دهد، می‌توانید با این جعبه جادویی و اتصال و راه‌اندازی ساده و بدون دردسر آن، قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را به تلویزیون‌تان بدهید.

با مزایای خرید اندروید باکس همراه شوید!

اینکه تی.وی باکس به‌منزله یک روش اقتصادی برای برخورداری از قابلیت‌های جذاب تلویزیون هوشمند است، قبول داریم. اما این مسئله برای هر تی.وی باکسی صدق نمی‌کند. مثلا قابلیت نصب یک اپلیکیشن روی تلویزیون، صرفا به‌معنای جادویی و هوشمندبودن این جعبه نیست.

هرکدام از دستگاه‌های موجود در بازار، براساس ویژگی‌های سخت‌افزاری، پورت‌ها و امکاناتی که دارند، مزایا و کارکردهای مختلفی را در اختیار کاربر می‌گذارند. اما به‌طور کلی، اگر به‌دنبال خرید بهترین اندروید باکس هستید، باید مزایای زیر را در آن جست‌وجو کنید.

پخش زنده مسابقه های ورزشی همیشه در دسترس شما باشد

حیف است که لذت دیدن برنامه‌های آنلاین ورزشی را در روزهای تعطیلات ازدست بدهید. اگر عادت به پیگیرشدن اخبار و برنامه‌های ورزشی از وبسایت‌های مختلف دارید، جعبه‌ اندرویدی تی.وی حسابی به کارتان می‌آید. با این قابلیت، حتی خودتان هم می‌توانید در یک باشگاه آنلاین ثبت‌نام کنید و با مربی ورزشی که در صفحه تلویزیون انتظارتان را می‌کشد، همراه شوید.

با اندروید باکس، پیام رسان ها و شبکه های مجازی را به تلویزیون تان هم منتقل کنید

برای اینکه سرتان مدام در گوشی نباشد و گردن‌تان هم نفس راحتی بکشد، می‌توانید شبکه‌های مجازی‌تان را روی تلویزیون بیاورید. مطالب کانال مورد علاقه‌تان را بخوانید؛ موسیقی پخش کنید؛ تصاویر و ویدیوها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر و با رنگ‌ولعاب‌های بیشتر ببینید یا حتی تجربه‌ای جذاب‌تر از حضور در جلسه‌های آموزشی اسکایپ یا گوگل‌میت داشته باشید.

بازی های اندرویدی را با هیجان بیشتری انجام دهید

مگر می‌شود که تلویزیون هوشمند داشت و از مزایای بازی‌های اندرویدی بی‌نصیب ماند؟ یک تی.وی باکس خوب، قابلیت اتصال کنسول‌های بازی را هم دارد. حالا دیگر می‌توانید خودتان یا فرزندتان را ساعت‌ها سرگرم هیجاناتی جذاب کنید.

یک اندروید باکس و تماشای فیلم و سریال های روز دنیا

قول می‌دهیم که این قابلیت جعبه اندرویدی حتما به کارتان می‌آید. مثلا در روزهای تعطیل که با خانواده دور هم جمع شده‌اید یا روزی که تصمیم گرفته‌اید دوستان‌تان را به منزل دعوت کنید، تی.وی باکس به شما کمک می‌کند تا به لیست بلندبالایی از برترین سینمایی و سریال‌ها دسترسی داشته باشید. دیگر لازم نیست خودتان را محدود به صفحه کوچک گوشی یا لپ‌تاپ کنید. همه‌چیز برای چیدن بساط یک خوش‌گذرانی بی‌نظیر، مهیاست.

به محتوای اپلیکیشن های اندرویدی سلام دهید!

شاید تعجب کنید که چطور می‌توان نرم‌افزارهای روی گوشی یا لپ‌تاپ‌تان را به تلویزیون منتقل کنید. این کار با کمک جعبه جادویی، به‌راحتی انجام می شود. این فناوری به‌دلیل بهره‌وری از سیستم‌عامل اندروید، دقیقا مانند یک گوشی عمل می‌کند و قابلیت نصب اپلیکشن‌های گسترده‌ای را در بستر خود فراهم آورده است.

مهم ترین شاخصه هایی که باید در راهنمای خرید تی وی باکس بدانید

وقتی به بازار می‌روید یا زمانی که وبسایت‌ها را برای خرید این جعبه اندرویدی زیرورو می‌کنید، از تنوع بالای این محصولات شگفت‌زده و احتمالا کمی سردرگم می‌شوید. بنابراین، بد نیست اگر چند دقیقه‌ای زمان بگذارید و با مطالعه راهنمای خرید اندروید باکس، نیاز خود را به این محصول بشناسید.

از خودتان بپرسید آیا من برای رفع چه نیازی قصد خرید این تکنولوژی را دارم؟ فقط دیدن فیلم سریال؟ یا نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین؟ قدرت سخت‌افزاری این فناوری باید در چه سطحی باشد؟ حافظه داخلی و رم با چه ظرفیتی به انتظارات من پاسخ می‌دهند؟ آیا فناوری‌های ارتباطی این وسیله مانند بلوتوث، وای.فای، مادون قرمز یا درگاه‌های HDMI، USB و LAN برایم مهم است؟

هر زمان که توانستید به این سوالات پاسخ صریح و شفافی بدهید، یعنی یک راهنما در اختیار دارید که شما را برای خرید محصول مد نظر هدایت می‌کند. توصیه نهایی ما به شما این است که هیچ‌گاه وسایل الکترونیکی را با عجله، بدون تحقیق و از هرجایی نخرید.

نت باکس، یک مرجع مطمئن برای خرید جعبه اندرویدی

نت باکس، با این شعار که شما را دوباره با تلویزیون خانه‌تان آشتی می‌دهد، علاوه‌بر اینکه سعی می‌کند بهترین جعبه‌ها را با امکاناتی کامل به شما پیشنهاد دهد، از سرویس‌های اختصاصی بهره می‌برد که فقط روی دستگاه‌های خودش قابل استفاده هستند. این سرویس‌های اختصاصی، رابط کاربری ساده‌تر و قابلیت‌های فراتری را به دستگاه بخشیده‌اند.

در خرید اندروید باکس، پیداکردن نمونه‌ای که مشابه محصولات نت باکس باشد، غیرممکن است. نت باکس، تنوع بالایی را برایتان در نظر گرفته، امکان پرداخت اقساطی را فراهم کرد، قیمت منصفانه و یکسانی با فروشگاه‌های دیگر دارد و با ارائه پشتیبانی پس‌از فروش، تلاش می‌کند تا زمینه خریدی رضایت‌بخش را برای مشتریان وفادار خود بسازد.

جمع‌بندی

اندروید باکس، دستگاه کوچکی است که تلویزیون‌های قدیمی و غیرهوشمند را به تکنولوژی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. این فناوری، برای کسانی که توان پرداخت هزینه‌‌های سنگین برای خرید تلویزیون خوب را ندارند، یک مزیت ویژه محسوب می‌شود.

ازآنجایی‌که همه ما به‌دنبال بهترین‌ها هستیم، زمانی که پای خرید وسط می‌آید، دوست داریم سرمایه‌مان را در جایی درست مصرف کنیم. نت باکس، بهترین دوست شما در خرید تکنولوژی‌های باکیفیت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی