ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشاوره و اسمبل شده در پی اس پرو
رپورتاژ آگهی

خرید کامپیوتر و مشاوره رایگان از پی اس پرو

فروشگاه پی اس پرو با ارایه خدمات مشاوره و اسمبل رایگان، شما را در خرید کامپیوتر یاری خواهد کرد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه پی اس پرو با ارایه خدمات مشاوره و اسمبل رایگان، شما را در خرید کامپیوتر یاری خواهد کرد.

با مراجعه به فروشگاه Pspro، دیگر نیازی نیست برای خرید کامپیوترهای شخصی دلخواهتان، ساعت‌ها وقت صرف کنید. با افزایش پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن بازیگران جدید و متنوع به بازار قطعات کامپیوتر‌های شخصی، تنوع قطعات به حدی زیاد شده‌ که شناختن جزئیات تک‌تک آن‌ها و مقایسه‌شان با هم به منظور تهیه یک کامپیوتر شخصی دلخواه و اسمبل کردن قطعات هماهنگ با یکدیگر، به کاری سختی تبدیل شده که نیاز به وقت و دانش بسیار زیادی دارد.

با وجود تمام این چالش‌ها، فروشگاه Pspro برای راحت کردن فرایند خرید یک کامپیوتر شخصی دلخواه، در تمام مسیر، از زمان شناخت و انتخاب قطعات تا خرید نهایی همراهتان خواهد بود. فروشگاه Pspro به عنوان یکی از اصلی‌ترین عرضه‌‌کنندگان محصولات مرتبط با بازی‌های ویدیویی، بیشتر از هفت سال است که در کنار گیمرها و کاربران بازی‌های ویدیویی حضور دارد. حال این فروشگاه در بخش کامپیوترهای شخصی به ارائه خدمات فروش، مشاوره و آموزش دانش لازم برای آشنایی با قطعات کامپیوترهای شخصی می‌پردازد، تا علاوه بر اینکه مرجعی مطمئن برای خرید قطعات باشد، بتواند همه‌ کاربران و خریداران را در مسیر انتخاب بهترین قطعات راهنمایی کند.

مشاوره و اسمبل شده در پی اس پرو

فروشگاه پی اس پرو چگونه مشاوره می‌دهد؟

با مراجعه کردن به بخش کامپیوتر‌های شخصی فروشگاه Pspro، می‌توانید علاوه بر مشاهده و خرید انواع محصولات و قطعات مربوط به سخت‌افزار کامپیوتر‌های شخصی را مشاهده کنید. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاوران و کارشناسان این فروشگاه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم برای خرید را کسب کنند. فروشگاه Pspro با همکاری تولیدکنندگان و تامین کنندگان معتبر در سراسر کشور، می‌تواند بهترین و جدیدترین قطعات سخت‌افزاری را با تضمین کیفیت و اصالت، در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند. تلاش شده‌ که تمامی قطعات یک کامپیوتر شخصی مثل انواع پردازنده، کارت گرافیک، مادربرد، حافظه‌ی SSD، پاور، رم، کیس کامپیوتر و بسیاری از قطعات جانبی به راحتی برای کاربران در دسترس باشد تا سلیقه خریدار در عملکرد و ظاهر درنظر گرفته شود. 

پردازنده‌های گرافیکی جزو مهم‌ترین قطعات برای کامپیوترهای گیمینگ هستند. به همین دلیل شما در فروشگاه Pspro از کارت گرافیک‌های سری RTX 40 انویدیا گرفته تا سری 30 و کارت گرافیک‌های پایین‌رده‌ای چون GeForce GT 1030 را خواهید یافت تا بتوانید به راحتی کامپیوتر مورد نیازتان را اسمبل کنید. پردازنده به عنوان یکی‌ از اساسی‌ترین قطعات کامپیوتر، نقشی حیاتی در قدرت کامپیوتر شما را ایفا خواهد کرد، به همین دلیل می‌توانید انواع پردازنده‌ها در رده‌های مختلف و از سوی تولیدکنندگان متفاوتی مثل اینتل و AMD را در فروشگاه Pspro بیابید. پاور کامپیوتر یکی از قطعات حیاتی آن است. این وظیفه پاور است که برق را به تمامی قطعات کامپیوتر برساند و همینطور اولین قطعه‌ای است که در برابر نوسانات برق آسیب‌پذیر است. پی اس پرو با ارائه‌ی پاورهای متنوع ، دست‌تان را برای جمع‌آوری سیستم مورد نیازتان باز گذاشته است. نکته مهم در زمینه انتخاب پاور، آینده‌نگری برای ارتقای سیستم است که در هنگام مشاوره، به خریداران یاداوری می‌شود تا پاور مناسبی انتخاب کنند.

مشاوره و اسمبل شده در پی اس پرو

فروشگاه پی اس پرو باندل‌های متنوعی را  به‌عنوان سیستم‌های پیشنهادی به کاربران پیشنهاد می‌کند. این باندل‌ها با توجه به بودجه‌های مختلف، هم در زمینه گیمینگ و هم در زمینه رندرینگ، آسان‌ترین راه برای انتخاب یک کامپیوتر شخصی است. امکان تغییر ظاهر و قطعه‌های این باندل‌ها هم فراهم است تا با دید بازتری کامپیوتر شخصی خود را انتخاب کنید. حضور متخصصان در مراحل اسمبل کردن کیس‌های کامپیوتر‌های شخصی باعث می‌شود که بتوانید بدون نگرانی صاحب قطعاتی شوید که به طور کامل با هم هماهنگی داشته و بهترین بازدهی را ارائه می‌کنند. این کیس‌ها حاوی ترکیبی از قطعات سخت‌افزاری با کیفیت بالا هستند و به صورت آماده جهت استفاده برای مشتریان عرضه می‌شوند. با انتخاب یک کیس اسمبل شده از فروشگاه Pspro، می‌توانید به راحتی و با اطمینان از عملکرد و قابلیت‌های سیستم خود استفاده کنید. تمامی مراحل انتخاب، نصب و سر هم بندی سیستم‌های پیشنهادی فروشگاه Pspro کاملا رایگان است و قبل از تحویل به مشتری، مراحل تست به‌صورت کامل روی کیس اسمبل شده انجام می‌شود. 

در انتها لازم به ذکر است که برای ارتباط مستقیم با مشاوران فروشگاه با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید:

021-91010500 و 09127766791

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی