ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Picture1
رپورتاژ آگهی

کدام برند روشنایی یکسال قیمت محصولات خود را افزایش نداد؟

گروه صنعتی آلتون رای با مدیریت اصولی و همزمان با بهره‌مندی از دانش روز دنیا، توانست لیست قیمت محصولات خود را ثابت نگه دارد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با وجود افزایش قیمت ارز در سال 1402 و به تبع آن افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت کالاهای برقی، چراغ ال ای دی و ... به نسبت سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و همین موضوع باعث رکود در بازار شد، اما گروه صنعتی آلتون رای با مدیریت اصولی و همزمان با بهره‌مندی از دانش روز دنیا، در نظر گرفتن رفاه مشتری و بالا بردن تیراژ تولید، توانست علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه، لیست قیمت محصولات خود را ثابت نگه دارد.

ثبات قیمت‌ها در سال ۱۴۰۲ : داستان موفقیت گروه صنعتی آلتون رای  

هرچند با وجود افزایش قیمت مواد اولیه، تجهیزات و حتی افزایش قیمت انرژی، ثابت نگه داشتن قیمت ها امری غیر ممکن به نظر می‌رسید، اما گروه صنعتی آلتون رای در سال 1402 توانست به این مهم برسد و افزایشی در قیمت محصولات عرضه شده به بازار نداشته باشد. این موفقیت نشان از تلاش‌های بسیار گروه صنعتی آلتون رای و استفاده از استراتژی های مناسب برای مقابله با چالش های مختلف به ویژه افزایش قیمت ارز و عدم ثبات در بازار داشته است . در خصوص عوامل رسیدن به این موفقیت مدیرعامل گروه صنعتی آلتون رای، طی بیانیه ای به مناسبت پایان سال اظهار کردند:

به عهد خود پایبندیم،

علی رغم افزایش کلیه هزینه‌های جاری و عمومی بالاخص واردات مواد اولیه، گروه صنعتی آلتون رای با تکیه بر دانش تخصصی پرسنل خود و با افزایش تیراژ تولید توانسته است قیمت محصولات خود را در طول یکسال ثابت نگه دارد . این موفقیت با همکاری نمایندگان و مشتریان عزیز ما محقق گشته است . سال نو مبارک.

دلایل موفقیت گروه صنعتی آلتون رای در ثابت نگه داشتن لیست قیمت محصولات:


گروه صنعتی آلتون رای تولید کننده محصولات روشنایی ال ای دی، از جمله چراغ های توکار، چراغ روکار، آویز، چراغ مسکونی، چراغ اداری، چراغ تجاری، چراغ صنعتی و پروژکتور است. اما دلایل موفقیت گروه صنعتی آلتون رای چه بوده است و چگونه این تولید کننده بزرگ توانسته علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه و انرژی در سال گذشته، قیمت محصولات تولیدی خود را ثابت نگه دارد؟
با بررسی های انجام شده می توان به دلایل زیر اشاره کرد:
بهره گیری از جدید ترین راهکارهای تولیدی
بهره گیری از دانش تخصصی روز دنیا
افزایش تیراژ تولید که در نتیجه ثبات قیمت ها و فروش بیشتر حاصل شده است
سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه
توسعه بازار
تعهد به کیفیت

راهکارهای تولیدی


گروه صنعتی آلتون رای با راه اندازی واحدهای جدید تولیدی مانند واحدهای مدار چاپی، رنگ کوره ای، موفق گردید فرآیند تولید را بهبود دهد . این واحدهای تولیدی جدید به شرکت کمک کردند تا بازدهی تولیدات خود را افزایش دهد و درعین حال، به ثبات قیمت ها در بازار دست یابد.

بهره گیری از دانش تخصصی روز دنیا

برند آلتون توانسته محصولات جدیدی همچون چراغ شاینا، چراغ تیوان، چراغ سارینا، و خانواده چراغ های مگنتی رومینا را به سبد خود اضافه کند که محصولاتی پیشرو از نظر طراحی و تکنولوژی می باشند . با معرفی مداوم محصولات جدید، شرکت آلتون رای توانسته مشتریان جدیدی جذب و مشتریان موجود را حفظ کند و تولیدات خود را از رقبا متمایز کند .

سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه به شرکت های تولیدی کمک می کند در خط مقدم پیشرفت های تکنولوژیک باقی بمانند . تحقیق و توسعه می تواند بر بهینه سازی فرآیندهای تولید، کاهش هزینه های تولید و بهبود کارایی عملیاتی متمرکز شود . با توسعه تکنیک ها، روش ها و فناوری های نوآورانه، شرکت آلتون رای توانسته است تولید را بهینه کرده، میزان ضایعات را به حداقل برساند و استفاده از منابع را افزایش دهد. و این سرمایه گذاری در نهایت منجر به ثبات لیست قیمت محصولات این شرکت در سال 1402 شده است. سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه، آلتون رای را قادر ساخته است تا محصولات نوآورانه و جدید متناسب با نیازهای روز بازار را به مشتریان خود ارائه کند. علاوه بر این محصولات قبلی شرکت که همچنان در بازار، تقاضا برای آن ها وجود داشته است، بهبود یافته و از نظر کیفیت ارتقاء داشته اند. سرمایه گذاری در تکنولوژی های نوین این امکان را فراهم کرده است تا محصولات با کیفیت بالا و سرعت بیشتر تولید شوند تا نیاز به رقابت در بازار و منافع مصرف کنندگان را تامین نماید . آلتون رای توانسته با بومی سازی هر چه بیشتر تکنولوژی و بالا بردن توان تولیدی خود علی رغم افزایش نرخ دلار قیمت محصولات خود را ثابت نگه دارد و از بالا رفتن قیمت جلوگیری کند.



توسعه بازار

با توسعه ی فراگیر در بازارهای داخلی و خارجی، شرکت آلتون موفق به تثبیت موقعیت خود در صنعت مربوطه شد. سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه آلتون رای را قادر ساخت تا به بازارهای جدید دست یافته و مشتریان خود را متنوع کند. از طریق تحقیقات بازار در سال 1402و توسعه محصول، گروه تخصصی آلتون رای توانسته نیازها، روند بازار و فرصت های جدید را شناسایی کند.

با تبلیغات هوشمندانه و استفاده از روش های بازاریابی موثر، این شرکت توانسته است بازار خود را گسترش داده و قدرت رقابتی خود را تقویت کند. با گسترش بازارهای جدید و معرفی محصولات روشنایی جدید، شرکت آلتون رای توانست وابستگی خود را به بخش‌های خاص بازار کاهش داده و ریسک مرتبط با نوسانات قیمت ارز را کاهش دهد. تمامی این تلاش ها منجر به ثابت نگه داشتن لیست قیمت محصولات این شرکت، علی رغم نوسانات بازار در یکسال اخیر بوده است.



تعهد به کیفیت

یکی از دلایل اصلی موفقیت شرکت آلتون، تعهد به کیفیت بوده است. با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی، این شرکت توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و بازار خود را تثبیت کند.
۷۲ ساعت تست هر محصول پس از تولید، گارانتی ۵ ساله ، استفاده از ال ای دی اسرام و همچنین خدمات پس از فروش ۱۰ ساله نشان دهنده موفقیت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت می باشد.

سخن پایانی

آلتون رای یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات روشنایی و ال ای دی با نام برند آلتون است که در سال ۱۴۰۲ توانست لیست قیمت محصولات خود را با حفظ کیفیت ، ثابت نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی