ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پیشینه‌ای به قدمت تاریخ اینترنت ایران [رپورتاژ آگهی]

یک ربع قرن از روزهایی که اینترنت برای بار نخست پا به زندگی مردم ایران گذاشت می‌گذرد و اکنون چنان در لحظه‌لحظه‌ی زندگی ما رخنه کرده که بدون آن هیچ کاری ممکن نیست. ورود اینترنت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یک ربع قرن از روزهایی که اینترنت برای بار نخست پا به زندگی مردم ایران گذاشت می‌گذرد و اکنون چنان در لحظه‌لحظه‌ی زندگی ما رخنه کرده که بدون آن هیچ کاری ممکن نیست. ورود اینترنت به کشور با تجهیز چند دانشگاه به این شبکه ارتباطی، آغاز شد و اکنون به‌زحمت نقطه‌ای را بتوان یافت که از اینترنت بی‌بهره باشد.  شرکت خدمات کامپیوتری ایزی هم‌زمان با ورود اینترنت به ایران، تأسیس و با کسب نمایندگی انحصاری برند جهانی دی-لینک به یکی از پایه‌گذاران اصلی شبکه در کشور تبدیل شد.

قدمتی برابر با تاریخ اینترنت در ایران، ربع قرن حضور فعال در حوزه شبکه و همگام بودن با جریان روز تکنولوژی در دنیا، افتخار ایزی است طی این سال‌ها و دلیل پیشتازی او در عرصه شبکه.

ایزی، تنها نماینده دی-لینک در ایران، 25 ساله شد

امسال ایزی در جشن سی‌سالگی دی-لینک 25 ساله شد. به همین مناسبت مروری خواهیم داشت بر کارنامه افتخارات این دو شرکت طی سال‌های گذشته، که خود، گواهی به برتری و ماندگاری آن‌ها است در دنیای فناوری. آنچه در ادامه آمده تنها گوشه کوچکی از ارزش‌هایی است که دی-لینک به بازار جهانی و ایزی به بازار شبکه کشورمان پیشکش کرده است.

digito2

digito3

digito4

از خانه و دفاتر خانگی تا اداره‌ها و سازمان‌ها

از محصولات خانگی گرفته تا تجهیزات سازمانی، طیف وسیع راهکارهای ایزی، این شرکت را به یکی از ممتازترین ارائه‌کنندگان تجهیزات شبکه در ایران تبدیل کرده است.

با گذر از عصر اطلاعات و ورود به عصر هوشمند، دیگر نه‌فقط حوزه کسب‌وکار که لوازم زندگی هرروزه ما نیز دستخوش ارتباطات شبکه خواهند بود. چراغ‌هایی که از راه دور خاموش و روشن می‌شوند، در و پنجره‌ای که ورود غریبه را به شما گزارش می‌کنند، خانه‌ای که دود، آتش و نشت آب را می‌فهمد و هشدار می‌دهد و سیستم‌های نظارتی که حال‌وروز منزلتان را لحظه‌به‌لحظه به نمایش می‌گذارند. این‌ها تکنولوژی فردا نیست...تکنولوژی امروز است که به لطف راهکارهای هوشمند، جامع و مقرون‌به‌صرفه دی-لینک در اختیار همه قرارگرفته.

ایزی سال 1393 با اخذ نمایندگی شرکت "لانده" دامنه فعالیت‌های خود را افزایش داد و حالا علاوه بر محصولات هوشمند خانگی، تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه با تأمین رک و متعلقات آن، نیاز مشتری را در سطوح مختلف پاسخگو است. 

ایزی در بیست و دومین دوره از نمایشگاه الکامپ

ایزی نماینده انحصاری دی-لینک در ایران با سری جدیدی از محصولات ازجمله "تجهیزات خانه هوشمند دی-لینک" در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی الکامپ حضور خواهد داشت و باز با ارائه نوآوری‌های تازه در حوزه تکنولوژی، فناوری اطلاعات و شبکه، برگ افتخار دیگری به کارنامه 25 ساله خود اضافه خواهد کرد.

ایزی در این دوره از الکامپ با شعار "احترام به طبیعت" و با رویکرد صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حفظ درختان؛ مجموعه دفترچه‌های محصولاتش را در قالبی دیجیتال گردآوری کرده است و از طریق یک QR Code در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

25 الی 28 آذرماه، با مراجعه به غرفه ایزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران ( سالن 40A، غرفه 719 )، علاوه بر بازدید از آخرین محصولات دی-لینک و لانده می‌توانید در قرعه‌کشی مودم‌های 4G دی-لینک به همراه یک سال اینترنت نامحدود شرکت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی