ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اندروید و درآمد 100 میلیونی توسعه دهندگان ایرانی [رپورتاژ آگهی]

تصور شما از درآمدهای چند ده میلیونی چگونه است؟ فکر می کنید برای رسیدن به همچنین درآمدهایی نیاز به داشتن کارخانه و سرمایه زیاد است؟ و یا حتماٌ باید بساز بفروش باشید؟ یا شایدم دلال؟ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تصور شما از درآمدهای چند ده میلیونی چگونه است؟ فکر می کنید برای رسیدن به همچنین درآمدهایی نیاز به داشتن کارخانه و سرمایه زیاد است؟ و یا حتماٌ باید بساز بفروش باشید؟ یا شایدم دلال؟ اصلا به نظرتان در ایران کسی می تواند با خلاقیت، ایده و سواد به درآمد های چند ده میلیونی برسد؟

احتمالا درباره توسعه دهنده های خارجی که در یک هفته ثروت میلیون دلاری کسب کرده اند را شنیده اید و یا خوانده اید! در ایران وضع چگونه است؟

اجازه دهید با یک مثال به سوالهای بالا پاسخ دهیم:

همین الان اپلیکیشن کافه بازار را در موبایل اندرویدی خود اجرا نمایید و به گشت و گذاری در بین اپلیکیشن های پرفروش هفته بپردازید! برای نمونه:

1-w600

اپلیکیشن کدها و رازهای مخفی اندروید، با قیمت 2000 تومان در بازار عرضه شده است و تا به امروز بیش از 50 هزار فروش داشته است. با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که توسعه دهنده این اپلیکیشن بیش از 100 میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

برای یک نمونه دیگر به اپلیکیشن قانون سر می زنیم که با قیمت 5999 تومان عرضه شده و بیش از 20 هزار فروش داشته؛ که معادل 120 میلیون تومان می شود.

صد ها اپلیکیشن دیگر با درآمدهایی مشابه را می توان در کافه بازار مثال زد که در آمدهایی از ده تا صد میلیون تومان داشته اند، اگر با خودتان فکر می کنید که تولید اپلیکیشن هایی با چنین درآمدی خیلی سخت و زمان بر می باشد سخت در اشتباهید

در ادامه برای شما شرح می دهیم که برای رسیدن به این درآمدها چه مسیری را باید طی کنید.

مرحله اول: ایده (3 روز)

ابتدا باید یک ایده برای تولید اپلیکیشن برسید ایده ای که به نظرتان پر فروش و کاربردی باشد.

مرحله دوم: تولید محتوا(7 روز)

حال نوبت به تولید محتوا می رسد؛ برای ایده ای که به آن رسیده اید، محتوایی مطلوب و قابل قبول تهیه کنید.

مرحله سوم: برنامه نویسی اپلیکیشن(2 الی 3 هفته)

اگر پیش از این برنامه نویسی اندروید را آموخته اید مطمئناٌ می دانید برای توسعه اپلیکیشن هایی مشابه مثالهای ذکر شده به زمانی بیش از 2 هفته نیاز نیست ولی برای شمایی که تابحال حتی یک خط کد برنامه ننوشته اید و هیچ آشنایی با زبان های برنامه نویسی ندارید پیشنهاد ویژه ای داریم که در ادامه آن را بیان می کنیم ولی فعلاً فرض را بر آشنایی شما با این زبان برنامه نویسی قرار می دهیم و می بینیم که اپلیکیشن شما در کمتر از یک ماه آماده عرضه به مارکت های ایرانی و خارجی شده است. اپلیکیشن را با قیمتی مطلوب در مارکت های مختلف قرار دهید و به لطف تعداد بالای کاربران اندروید از فروش اپلیکیشنتان پول پارو کنید.

بله به همین سادگیست. شما می توانید با صرف زمانی کمتر از یک ماه درآمدی میلیونی کسب کنید.

و حالا شمایی که تا به حال حتی یک خط کد ننوشته اید، امروز می تواند شروع تغییری بزرگ در زندگیتان باشد. یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید ساده تر از آنچه تصور می کنید می باشد؛ کافیست شیوه یادگیری شما و پشتیبانی آموزش شما اصولی باشد.

حتی نیاز نیست سرکلاس بروید. با آموزش های مجازی در خانه هم می توانید برنامه نویسی اندروید را بیاموزید و در این حوزه شروع به کار نمایید.

2-w600

برای یادگیری اصولی برنامه نویسی اندروید در دوره های مجازی می بایست ده اصل بسیار مهم رعایت شود:

استاد:

ابتدا به یک محتوای آموزش الکترونیک با تدریس استادی برجسته و با تجربه کار عملی در این حوزه نیاز دارید.

جامعیت سرفصل ها:

محتوای آموزشی باید از مباحث پایه و مقدماتی شروع شود و در ادامه به مباحث پیشرفته برنامه نویسی اندروید بپردازد.

شیوه آموزش:

باید محتوای آموزشی، پروژه محور باشد و تدریس مطالب فقط به صورت تئوری و بدون ذکر مثال کافی نیست.

سیستم مدیریت یادگیری (lms):

باید سیستمی با امکاناتی همچون پرسش و پاسخ دانشجو با استاد، بحث و تبادل نظر دانشجویان و استاد، ارتباط دیگر دانشجویان بایکدیگر، امکان تعریف و دریافت تمرین و امکان برگزاری آزمون آنلاین جایگزین کلاس سنتی گردد تا دانشجو تفاوتی بین دوره های حضوری و مجازی احساس نکند.

کلاس رفع اشکال آنلاین:

دانشجو باید بتواند در طی دوره برای رفع اشکال با استاد، ارتباط آنلاین داشته باشد یعنی: دسکتاپ، تصویر و صدای استاد را آنلاین داشته باشد در صورت صلاح دید استاد شما هم می توانید دسکتاپ، صدا و تصویر خود را به نمایش بگذارید.

اعتبار، اعتبار، اعتبار:

برگزارکننده دوره مجازی باید معتبر باشد تا مطمئن باشید به تعهداتی که می دهند پایبند هستند و ارزش گواهینامه پایان دوره، بیش از یک تکه کاغذ است. توجه کنید که معتبرترین مرجع آموزشی کشور فقط و فقط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد!

محتوای کمک آموزشی:

گاهی محتوای کمک آموزشی از خود آموزش مفید تر است! پی دی اف های آموزشی، پاورپوینت ها، فیلم های کمک آموزشی و... همه و همه می توانند سرعت شمارا در درک مفاهیم برنامه نویسی اندروید بیشتر کنند.

پروژه:

تا شروع به کار نکنید و یک پروژه تعریف نکنید، متوجه نخواهید شد که، تا چه حد آموزش ها مفید بوده است! اینجاست که پروژه آخر دوره که با کمک استاد راهنما انجام می شود ارزش خود را نشان می دهد!

فروش:

یک برنامه نویس خوب باید بتواند خوب بفروشد! آشنایی با مارکت های ایرانی و نحوه قرار دادن اپلیکیشن ها در آن، قوانین و اصولی که باید برای تایید اپلیکیشنتان در نظر بگیرید و تکنیک های بازاریابی اپلیکیشنتان می تواند خیلی مهم باشد! چه خوب است که در دوره آموزشی به این مسائل هم پرداخته شده باشد!

انعطاف سیستم آموزشی:

سیستم آموزشی باید برای کاربران با سطح یادگیری متفاوت زمانی متفاوت قرار دهد برای مثال باید بین کاربرانی با یادگیری سریع و ضعیف تفاوت قائل شد. کاربر باهوش تر می تواند دوره را یک ماهه به پایان برساند و کاربر ضعیف تر با صبر و حوصله بیشتر و صرف کمی وقت بیشتر.

3-w600

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پشتوانه 8سال سابقه فعالیت آموزشی حضوری، چندیست پا به عرصه آموزش مجازی نهاده است و تحت نام شبکه آموزش مجازی دانش پژوهان به فعالیت می پردازد. یکی از دوره های پرطرفدار دپارتمان آموزش کامپیوتر این شبکه آموزشی، دوره جامع برنامه نویسی اندروید می باشد که تمامی ده اصل مهم آموزش مجازی در آن رعایت شده است تا شما دانش پذیران گرامی بتوانید در مدت کوتاهی وارد بازار کار برنامه نویسی اندروید شوید.

4-w600

دوره آموزش مجازی برنامه نویسی اندروید دانش پژوهان توسط مهندس حیدری، یکی از اولین برنامه نویسان اندروید ایران تدریس گردیده و تمامی ده اصل بالا با بهترین کیفیت در آن رعایت شده است. قیمت این دوره جامع (مقدماتی تا پیشرفته) 180 هزار تومان می باشد که دانش پژوهان به مناسبت دو عید عزیز برای کاربران دیجیاتو، تخفیف 50 درصدی را در نظر گرفته است. توجه داشته باشید ظرفیت این دوره با تخفیف 50 درصدی محدود به 45 نفر می باشد و فقط تا تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر 93 امکان ثبت نام با تخفیف وجود دارد.

همین امروز ثبت نام کنید و مسیر زندگیتان را تغییر دهید.

5-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (80 مورد)
  • سوگند
    سوگند | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    سلام خیلی ممنون از راهنمایی شما واقعا استفاده کردم.فقط اینو یاد آور بشم که من برنامه دیگه ای ام هم دانلود کردم که از نظر قفل ها و رازهای اندروید کامل تر بود.برای دوستان لینکش میزارم تا استفاده کنن
    https://cafebazaar.ir/app/student.ghofl/?l=fa

  • محمد
    محمد | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من به برنامه نویسی وب و نرم افزار و اندروید علاقه دارم و هیچگونه اطلاعاتی از آن ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا و جگونه شروع کنم و اینکه به نظر شما با توجه به قانون کپی رایت چقدر می توان به آینده درآمدزا بودن آن امیدوار بود و به عنوان یک شغل از آن استفاده کرد ؟سپاسگذارم

  • Mohi0072015
    Mohi0072015 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    باسلام،می خواستم بپرسم آیا برنامه نویسی اندروید واقعا میشه پول زیادی درآورد؟ آیا من با درآمدش می تونم خرج خانواده پنج نفری رو بدم؟ البته به اینجور کارای کامپیوتری علاقه دارم.
    لطفا سریع جوابمو بدید، باتشکر.

  • سوزی
    سوزی | ۴ آذر ۱۳۹۴

    چطوری ؟فک نکنم به این راحتی باشه از طرفی چه اپلیکیشنی بسازیم باید ایده داشت . اونو چکار کنیم؟فکرنمیکنم به تنهایی بلد بودن برنامه نویسی اندروی کافی باشه از طرفی فرض کنیم همشون اوکی بود چطور میشه یه ابلیکیشنو توی یه سایت برای فروش گزاشت مراحلش چطوره کسی میدونه؟

  • Neda
    Neda | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    من باید بگم ک در مورد یاد گیری ساخت اپلیکیشن نیاز ب هیچ کلاسی نیس تنها باصرف زمان یکماه ویادگیری زبان جاوا اون هم در حد متوسط وبعد یادگیری خود اندرویید ک خیلی هم ساده هست میشه ی اپلیکیشن طراحی کرد نیازی ب دادن این همه هزینه هم نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی