ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نفت سال 2017، محتوای ویدئویی خواهد بود [رپورتاژ آگهی]

آیا تا به حال پیش آمده است که بخواهید یک ویدئو منتشر کنید؟ و مهم تر از آن آیا اتفاق افتاده که ویدئوی شما دارای محتوای ارزشمندی باشد، طوری که دغدغه این را داشته باشید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال پیش آمده است که بخواهید یک ویدئو منتشر کنید؟ و مهم تر از آن آیا اتفاق افتاده که ویدئوی شما دارای محتوای ارزشمندی باشد، طوری که دغدغه این را داشته باشید که حتی پس از انتشار آن نیز مالک ویدئو خود باشید؟

به جز پناه بردن به شبکه‌های اجتماعی و یا سایت‌های ویدئویی چه اقدامی کرده اید؟

کیومری می‌خواهد خیلی ساده به شما بگوید که می‌توانید از هر لحظه ای که اراده کردید حتی همین لحظه، وب سایت و شبکه ویدئویی خودتان را داشته باشید.

حتما با وجود ذهنی که به اقدامات گذشته عادت می‌کند برای شما هم سخت خواهد بود که کوله بارتان را ببندید و از جای امن و راحتتان در یکی از همین سایت‌های ویدئویی داخلی، خارجی و یا شبکه های اجتماعی مهاجرت کنید.

اما کیومری با صراحت به شما می‌گوید؛ در عصر و دوره‌ای زندگی‌ می‌کنیم که نفت، بسیار آرام و چراغ خاموش جای خود را با محتوا و به ویژه محتوای ویدئویی عوض کرده است. پس اگر صاحب محتوای ویدئویی هستید بدانید شما یک سرمایه دارید که نباید به راحتی ارزش آن را نادیده بگیرید.

برای استفاده همه جانبه از ویدئوی ارزشمند خود، شما به یک استراتژی نیاز دارید.

که در آن کافی است مطمئن باشید و اراده کنید که قصد دارید مالک ویدئو، برند و محتوای ویدئویی خود باشید و یا از آن درآمدزایی کنید. این درآمد زایی از روش‌های مختلفی مثل سئو و یا تبلیغاتی که روی ویدئو خود می گذارید قابل طراحی و اجرا است.

لازمه این درآمد زایی؛ داشتن یک هاستینگ مناسب، سهولت درآپلود کردن ویدئو، اضافه کردن لوگو و زیرنویس خود و سهولت دانلود برای مخاطب است. این‌ها دقیقا همان ویژگی هایی است که کیومری به شما ارائه می دهد.

اگر فکر می‌کنید که داشتن همه این مزایا در سبد کیومری، کار دشواری است، اشتباه می کنید. کیومری سال‌هاست که به عنوان سرویس‌ اشتراک گذاری حرفه‌ای به مشتریان هوشمند خود بستر یک هاستینگ و پخش ویدئویی مدرن با پشتیبانی کامل مبتنی بر وب و بدون دغدغه‌ ارائه می‌دهد.

ما کیومری را به شما پیشنهاد می‌کنیم چراکه کیومری با همسان سازی پهنای باند کاربر (ABR ) این امکان را برای مخاطبان شما فراهم می‌کند تا یک فیلم را بدون قطعی و یکدست و کامل مشاهده کنند.

یکی دیگر از قابلیت های کیومری این است که گزارش‌ها و تحلیل‌های کمی و کیفی از میزان بازدید ویدئوی شما ارائه می‌دهد( ANALYTICS video) و به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قدرتان را پیش از تاثیر در روند کارتان، مشاهده کرده و اقدام به تصحیح آن کنید.

بعد از همراهی با کیومری؛ نوبت به این می‌رسد که بدون هیچ دغدغه فنی و فارغ از هر فکر و خیالی، با آنالیز ویدئو هایتان توسط کیومری، خلاقیت خودتان را به رخ رقبایتان بکشید و با ارائه و اشتراک گذاری ویدئو‌های خلاقانه و هدفمند از این سرمایه سال 2017 نهایت سود را ببرید.

می توانید همین حالا در کیومری ثبت نام کنید و از خدمات ما بهره ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    جل الخالق? اصلا اقا بگیم نفت سال 2017 نظرات کاربران است? با این رسم های عجیب غریب کم مونده به اینم برسیم والا? ?

  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۲ بهمن ۱۳۹۵


    .

مطالب پیشنهادی