ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای سفر نوروزی به سرزمین رنگارنگ، مالزی [رپورتاژ آگهی]

هرساله با نزدیک شدن ایام نوروز تبلیغات فراوانی برای فروش تور های نوروزی توسط آژانس های مسافرتی انجام می پذیرد. تنوع گسترده این تورها در بیشتر مواقع باعث سردرگمی خریداران می شود. سایت NextHoliday از پورتال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هرساله با نزدیک شدن ایام نوروز تبلیغات فراوانی برای فروش تور های نوروزی توسط آژانس های مسافرتی انجام می پذیرد. تنوع گسترده این تورها در بیشتر مواقع باعث سردرگمی خریداران می شود. سایت NextHoliday از پورتال های پرمخاطب سفر و گردشگری و یکی از جامع­ترین سایت­های تور لحظه آخری، سلسله مطالبی تحت عنوان راهنمای خرید تورهای نوروزی منتشر می کند. آنچه در ادامه می خوانید بخش مالزی این مجموعه است. شما پس از خواندن مطلب زیر می توانید با انتخاب گزینه تور مالزی در منو سایت NextHoliday مجموعه ای کاملی از تورهای نوروزی مالزی از معتبرترین آژانس های مسافرتی را مشاهده و مقایسه نمایید.

مالزی

کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مالزی دربردارنده دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند: شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد.

مهمترین شهرهای گردشگری مالزی

کوالالامپور

پایتخت رسمی کشور مالزی و بزرگترین شهر این کشور است. این شهر یکی از سه قلمرو فدرال مالزی به حساب می‌آید که مستقیماً زیر نظر دولت اداره می‌شود. کوالالامپور پیشرفته ترین و مدرن ترین شهر مالزی است. هتل های مدرن سربه فلک کشیده با کلاس بین المللی، مراکز خرید جذاب و غذاهای محلی و بین المللی بخشی از جاذبه های این شهر است. این شهر در حدود سال 1857 طی انقلاب صنعتی شروع به رشد کرد.

پنانگ

ایالتی در کشور مالزی است که بسیاری آن را به نام «مروارید شرق» می‌شناسند. بخش عمده آن در یک جزیره واقع شده است که مرکز این ایالت در همین جزیره، جرج تاون، است. امروزه این جزیره جز مالزی حساب شده و 285 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن کمی بیش از یک میلیون است که اغلب از چینی ها تشکیل شده است.

لنکاوی

جزیره لنکاوی جایی است که دریای زیبای آندامان با تنگه مالاکا تلاقی می کند. از سال 1990 گردشگران مالزی این جزیره را به عنوان یک مکان گردشگری جدید انتخاب کرده اند.  اکنون، بعد از دو دهه تلاش یکی از بهترین مقاصد گردشگری مالزی است. لنکاوی خود یک مجمع الجزایر است که بین 99 تا 104 جزیره را شامل می شود.

فرودگاه های مهم مالزی

فرودگاه کوالالامپور

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی در کشور مالزی است. این فرودگاه در سال ۱۹۹۳ و با ۲٫۵ میلیارد دلار بودجه ساخته شد.

فرودگاه لنکاوی

فرودگاه بین‌المللی لنکاوی یک فرودگاه همگانی مسافربری است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۳۸۱۰ متر است. این فرودگاه در کشور مالزی قرار دارد و در ارتفاع ۹ متری از سطح دریا واقع شده است.

برای سفر به مالزی دو گزینه وجود دارد. استفاده از پرواز های مستقیم مانند ایرلاین های ماهان، ایران ایر و ایرآسیا و گزینه دوم استفاده از خطوط هوایی منطقه است. روال سفر با ایرلاین­هایی مانند قطری، امارات، عمان ایر و ... به این صورت است که از فرودگاه امام خمینی تهران طی یک پرواز به قطب ایرلاین مانند فرودگاه حمد دوحه -برای پروازهای قطر – سفر می کنید و پس از توقف در فرودگاه ( از یک تا چند ساعت) با پرواز دیگری به سمت مقصد نهایی (کوالالامپور) عزیمت می کنید.

در مجموع اگر مقصد شما کوالالامپور به تنهایی باشد و یا اینکه قصد سفر ترکیبی به کوالالامپور + شهرهای لنکاوی یا پنانگ یا سنگاپور را داشته باشید، پرواز شما به مقصد کوالالامپور انجام خواهد شد. برای تورهای ترکیبی ترانسفر به پنانگ و سنگاپور بصورت زمینی انجام می شود ولی ترانسفر از کوالالامپور به لنکاوی و بالعکس هوایی خواهد بود.

برای کسانی که قصد سفر ترکیبی به مالزی سنگاپور را دارند، امکان پرواز رفت به سنگاپور و برگشت از کوالالامپور یا بالعکس با استفاده از ایرلاین هایی مانند قطر، امارت، اتحاد و ... نیز وجود دارد. با استفاده از این امکان یکی از ترانسفرهای زمینی چندساعته از کوالالامپور به سنگاپور یا بالعکس حذف می شود.

انتخاب هتل و اقامتگاه

بهترین راه انتخاب هتل در مالزی بررسی سایت هایی مانند booking یا tripadvisor  است. با استفاده از نظرات کاربران این سایت ها و درنظر گرفتن قصد شما از سفر می توانید هتل مناسب را انتخاب نمایید.

در نظر گرفتن فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری، ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس و مراکز خرید به آسوده سفر کردن شما کمک شایانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmirSlip
    AmirSlip | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    یک سوال داشتم ایا این کشورم با اینکه مسلمانن مثل ترکیه دارای کلاب هست و م*ش*روبات ا*ل*کلی ازاده؟ ترکیه که ازاد بود ولی شنیدم مردم مالزی به قول معروف خیلی مذهبین میخواستم ببینم سیاست دولتش چطوره در قبال اینجور چیزا؟ ارزش رفتن داره یا نه. به قول معروف ادم میخواد بره ریلکس کنه نه از دوباره تو زندان باشه

  • اسماعیل سیاحی
    اسماعیل سیاحی | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    ایرانی به این بزرگی داریم حیفه که به اونجا و کشورهای دیگه بریم و به جای اینکه پولمون رو توی کشور خودمون خرج کنیم و به اقتصاد خودمون کمک کنیم به اون ها کمک کنیم....

مطالب پیشنهادی