ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی ماندگار۲۴ [رپورتاژ آگهی]

فروشگاه ماندگار24 به پشتوانه سیستم تامین کالا شرکت تعالی تجارت ماندگار و خدمات پس از فروش گارانتی ماندگار اقدام به ارائه کالا و خدمات به مشتریان گرامی نموده است. به همین منظور در ادامه مطلب به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه ماندگار24 به پشتوانه سیستم تامین کالا شرکت تعالی تجارت ماندگار و خدمات پس از فروش گارانتی ماندگار اقدام به ارائه کالا و خدمات به مشتریان گرامی نموده است. به همین منظور در ادامه مطلب به برخی از خدمات و نحوه فعالیت ماندگار24 اشاره می نماییم.

10 روز ضمانت تعویض کالا

ماندگار24 با هدف رضایتمندی مشتری اقدام به راه اندازی خدمات باز گرداندن محصول تا 10 روز کاری نموده است. در همین راستا کاربران گرامی می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول خریداری شده و با در نظر گرفتنشرایط و قوانین اقدام به باز گرداندن کالا نمایند.

سیستم توزیع ماندگار24 در تهران

تحویل کالا در تهران از طریق سیستم توزیع ماندگار24 صورت میگیرد. بخش انبار ماندگار24 به صورت آماده باش این اطمینان را به شما می دهد که پس از نهایی شدن هر فاکتور می توانید کالا مورد نظر را بین 2 الی 4 ساعت تحویل بگیرید. همچنین پرداخت در محل از طریق کارت خوان سیار امکان پذیر میباشد. هزینه ارسال برای فاکتورهای بالای 80 هزار تومان رایگان میباشد.

ارسال کالا به شهرستان

تحویل کالا در شهرستان از طریق پست پیشتاز و تیپاکس صورت میگیرد. در صورتی که پرداخت به صورت آنلاین انجام شده باشد و ثبت سفارش تا قبل از ظهر انجام شده باشد همان روز کالا شما برای ارسال به اداره پست یا شرکت تیپاکس تحویل داده خواهد شد تا در کمترین مدت ممکن کالا به دست شما برسد.

تضمین بهترین قیمت

ماندگار24 این اطمینان را به شما میدهد که تمامی کالاها با قیمت مناسب و خدمات ویژه عرضه می شوند. به همین منظور شما می توانید با اطلاع از شرایط تضمین بهترین قیمت نسبت به خرید کالا با بهترین قیمت اقدام نمایید.

خرید از ماندگار24

ماندگار24 میکوشد تا در تمامی گروه کالاها مهم بازار آی تی دیجیتال محصول های محبوب بازار را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش ویژه ارائه نماید. شما می توانید انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، پرینتر، دوربین، مانیتور، همه کاره،هارد دیسک، مودم، اسپیکر، ماوس و کیبورد را از ماندگار24 تهیه نمایید. همچنین می توانید هر هفته با بررسی پیشنهادهای ویژه ماندگار24 از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.

چشم انداز ماندگار24

هدف از راه اندازی ماندگار24 ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت میباشد. به همین منظور ماندگار24 میکوشد تا بیشترین حق انتخاب را از طریق موجود نمودن محصولات بیشتر ارائه نماید تا بتوانید در کمترین زمان با بهترین قیمت و سرویس دهی به تمامی محصولات مورد نظر خود دست یابید.

Mandegar24___Reportage___Footer-02

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • احمد
    احمد | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    به نظر که خوب میاد. الان که انگار تازه تاسیس هست نمیشه درست نظر داد ولی با یکم گشتن راحت میشه متوجه قیمت هاش شد که نسبت به بقیه پایین تر هست

  • حامد ش
    حامد ش | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    دقیقا دیجی کالا، به خاطر علاقه ای که بهش پیدا کردیم میل پیدا نمیکنیم از جای دیگه خرید کنیم!

    دی جی کالا واقعا مشتری مداره و قابل اعتماد، هر چند که این فروشگاه های جدید راه اندازی میشن من خوشحال میشم، باعث حس رقابت میشه و ....

    کلا خیلی خوبه.
    این سایت ماندگار هم محصولاتش کمه، باید روشون کار کنه و یا یه نو آوری داشته باشه

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    هیچکدوم از فروشگاه های اینترنتی خوب نیست
    به جای اینکه قیمت هاشون اروزن تر باشه گرون تره
    من خودم میرم بازار خرید می کنم تا پای این سایت های گرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی