ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فیلموکلیپ، سایت اشتراک ویدئویی که از تولیدکنندگان محتوا، حمایت مالی می کند [رپورتاژ آگهی]

امروزه با توسعه شبکه های مجازی و افزایش کاربرد اینترنت در عرصه های مختلف زندگی، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنتی افزوده شده و در نتیجه افراد زمان بیشتری را در این فضا سپری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با توسعه شبکه های مجازی و افزایش کاربرد اینترنت در عرصه های مختلف زندگی، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنتی افزوده شده و در نتیجه افراد زمان بیشتری را در این فضا سپری می کنند. این کاربران با جست و جوی علایق و نیازهای روزانه، تقریبا تمامی تعاملات اجتماعی خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

سرویس های اشتراک ویدئو که با هدف برآورده کردن نیاز کاربران اینترنتی راه اندازی شده اند، پایگاه های مناسبی برای قرار دادن فیلم ها و ویدئوهای دلخواه شما هستند که می خواهید دیدن آن را به بقیه کاربران اینترنتی پیشنهاد کنید و آنها را هم در لذت تماشای آن شریک نمایید.

وبسایت های مختلفی هستند که شما می توانید ویدئوهای خود را در آنها به اشتراک بگذارید. در این میان فیلموکلیپ نه تنها تمامی مزایای همتایان خود را داراست، بلکه با هدف حمایت از تولیدکنندگان محتوا، اقدام به پرداخت وجه نقد در ازای به اشتراک گذاردن و بازدید ویدئوهای شما نیز نموده است، به طوری که اگر ویدئویی که از جانب شما به اشتراک گذاشته می شود بیش از هزار بار دیده شود، به ازای هر 1000 بار، مبلغی وجه نقد دریافت خواهید کرد. شما می توانید برای افزایش دیده شدن ویدئوی خود، لینک دریافتی از پایگاه filmoclip.com را در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، اینستاگرام و همچنین پست های ثابت و بنرهای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته و به این شکل بازدیدهای ویدئوی خود را افزایش دهید. علاوه بر این شما می توانید در این سایت به روز ترین اخبار فیلم و سریال و همچنین مقالات مرتبط را مشاهده کنید.

فیلموکلیپ برای تمام مخاطبانش در هر رده سنی، با هر سلیقه ای در زمینه های مختلف از جمله: آشپزی، خودرو، کارتن، انیمیشن، آرایشی و ...، فیلم ها و ویدئوهای جذابی را فراهم آورده تا اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

در این وبسایت اشتراک ویدیو شما می توانید علاوه بر پر کردن اوقات فراغت و کسب در آمد از ویدیو های مختلف آموزشی نیز بهره برده و از جدیدترین اخبار ایران و جهان نیز مطلع شوید.

این پایگاه می کوشد تا مرجعی جذاب، امن و منحصر به فرد برای اشتراک ویدئوهای شما کاربران عزیز باشد.

برای آپلود ویدئوهای خود و همچنین مشاهده فیلم ها و کلیپ های فیلمو کلیپ می توانید به پایگاه اینترنتی www.filmoclip.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    اونوقت آپارات از کاربراش پولم میگیره ???

مطالب پیشنهادی