ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آنلاین سفر کن [رپورتاژ آگهی]

اغلب مسافران در پاسخ به این سوال که " چگونه سفر می کنید؟ "، جواب هایی مشابه ارائه می دهند. خب ساده است، بلیط می خریم، چمدانی می بندیم و بعد هم سفر آغاز می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اغلب مسافران در پاسخ به این سوال که " چگونه سفر می کنید؟ "، جواب هایی مشابه ارائه می دهند. خب ساده است، بلیط می خریم، چمدانی می بندیم و بعد هم سفر آغاز می شود! خب پس سفر رفتن، زیاد هم سخت نیست اما آنچه که شما را در این زمینه حرفه ای می کند، چگونه سفر رفتن است!

برای آنکه سفرهایی خاطره‌انگیز را رقم بزنید، باید چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید که مهیا کردن مقدمات هر سفر مهمترین آنهاست. توصیه می کنیم برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها، سفر با هواپیما را انتخاب نمایید. سفرهای ایمنی که شما را سریعتر به مقصد می رسانند و زمان بیشتری را برای بودن در کنار خانواده در اختیارتان قرار می دهند. اولین اقدام برای یک سفر هوایی، خرید بلیط هواپیما است. همانطور که می دانید خرید بلیط هواپیما، به دو روش خرید حضوری و آنلاین خلاصه می شود که پیشنهاد ما برای خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 برای خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین است!

خرید های اینترنتی نیز مقدمات مخصوص به خود را دارند. اولین نکته ای که باید از آن مطمئن شوید، اعتبار سایت و سامانه خریدی که انتخاب کرده اید. نکته ی بعدی نیز بررسی محدوده ی انتخابی است که در اختیار شما قرار می گیرد و در نهایت خرید یک بلیط هواپیما. پیشنهاد ما آن است که اگر مایل به تجربه ی خرید های سریع، ارزان و بی دردسر هستید سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 را امتحان نمایید.

قاصدک 24، یکی از سامانه های حرفه‌ای در زمینه ی فروش بلیط هواپیماست که با تجمیع بلیط‌های هواپیمای موجود در مسیر و تاریخ در خواستی شما، انتخاب هایی ایده آل و مقرون به صرفه را در اختیارتان قرار می دهد. توسط این سامانه می توانید از اینجا بلیط چارتر یا سیستمی مورد نظر خود با قیمتی ارزان و مناسب و به هر مقصدی که بخواهید، اقدام نمایید. به این ترتیب با مراجعه به این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com، می‌توانید به راحتی با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از بلیط های هواپیمای موجود در مسیر درخواستی خود را مشاهده نمایید و اطمینان داشته باشید حتی اگر مقصد مورد نظرتان یکی از مسیرهای پرتردد هوایی است، قاصدک 24 برای شما خالی از پیشنهاد نخواهد بود.

در این سامانه هر نوع بلیط درخواستی از پروازهای داخلی نظیر بلیط مشهد، بلیط کیش و... و حتی بلیط پروازهای بین المللی اعم از بلیط دبی، بلیط استانبول و هر مقصد دیگری که به ذهنتان می رسد، در قاصدک 24 مهیاست پس تنها کافیست بلیط مورد نظر خود را رزرو نموده و وارد درگاه خرید شوید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را در آدرس پست الکترونیکی خود دریافت نمایید.

قاصدک 24، تمامی تلاش خود را معطوف به این نکته کرده است که با یک طراحی ساده و کاربردی، برای جمع کثیری از کاربران اینترنتی قابل دسترس باشد با این وجود اگر به هر دلیلی موفق به رزرو و خرید بلیط هواپیما خود نشدید، می توانید از راهنمایی تیم پشتیبانی و فروش این مجموعه که هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز قاصدک 24 هستند، بهره ببرید.

در پایان این نکته قابل ذکر است که برای لغو سفر و کنسلی بلیط هواپیما خریداری شده خود، می توانید با اعلام درخواست به تیم پشتیبانی این مجموعه و پس از کسر جریمه ی مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری، باقی مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایید. بدین ترتیب تمامی مراحل خرید و استرداد بدون نیاز به منابع گوناگون و تنها در یک سایت به انجام می رسد که خود نکته ی حائز اهمیتی در انتخاب یک سامانه اینترنتی خرید بلیط هواپیماست. همانطور که مشاهده می کنید برای تجربه نوع و سرعت در سفر، تنها یک قاصدک 24 کافیست؛ هنوز هم برای سفرهای آنلاین تردید دارید؟!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • keshavarz
    keshavarz | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    این سامانه واقعا خیلی خوبه و برای سفر عالی

  • laleh motamedi
    laleh motamedi | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    من از این سامانه خیلی استفاده کردم و خیلی راضیم! به همه هم پیشنهاد میکنم

  • | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    راز عدد ۲۴ چیه اکثر شرکتای فروش بلیط ازش استفاده میکنن ???

مطالب پیشنهادی