ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پشتیبان خیال شما را از دردسرهای فنی و شبکه راحت می کند [رپورتاژ آگهی]

حجم اینترنت تموم شد با اینکه دیروز 100 گیگ حجم خریده بودیم. سه تا اشتراک اینترنت داریم بازم همش کُنده یا قطعی داریم. همه سیستم‌ها ویروسیه و هر روز یه داستان داریم. الان باید مناقصه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حجم اینترنت تموم شد با اینکه دیروز 100 گیگ حجم خریده بودیم. سه تا اشتراک اینترنت داریم بازم همش کُنده یا قطعی داریم. همه سیستمها ویروسیه و هر روز یه داستان داریم. الان باید مناقصه رو ببندیم ولی سیستم من خرابه! پرینترم کار نمیکنه! اطلاعات مالی شرکت پرید! ایمیل های شرکت هک شده!

اگه هیچ کدوم از این جمله ها در سازمان شما آشنا نیست یعنی اینکه یا هنوز هیچ استفادهای از فناوری اطلاعات ندارید یا کارِتون خیلی درسته. تجربه ما میگه این دیالوگها روزانه توی سازمانها شنیده میشه. علتش هم چندان پیچیده نیست، رشد استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات اینقدر سریع بوده که بیشتر به دسترسی به اینترنت توجه شده تا زیرساخت فنی و فرهنگ کار با اون.

این مساله فقط مال ایران نبوده و نیست و همه جای دنیا با این مسایل روبرو شدن و براش راه حلهایی ساخته شده. این راه حلها هم سخت افزاریه و هم نرم افزاری. یعنی به همون نسبتی که سرعت اینترنت و استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان شما بیشتر میشه، نیازه زیرساخت فنی شما هم رشد کنه و قابلیت های جدیدی اضافه بشه.

برای مثال اگه شرکت شما ماهانه داره هزینه زیادی برای اینترنت پرداخت میکنه و همزمان رضایت زیادی از دسترسی و سرعتش ندارید، یعنی مشکل شما با خرید یه اشتراک اینترنت سریعتر رفع نمیشه. احتمالا شما نیاز دارید سیاستهای مدیریت پهنای باند رو اعمال کنید تا بتونید رفتار کارکنان رو مدیریت کنید و حتی بهشون بگید با خیال راحت شب ها یا یه ساعتهایی می تونن فیلم دانلود کنن.

الان دیگه با خرید یه سخت افزار نمیشه انتظار داشت همه مشکلات حل بشن. موضوع اینه که فناوری اطلاعات در سازمانها به عنوان سرویس های داخلی داره نیازش حس میشه ولی به سختی و به کندی به سمتش حرکت میکنیم. دور از ذهن هم نیست. شرکت ها از پیچیدگی بیشتری که با رشد زیرساخت فنی در بخش خدمات شبکه اتفاق میافته میترسن و نگران میشن. از طرف دیگه زیرساخت فنی پیچیدهتر یعنی استخدام نیروهای جدید و البته خرید سخت افزار و نرم افزار جدید، خلاصه گرونه و سخت.

واقعیت اینه که با روش فعلی حق با سازمانهاست. ترس از پیچیدگی بیشتر و البته هزینه سخت افزار و راه اندازی سرویس های شبکه باعث شده زیرساختهای سازمان به سختی رشد کنه و هر مساله ای رو با خرید یک اشتراک اینترنت جدید حل کنیم.

پشتیبان همینجا به کمک شما میاد. ما همه تخصصهای مورد نیاز برای راه اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه و زیرساخت فنی که نیازهای شما رو پاسخ بده دور هم جمع کردیم تا هم بتونیم باکیفیتترین سرویس فنی رو بدیم و هم هزینه اون برای شما به صرفه باشه. یه مرکز تماس هم راه انداختیم که سریع از مشکلات شما باخبر بشیم و بتونیم اقدام کنیم، ممکنه با مشاوره مشکل حل بشه یا از راه دور حلش کنیم، شاید هم لازم باشه کارشناس ما بیاد.

تو پشتیبان شما به ازای سرویس هایی که داخل سازمان استفاده میکنید هزینه پرداخت میکنید و البته هر مساله دیگهای که در حوزه فنی دارید با خیال راحت به ما می سپارید. پشتیبان یک سرویس متعلق به شرکت محاسب ارقام خاورمیانه است که با سابقه و تجربهش تو این حوزه، دسترسی به شبکه گسترده ای از تامین کننده های سخت افزار و نرم افزار داره.

خلاصه، ما پشتیبان رو راه انداختیم که خیال شما رو از دردسرهای فنی راحت کنیم. به مناسبت ماه رمضان هم، برای مشتری های جدیدی که قرارداد حداقل شش ماهه ببندن، سرویس اولیه رو رایگان انجام میدیم، یعنی ما میایم کل شبکه و کامپیوترها و زیرساخت شما رو تحویل می گیریم و جنرال سرویس اولیه رو انجام میدیم و گزارش اون رو به شما میدیم. البته کارهای زیادی قراره برای شما انجام بدیم که یکی یکی اعلام میکنیم.

به سرویس پشتیبان به آدرس poshtiban.co سر بزنید و با ما تماس بگیرید. منتظرتون هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی