ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فونیکس وان ، اولین هدست واقعیت مجازی در ایران [رپورتاژ آگهی]

پس از گذشت دو سال از عرضه اولین هدست واقعیت مجازی قابل استفاده توسط کاربران و رشد سریع تعداد اپلیکیشن های واقعیت مجازی، شرکت جلوه ارزش آفرین تصمیم به طراحی و تولید اولین هدست واقعیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پس از گذشت دو سال از عرضه اولین هدست واقعیت مجازی قابل استفاده توسط کاربران و رشد سریع تعداد اپلیکیشن های واقعیت مجازی، شرکت جلوه ارزش آفرین تصمیم به طراحی و تولید اولین هدست واقعیت مجازی در ایران گرفت و پس از 4 ماه بررسی و تولید بیش از 30 نمونه اولیه با مصالح مختلف، نهایتاً طرح فعلی براساس استاندارد منتشر شده توسط گوگل تأیید شد و برای تولید انبوه در دستور کار قرار گرفت.

با قراردادن موبایل هوشمند اندرویدی یا آیفون خود در هدست واقعیت مجازی فونیکس وان و قراردادن آن بر روی سر خود ناگهان وارد یک دنیای دیگر می شوید. طراحی این هدست و نرم افزارها و بازی های مرتبط با آن به گونه ای است که پس از حدود 30 ثانیه از قراردادن آن بر روی سر، کاملاً فراموش می کنیم که در اتاق هستیم و نه بر روی ریل ترن هوایی! و به طور کامل مغز ما تحت تأثیر عکس العمل همزمان تصویر موبایل بر اساس حرکت سر و بدن ما قرار میگیرد.

unnamed-w600

اشتباه نکنید! این یک عینک سه بعدی نیست. بلکه فناوری جدیدی است که بواسطه ی آن شما در یک محیط مجازی 360 درجه بسیار شبیه به محیط واقعی قرار می گیرید و به هر طرف که نگاه کنید همچنان در آن محیط هستید. در این محیط می توانید فیلم سه بعدی و دو بعدی تماشا کنید، بازی های سه بعدی و تعاملی انجام دهید و با اپلیکیشن های توریستی بصورت واقعی (مجازی) به سراسر دنیا سفر کرده و شهرهای دیدنی دنیا را ببینید. هم اکنون بیش از 200 اپلیکیشن و بازی رایگان و حدود 70 اپلیکیشن و بازی غیر رایگان برای این پلتفرم در گوگل پلی منتشر شده و تعدادی از برترین های آن نیز در درون DVD همراه با این هدست در اختیار خریداران قرار می گیرد.

هدف اصلی ما برای تولید این هدست، فراهم کردن تجربه لذت بخش استفاده از واقعیت مجازی برای هموطنان عزیزمان است. دیدن لحظه ای که یک نوجوان برای اولین بار هدست را روی سرش نصب کرده و از دیدن آن شگفت زده می شود، برای ما بهترین لحظه و بزرگترین آرزوست. امیدوارم خوانندگان دیجیاتو از این هدست در ایام عید لذت ببرند. باید گفت که ضرب المثل «شنیدن کی بود مانند دیدن» در مورد این هدست واقعاً صدق می کند.

این هدست، هم اکنون با قیمت 99 هزار تومان از طریق وب سایت مرجع واقعیت مجازی قابل تهیه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • محمدجمعه زاده
    محمدجمعه زاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    مفتش گرونه
    چندتیکه پلاستیک کپی برداری شده ازروی نمونه کارتنی گوگلومیدن100تومن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی