ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هاست وردپرس سرعت وب سایت شما را تا 5 برابر افزایش می دهد [رپورتاژ آگهی]

هاست وردپرس یکی از برترین تکنولوژی های میزبانی وب در ایران محسوب می شود و در عمل می تواند سرعت و بهره وری وب سایت وردپرسی شما را تا 5 برابر افزایش دهد، هاست وردپرس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هاست وردپرس یکی از برترین تکنولوژی های میزبانی وب در ایران محسوب می شود و در عمل می تواند سرعت و بهره وری وب سایت وردپرسی شما را تا 5 برابر افزایش دهد، هاست وردپرس نتیجه تحقیقات و تجربیات چندین ساله کارشناسان فنی شرکت میزبان فا درمورد یک هاست مناسب و کاملا بهینه شده برای وردپرس است، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته است که بیش از 70 درصد از وب سایت های جهان در حال استفاده از آن هستند، این سیستم مدیریت محتوای محبوب جهت برخورداری از بهترین عملکرد به منابع بالایی از ram و cpu نیاز دارد و به همین خاطر است که پس از اندکی که وب سایت های وردپرسی رشد می کنند هاست اشتراکی پاسخگوی نیاز های آن ها نیست، و اما سرویس های هاست مخصوص وردپرس با قیمت مقرون بصرفه و برخورداری از برترین تکنولوژی های میزبانی وب قادر هستند که تمام نیاز های یک وب سایت وردپرسی در حال توسعه را برآورده سازند، پس از مشاهده ویدیو زیر به صورت کامل با ویژگی های منحصربفرد هاست وردپرس میزبان فا آشنا خواهید شد. (تماشای این ویدیو را به هیچ عنوان از دست ندهید)

هاست وردپرس چگونه سئو وب سایت شما را بهبود می دهد؟

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در سئو وب سایت های اینترنتی، سرعت وب سایت ها محسوب می شود، بدین صورت که اگر یک وب سایت سرعت بالاتری نسبت به رقبای آنلاین خود داشته باشد، شانس بیشتری برای صعود به نتایج اول موتور های جستجو دارد و داخل مقاله علمی فاکتور های سئو و بهینه سازی، این مورد به صورت کامل شرح داده شده است، سرویس های هاست وردپرس با برخورداری از وب سرور nginx مستقل و php-fpm و استفاده از سیستم های کشنیگ حرفه ای و هارد های پرسرعت نسل جدید ssd قادر هستند سرعت وب سایت های وردپرس را تا چندین برابر افزایش دهند، همچنین به دلیل نزدیک بودن موقعیت دیتاسنتر هاست وردپرس میزبان فا به دیتاسنتر های گوگل، ربات های گوگل قادر هستند بسیار سریع تر از قبل، وب سایت های بر روی هاست وردپرس میزبان فا را مرور و در نتایج گوگل آشکار کنند.

10 دلیل جهت مهاجرت به هاست وردپرس

اما چرا باید جهت افزایش پیشرفت یک وب سایت وردپرسی آن را به هاست مخصوص وردپرس منتقل کنیم؟ در ادامه 10 دلیل جهت استفاده از هاست مخصوص وردپرس را برای شما شرح خواهیم داد.

  • فضای بسیار زیاد بر روی هارد های ssd نسل جدید

ارائه فضای بسیار زیاد بیش از 30 گیگابایت بر روی سرویس های هاست وردپرس، مشتریان این سرویس را از خرید هاست دانلود جداگانه بی نیاز کرده است و بر روی این سرویس وب سایت های وردپرسی قادر هستند بدون هیچ نگرانی از بابت فضای هاست، نسبت به تولید محتوا چند رسانه ای در وب سایت خود اقدام کنند.

  • پهنای باند نامحدود واقعی در هاست وردپرس

ارائه پهنای باند نامحدود واقعی در سرویس های هاست وردپرس، تمام دغدغه های وبمستران سایت های بزرگ وردپرسی را از بابت اتمام ترافیک ماهانه وب سایت برطرف نموده است، در سرویس های هاست وردپرس می توانید بدون هیچ دغدغه ای از بابت پهنای باند، هر روز بازدید وب سایت خود را افزایش دهید.

  • انتقال رایگان اطلاعات وب سایت به هاست وردپرس

اگر هم اکنون وب سایت وردپرسی شما بر روی هاست یک شرکت دیگر فعال است و تصمیم دارید به هاست وردپرس مهاجرت کنید اما نگران مشکلات انتقال اطلاعات هستید، تیم فنی میزبان فا تمام نگرانی ها را در این زمینه رفع کرده است و اطلاعات وب سایت شما را به صورت تمام و کمال به هاست وردپرس پس از خرید منتقل می کنند.

  • بکاپ گیری منظم و اختصاصی در هاست وردپرس

بکاپ گیری از اطلاعات وب سایت های بر روی هاست وردپرس برای میزبان فا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، طوریکه هر سه روز یکبار در یک لایه و هر هفت روز یکبار نیز در یک لایه متفاوت دیگر از اطلاعات وب سایت های وردپرسی نسخه پشتیبان تهیه می شود و امکان بکاپ گیری همه روزه از وب سایت نیز به درخواست مشتریان هاست وردپرس وجود دارد.

  • استفاده از کنترل پنل پرسرعت دایرکت ادمین

دایرکت ادمین به دلیل سریع و ساده بودن همواره برای وبمستران حرفه ای بهترین انتخاب است، در سرویس های هاست وردپرس نیز به دلیل سازگاری کامل کنترل پنل دایرکت ادمین با وب سرور انجینکس مستقل، میزبان فا کنترل پنل directadmin پیشرفته را برای سرویس دهی به مشتریان هاست وردپرس انتخاب نموده است.

  • ارائه منابع هوشمند در طول شبانه روز

ارائه منابع هوشمند ram و cpu در طی شبانه روز در سرویس های هاست وردپرس، تمام محدودیت های مصرف منابع در سرویس های میزبانی وب را از میان برداشته است، این بدین معناست که وب سایت های وردپرسی در حال توسعه در زمان اوج مصرف شبانه روز می توانند از بیشتر منابع سرور هاست وردپرس به نفع وب سایت خود بهره ببرند.

  • بهینه سازی و افزایش سرعت وب سایت های وردپرسی

پس از خرید هاست وردپرس و انتقال وب سایت وردپرسی خود به این هاست، اولین چیزی که کارشناسان میزبان فا از شما درخواست می کنند، اطلاعات ورود به مدیریت وردپرس است، کارشناسان میزبان فا مشکلات حاد بهینه سازی وب سایت شما را برطرف می کنند و وب سایت شما را به کش سرور مخصوص هاست وردپرس متصل می کنند.

  • میزبانی از فقط 10 وب سایت بر روی هر هاست وردپرس

شاید باورتان نشود اما میزبان فا به دلیل حفظ کیفیت سرویس های هاست وردپرس که در حال حاضر وب سایت های بزرگی در سطح کشور در حال استفاده از آن هستند، فقط 10 وب سایت وردپرسی را بر روی هر سرور هاست وردپرس میزبانی می کند، میزبانی از 10 وب سایت وردپرسی بر روی هر سرور هاست وردپرس باعث افزایش چشمگیر کیفیت و سرعت هاست های مخصوص وردپرس شده است.

  • استفاده از وب سرور پرسرعت با تکنولوژی اختصاصی

وب سرور محبوب وردپرس به گزارش وب سایت wordpress.org انجینیکس مستقل است، در سرویس های هاست وردپرس نیز میزبان فا وب سرور انجینکس مستقل به همراه php-fpm و کش سرور های حرفه ای بر روی سرور های خود نصب کرده است، همچنین نوع پایگاه داده این سرویس ها به جای mysql پایگاه داده mariaDB است که سرعت عملکرد وب سایت های وردپرسی را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

  • پشتیبانی اختصاصی متعهد در هاست وردپرس

در سیستم پشتیبانی از مشتریان میزبان فا، پشتیبانی از مشتریان سرویس های هاست وردپرس در اولویت اول قرار دارد، این به این خاطر است که وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بزرگی در حال حاضر در حال استفاده از سرویس های هاست مخصوص وردپرس میزبان فا هستند، همچنین میزبان فا یک شماره تماس مستقیم برای پشتیبانی از مشتریان هاست وردپرس در تمام ساعات شبانه روز در نظر گرفته است تا در سریع ترین زمان ممکن از سوالات و مشکلات مشترکین این سرویس پشتیبانی کند.

مشتریان هاست وردپرس میزبان فا چه می گویند؟

تنها شعار کافی نیست، در ویدیو زیر جواد زارع مدیر وب سایت مس به طلا از وسعت تعداد بازدیدکنندگان وب سایت مس به طلا و داستان آشنایی با هاست وردپرس و انتقال وب سایت خود از هاست معمولی به هاست مخصوص وردپرس برای شما می گوید.

هاست وردپرس یک سرویس کاملا مدیریت شده و شگفت انگیز برای وب سایت های وردپرسی بزرگ و در حال توسعه است، درصورتی که مدیر یک وب سایت وردپرسی بزرگ و در حال توسعه هستید و کندی های هاست فعلی برایتان دردسر ساز شده است یا این که می خواهید سرعت و عملکرد وب سایت وردپرسی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید، هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که وب سایت خود را به هاست وردپرس منتقل کنید.

خرید هاست وردپرس

شرکت میزبان فا با شعار خرید هاست و دامنه مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن همواره به دنبال راهکار هایی نوین جهت خلق یک تجربه لذت بخش و سودآور برای مدیران وب سایت های اینترنتی در سطح خاومیانه است، در این مقاله نیز آخرین دستاورد شرکت میزبان فا تحت عنوان هاست مخصوص وردپرس مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، درصورتی که از مشتریان این سرویس هستید و یا این که در حال حاضر با سایر هاستینگ های در سطح کشور در حال همکاری هستید، لطفا تجربیات خود را در این زمینه از قسمت نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • nemati ehsan
    nemati ehsan | ۴ مهر ۱۳۹۶

    سلام کسایی که میگن میزبان فا گرون میده یه سری به برتینا بزنن و قیمت های نجومی رو ببینن 100 مگابایت ماهی 100 هزار تومان!!!!!!!!

  • مسعود
    مسعود | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    سلام
    من شخصا نوین وی پی اس رو برای میزبانی پیشنهاد میکنم واقعا سرویس های خیلی پرسرعت پشتیبانی عالی دارن

  • Ebrahimi
    Ebrahimi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    سلام
    من خیلی وقت هست که از کاربران این مجموعه عالی هستم،بحث من تبلیغات یا این چیزا نیست صرفا گفتن حقیقتی هست که لمس کردم!
    ابتدا من از اطمینان هاست خریداری می کردم که خودش جزوی از خانواده میزبان فا بود قیمت های خوب و پشتیبانی عالی داشت،تا اینکه بطور کامل تحت خود میزبان فا قرار گرفت،من یکی از قدیمیترین مشتریان این مجموعه هستم و تا به امروز بیش از دوازده سرویس خریداری کردم پس لازم می دونم چند نکته رو اینجا در جواب بعضی از دوستان ارائه کنم:
    1.روزی که با من تماس گرفته شد و گفتند که از امروز زیر نظر میزبان فا هستم برای جلب رضایت من فضای و امکانات بالایی رو در نظر گرفتند به عنوان هدیه،درسته قیمت ها خیلی بالا رفتند اما در عوض کیفیت پشتیبانی بی نظیر تر شد،کیفیت محصولات خیلیییی افزایش پیدا کرد،دوستان می گن قیمت زیاد شد اما چرا نمی گید پهنای باند+فضا+تمامی امکانات چهل برابر شد!
    2.بوده که من ساعت دو شب تیکت زدم به بخش پشتیبانی و در عین حیرت دیدم در همان زمان پاسخگوی من بودن!یا در هر زمانی پاسخگویی من بودن در کمال احترام و مشتری مداری.
    3.دوستان عزیز بوده که وب سایت من زیر شدید ترین حملات تکذیب سرویس بوده جوری که باید سایت دان می شد اما قدرت سرور های میزبان فا واقعا خودش رو نشون داد.
    4.بوده که منم دنبال هاست های دیگه باشم که ارزوتر باشه اما سه چیز برای من ثابت شده بود در میزبان فا،کیفیت محصولات،پشتیبانی و احترام بالا،اعتبار و اعتماد
    شما بعضی از سرویس ها رو می تونید ببینید مثل هاست که با خرید یک سرویس هاست دامنه دات کام+قالب+نصب مدیریت محتوا بصورت رایگان داده میشه و زیر 100 تومن !!!!
    اتفاقا از خیلی از سرویس دهنده ها برتر هست میزبان فا،از همینجا از تمامی زحمت هاتون تشکر می کنم،خوشحالم که مشتری شما هستم این باعث افتخار من هست.

  • persian-hacking
    persian-hacking | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    قیمت هاشون از گرون ترین هاستینگ های کشور هم بالاتره، امیدوارم کیفیتشون هم دقیقا همونطوری که میگن باشه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی