ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فشفشه : راهکاری جدید برای دانلود راحت و سریع [رپورتاژ آگهی]

اگر شما هم جزو کاربران سرویس ADSL هستید، حتما یکی از دغدغه‌هایتان اعتبار باقی مانده سرویس است. به خصوص زمانی‌ که به دنبال دانلود فایلی با حجم بالا باشید، این مساله برایتان اهمیت بیشتری پیدا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم جزو کاربران سرویس ADSL هستید، حتما یکی از دغدغه‌هایتان اعتبار باقی مانده سرویس است. به خصوص زمانی‌ که به دنبال دانلود فایلی با حجم بالا باشید، این مساله برایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

شاید شما هم بارها برای دانلود فایل مورد نظرتان تا دیر وقت منتظر بازه رایگان مانده باشید. از طرفی به دلیل مدت خاص بازه رایگان، تعداد کاربرانی که هم‌زمان با شما قصد دانلود دارند زیاد است، که این مساله منجر به افت سرعت سرویس می‌شود، و به دنبال آن زمان دانلود فایل هم طولانی‌تر از مواقع عادی خواهد شد.

«های وب» برای حل این مشکل راهکار ویژه‌ای دارد و آن هم استفاده از بسته‌های ترافیکی فشفشه است. فشفشه در واقع همان ترافیک یا شارژ حجمی سرویس اینترنت شماست که فقط نحوه ارائه آن با بقیه متفاوت است. بدین صورت که شما با خرید فشفشه می‌توانید مقدار ترافیک دلخواهتان را با هزینه‌ی خیلی کمتر نسبت به ترافیک‌های عادی ولی زمان استفاده محدود خریداری کنید و از وب‌گردی و دانلود با «های وب» در تمام ساعات شبانه روز لذت ببرید.

در ادامه مطلب شما را با دلایلی که باعث محبوبیت فشفشه در بین کاربران شده است، بیشتر آشنا می کنیم.

مدیریت هزینه

مهم‌ترین مزیت فشفشه، هزینه پایین آن نسبت به ترافیک عادی است. هزینه هر گیگ ترافیک عادی 3600 تومان است، درحالی‌که برای خرید 3 گیگ ترافیک فشفشه هزینه‌ای معادل 2000 تومان پرداخت خواهید کرد. البته باید در نظر داشته باشید که زمان استفاده از  بسته‌های فشفشه محدودیت دارد. به عنوان مثال مهلت استفاده از فشفشه‌ی مذکور، 24 ساعت است.

سرعت بالا

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از فشفشه برای کاربران دارد، حفظ سرعت بالا میباشد. همان طور که می‌دانید در بازه رایگان به دلیل اعمال ضریب اشتراک روی سرویس‌ها و استفاده‌ی هم‌زمانِ تعداد زیادی از کاربران، سرعت اینترنت افت پیدا می‌کند. ولی کاربرانی که فشفشه خریداری می‌کنند چون به صورت هم‌زمان از این فشفشه استفاده نمی‌کنند؛ می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به سرعت ایده‌آل دست پیدا کنند.

آزادی عمل در انتخاب حجم و زمان

«های وب» این امکان را به مشترکین خود می‌دهد که براساس اولویتشان نسبت به هزینه پرداختی، تعداد روز و حجم ترافیک مورد نیاز، یکی از انواع بسته‌های فشفشه را خریداری کنند.

اگر تاکنون به علت بالابودن هزینه ترافیک عادی، از دانلود با حجم بالا چشم پوشی کرده‌اید، حالا می‌توانید با خرید فشفشه و صرف کمترین هزینه با خیال راحت دانلود کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره فشفشه به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • mhs
    mhs | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

    های وب واقعا شرکت عالییه . دوستان متاسفانه اطلاعات کافی ندارند کندی سرعتی که دارند ممکنه برای نویز یا خیلی چیزا باشه . ایده ی فشفشه هم که حرف نداشت . جزو بهترین PAP های ایرانه .

  • مصطفی
    مصطفی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

    روز های اول خوب بود ولی تازگیا افتضاح شده کاربرا اکثرا صداشون در اومده شبانش دیگه تا حدودی از بین رفته به خاطر همین رو آوردن به تبلیغات اگه شما ماهی 43 گیگ دانلود داشته باشی باید 50 تومن پول بدی بیشتر از اون هم نمیشه

  • Pouria
    Pouria | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

    راستش من دو مگ محدود آسیا تک دارم.
    شبانه رایگان 7 تا 8 گیگ هرشب دانلود میکنم.
    شب و روز سرعت بالای 400 کیلوبایت بر ثانیه.
    فقط پینگش خیلی خیلی بالاست. :/

    های وب هم داشتم زیاد خوب نبود. شبانه رایگان هم ک نداشت.
    آخرین ماهی ک های وب داشتم کلا نتونستم ازش استفاده کنم. همش قطع بود!!!

  • erfan_1376
    erfan_1376 | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

    منکه ۶ ماهه تو لیست انتظار های وبم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی