ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با «دانلود» خداحافظی کنید! [رپورتاژ آگهی]

خیلی از ما به خاطر دانلود شبانه فیلم و سریال خواب شب نداریم اما واقعا با پلتفرم‌ های جدید تماشای آنلاین فیلم و سریال، اصلا به دانلود فیلم و سریال و جست‌ و جوی آثار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از ما به خاطر دانلود شبانه فیلم و سریال خواب شب نداریم اما واقعا با پلتفرم‌ های جدید تماشای آنلاین فیلم و سریال، اصلا به دانلود فیلم و سریال و جست‌ و جوی آثار جدید 2017 نیازی داریم؟ با پخش آنلاین می‌ توانیم هر آن چه دوست داریم را تماشا کنیم.

هر روز که می‌ گذرد امکانات مان برای تماشا بیش‌تر می‌ شود، روزگار سختی کشیدن برای پیدا کردن و تهیه فیلم سینمایی مورد علاقه‌مان یا سریال‌ های خارجی که صدا و سیما هیچ موقع پخششان نمی‌ کند، گذشته است، حتی دیگر لازم نیست که هفته به هفته منتظر بنشینیم تا یک قسمت از سریال مورد علاقه‌مان پخش شود.

به لطف اینترنت می توانیم همه قسمت های یک سریال را بدون وقفه تماشا کنیم. ما در روزگار پخش آنلاین قرار داریم، روزگای که آثار جدید 2017 یک کلیک با ما فاصله دارند.

تقریبا همه ما، با دانلود فیلم و سریال بیگانه نیستیم. انگار از زندان آزاد می‌ شدیم وقتی دانلود «فرار از زندان» با آن سرعت هندلی تمام می‌شد، انگار ما هم مثل گمشده‌ های «Lost» در جزیزه وب گم می‌ شدیم وقتی دنبال لینک دانلود و از آن سخت‌ تر دنبال لینک دانلود مستقیم می‌ گشتیم، سریال «24» برایمان خنده‌دار بود چون ما همین میزان زمان صبر می‌کردیم تا دانلود یک قسمت از این سریال، تمام شود.

حالا روزگار سختی کشیدن برای دانلود و بی‌ خوابی و منتظر پخش نشستن گذشته، روزگار دانلود از وای فای دوست و فامیل و همسایه هم گذشته است.

خیلی از ما ها می‌ توانیم با اینترنتمان نامحدود دانلود کنیم ولی با تلویزوین اینترنتی آیو این کار را نمی‌کنیم. ما می‌ خواهیم آن چه را دوست داریم، بلافاصله و آنلاین ببینیم، اصلا این نیاز را در خودمان نمی‌ بینیم که گیگابایت، گیگابایت دانلود کنیم و ترابایت، ترابایت برایش حافظه هارد دیسک بخریم تا ابتدا دانلود کنیم و بعد آن چیزی که  دانلود شده را تماشا کنیم و در ادامه فیلم دانلود شده را همان جا ذخیره کنیم.

همه آن چیزی که ما برای تماشا کردن و آرشیو محتوای مورد علاقه‌ مان نیاز داریم در آیو موجود است.

آیو اولین تلویزیون اینترنتی ایرانی است که علاوه بر قابلیت پخش زنده شبکه‌ های تلویزیونی صدا و سیما و شبکه‌ های اختصاصی آیو اسپرت (شبکه تخصصی ورزش) و آیوتون (شبکه تخصصی کودک) و مجلس (پخش زنده جلسات علنی مجلس) برای کاربرانش این امکان را فراهم آورده که به آرشیو گسترده‌ ای از فیلم و سریال خارجی و ایرانی، آثار گذشته و جدید 2017 دسترسی داشته باشند، بدون این‌ که دغدغه دانلود داشته باشند یا بخواهند کل اینترنت را برای دانلود محتوای موردنظرشان جست‌ و‌ جو کنند.

شما در آیو در هرلحظه می‌ توانید به سریال ‌های به‌ روز ایرانی مثل سریال‌ «عاشقانه» یا سریال های جدید و 2017 خارجی مثل «پاپ‌ جوان»، «فارگو» و همچنین سریال‌های «نابغه (زندگی انیشتین به روایت نشنال جئوگرافی)» و فصل پنجم «فرار از ندان» هم‌ زمان با پخش جهانی دسترسی داشته باشید و اگر هم اهل فیلم و سریال خارجی نبودید فیلم‌های به‌روز شبکه نمایش خانگی مثل «ماجرای نیمروز»، «گشت 2» یا همان «گشت ارشاد 2» و «50 کیلو آلبالو» را تماشا کنید.

در جریان باشید که همه آنچه را که در آیو می‌ بینید از قدیمی‌ترین آثار تا برترین آثار جدید سال 2017 را می‌ توانید با پخش آنلاین یا همان پخش اینترنتی تماشا کنید، بدون این‌ که لازم باشد دانلود کنید و این امکان در آیو فراهم‌ شده که با حجم اینترنت رایگان و بدون دغدغه ترافیک تماشا کنید.

کاربران اشتراکی آیو که اینترنت همراه اول، آسیا تک، های وب یا فن‌آوا داشته باشند، می‌ توانند محتواهای فیلم و سریال و برنامه‌ های روی شبکه‌ ها را بر روی آیو با اینترنت رایگان تماشا کنند.

بنابراین با این وضعیت دیگر دانلود کردن و دانلود شبانه رایگان و خریدن هارد اکسترنال برای محتوای دانلود شده هیچ توجیهی ندارد. شما می‌ توانید به آرشیو مورد نظرتان در آیو همیشه دسترسی داشته باشد و اگر جزو کاربران اشتراکی همراه اول، آسیاتک، های وب و گروه فن‌ آوا باشید، هیچ هزینه‌ ای بابت ترافیک اینترنت پرداخت نکنید. از ابتدای مردادماه دو شرکت دیگر به لیست شرکت‌هایی که ترافیک استفاده از آیو روی آن‌ها رایگان است اضافه خواهد شد.

شاید خوشحال شوید اگر بگوییم شما در تلویزیون اینترنتی آیو برنامه‌ های تلویزیونی مورد علاقه‌تان که از دست‌ داده‌ اید یا مایلید دوباره ببینید را هم تا 7 روز در اختیار دارید و هرچند بار که خواستید می‌ توانید آن برنامه‌ ها را روی تلویزیون سامسونگ هوشمندتان، دستگاه ست آپ باکس آیو (آیو باکس)، رایانه شخصی یا تلفن همراهتان با استفاده از اپلیکیشن‌ های اندروید و iOS آیو تماشا کنید.

آیو یک فضای اختصاصی ذخیره‌سازی هم برای هرکدام از کاربرانش در نظر گرفته، با این فضا می‌ توانید برنامه‌ ای مورد علاقه‌ تان را روی حافظه ابری آیو ذخیره کنید و هر زمان که خواستید دوباره برگردید و آن‌ ها را ببینید.

به خانواده آیو بپیوندید و دانلود را از دایره واژگانی‌ تان پاک‌کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza
    reza | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    یادش بخیر من همیشه میگفتم که سرعت اینترنت روبالا ببرین تا استریم جای دانلود رو بگیره...هم ای اس پی راحت بشه وکمتر هزینه پورت کنه هم مصرف کننده اسوده تر بشه...گویا تخم کارشناس رو باد برده تو کشور ما... حتما باید ضرر های تصمیم نگرفتن رو بچشیم تا تصمیم بگیریم که تصمیم بگیریم

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    چرا کامنتا نمیاد؟

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    با این اینترنت حجمی که ما داریم مگه میشه انلاین فیلم دید؟ باز شب تو ساعات رایگان میذاریم تو لیست دانلود تا بتونیم تو روز فیلم رو ببینیم. از طرفی چندین بار میشه فیلم رو دید. این سرویسهای تماشای انلاین با نت حجمی ایران جواب نمیده. نیم ساعت تو اپارات که بچرخی نصف حجمت رفته ??

  • Writer
    Writer | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    میشه گفت افتضاح

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی