ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سایت ساز پرتال: هر آنچه برای ساخت و طراحی سایت نیاز دارید! [رپورتاژ آگهی]

اگر قصد دارید وب‌ سایت تجاری یا شخصی خود را راه‌اندازی کنید، پیش از هر چیزی باید بدانید که چه هدفی از راه اندازی آن دارید و سایت شما قرار است چه ماموریتی داشته باشد؟ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد دارید وب‌ سایت تجاری یا شخصی خود را راه‌اندازی کنید، پیش از هر چیزی باید بدانید که چه هدفی از راه اندازی آن دارید و سایت شما قرار است چه ماموریتی داشته باشد؟

برای این کار باید از خود بپرسید چرا کاربران اینترنت باید از وب‌سایت شما دیدن کنند، مقالات و محتوای شما را بخوانند و در نهایت محصولات شما را بخرند؟ اصلاً وب‌سایت شما قرار است معرف فعالیت شما باشد یا قرار است وب‌سایتی محتوا محور و آموزشی باشد؟

زمانی که هدف وب‌ سایت‌ تان را تعیین کردید، زمان انتخاب پلت‌فرم و قالب سایت‌ تان است. در چنین شرایطی، شما دیگر می‌دانید آیا به یک سایت با پنل اختصاصی نیاز دارید یا قصد دارید سایت خود را بر روی یک سیستم مدیریت محتوای آماده راه اندازی کنید.

هر کدام از این موارد مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما ما قصد داریم شما را با سایت ساز پرتال آشنا کنیم. پرتال، هر آنچه برای ساخت و طراحی سایت نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌ دهد.

سایت ساز پرتال چیست؟

شاید نام سایت‌ ساز یا Website Builder به تنهایی نتواند رسالت پرتال را تشریح کند، اما بهترین گزینه موجود برای توصیف آن است. پرتال، نه تنها یک سایت‌ساز، بلکه یک سیستم مدیریت محتوای فارسی است که توسط برنامه‌نویسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

به زبان ساده، پرتال ترکیبی از سایت‌ ساز و سیستم مدیریت محتواست. به این معنی که با استفاده از پرتال نه تنها می‌ توانید قالب وب‌ سایت خود را بدون نیاز به دانش کدنویسی ویرایش کنید، بلکه می‌ توانید به کمک آن به شکلی حرفه‌ ای تولید محتوا کنید. در حقیقت، ترکیب سایت ساز + سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می‌ کند تا با دقت بیشتری وب‌ سایت خود را مدیریت نمایید.

چرا باید از سایت ساز پرتال استفاده کنیم؟

اگر این سوال برایتان به وجود آمده است که چرا باید سامانه طراحی سایت پرتال را جایگزین سیستم‌های مدیریت محتوا و پنل‌های اختصاصی نمایید، باید بگوییم اولین دلیل برای استفاده از آن، پشتیبانی دائمی و رایگان است.

همانطور که می‌ دانید زمانی که سفارش طراحی سایت اختصاصی می‌ دهید، هزینه‌ های شما با راه‌اندازی سایت‌ تان تمام نمی‌ شوند، بلکه شما باید به صورت سالیانه مبلغ قابل توجهی را صَرف هزینه و پشتیبانی از سایت خود کنید.

برای آنکه بیشتر با پرتال آشنا شوید، پیشنهاد می‌ کنیم با برخی از مزایای استفاده از سایت ساز پرتال آشنا شوید:

قالب‌های آماده متنوع

در حال حاضر بیش از 20 قالب آماده برای کسب‌ و‌ کارهای مختلف در سایت‌ ساز پرتال قرار دارد که هر ماه تعدادی قالب جدید به این مجموعه اضافه می‌شود. قابل ذکر است این قالب‌ ها، قابلیت ویرایش دارند و شما می‌ توانید بر اساس سلیقه خود طرح کلی این قالب‌ ها را تغییر دهید.

همچنین، در صورتی که قالب‌ های رایگان پرتال نیاز شما را برطرف نمی‌کنند می‌توانید قالب اختصاصی خود را به صورت جداگانه طراحی کرده و بر روی وب‌ سایت خود تنظیم نمایید. افزون بر این، در صورتی که به کدنویسی تسلط ندارید، کارشناسان پرتال می‌ توانند قالب اختصاصی شما را با هزینه‌ ای مناسب طراحی کنند.

هماهنگی قالب‌ها با سایز نمایشگر (Responsive)

تمامی قالب‌ های موجود در سایت ساز پرتال، ریسپانسیو هستند. به این معنی که وب سایت شما بر اساس سایز صفحه نمایشگر (موبایل، تبلت یا مانیتور) چینش خاصی به خود می‌ گیرد تا کاربران بتوانند از تمامی امکانات سایت‌ تان بهرمند شوند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

از آنجایی که بازاریابی موتورهای جستجو، امروزه به یکی از روش‌ های محبوب دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است، سعی کرده‌ ایم تا تمامی استانداردهای جهانی برای موتورهای جستجو را در کدنویسی قالب‌ های خود رعایت کنیم. همچنین، تمامی ابزارهایی که شما برای بهینه سازی داخلی سایت خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌ دهیم.

مدیریت محتوای آسان

ابزارهای موجود در سایت ساز پرتال این امکان را به شما می‌دهند تا محتوای خود را به شکلی استاندارد و بهینه شده برای موتورهای جستجو تولید، ویرایش و منتشر کنید.

به این ترتیب شما قدر خواهید بود تنها با چند کلیک یک صفحه نوشتاری، فرم، گالری تصاویر یا حتی یک وبلاگ با تمامی امکانات ایجاد کنید.

بسته‌ ها و تعرفه‌ های مناسب

همانطور که اشاره کردیم هر وبسایتی نیازها و اهداف خاص خود را دارد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم بسته‌هایی متعدد با امکانات متنوع را بر اساس نیاز کاربران با قیمت‌ هایی مناسب تعریف کنیم تا امکان استفاده از پرتال برای هر فردی ممکن باشد.

البته موارد ذکر شده، تنها بخشی از امکانات سایت ساز پرتال بود. جهت مشاهده تمامی امکانات به صفحه اختصاصی آن در سایت ساز پرتال مراجعه کنید (https://www.portal.ir/packages ).

همچنین، در صورتی که تصور می‌کنید بسته‌ای کوچک‌ تر با تعرفه‌ ای کم‌ تر نیاز دارید، می‌ توانید به صفحه مرتبط با طراحی سایت ارزان در سایت ساز پرتال مراجعه نمایید.(https://www.portal.ir/small-package ).

پشتیبانی دائمی

یکی از مزایای اصلی سایت ساز پرتال، پشتیبانی دائمی آن است. به این ترتیب، تا زمانی که شما از بسته‌ های پرتال استفاده می‌ کنید، کارشناسان پرتال همه روزه آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و بررسی مشکلات احتمالی وب‌سایت‌ تان خواهند بود.

نمایندگی سایت ساز پرتال

در کنار همه‌ی این‌ها، امکان دیگری که در سایت ساز پرتال در نظر گرفتیم، امکان کسب درآمد از نمایندگی سایت ساز پرتال است.

پیشنهاد نمایندگی پرتال مناسب افرادی است که به دنبال راهی برای کسب درآمد از اینترنت هستند. با دریافت نمایندگی از سایت ساز پرتال، یک سامانه با امکاناتی دقیقاً مشابه با سامانه پرتال به همراه یک وب‌سایت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با نام تجاری خود (بدون اشاره به پرتال)، سایت ساز خود را راه اندازی نمایید.

در واقع، ما شرایط را به شکلی برای شما ایجاد می‌کنیم که اگر در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی هم تخصص ندارید، بتوانید به راحتی به مشتریان خود وب‌سایت بفروشید (مطمئناً اگر در این زمینه‌ها مسلط باشید، درآمد شما دو چندان خواهد شد). بنابراین، از همان ابتدا کلیۀ امکانات لازم در اختیارتان خواهد بود و شما می‌ توانید بلافاصله فروش وب‌ سایت را آغاز کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ توانید به صفحه نمایندگی سایت ساز پرتال مراجعه نمایید (https://www.portal.ir/rebrand ).

روش‌های کسب درآمد از نمایندگی پرتال

راحت بگوییم که 4 روش اصلی برای کسب درآمد از نمایندگی سایت ساز پرتال وجود دارد:

  • فروش وب‌سایت
  • تمدید مهلت وب‌سایت
  • طراحی قالب اختصاصی
  • مدیریت و پشتیبانی از سایت

البته شما در کنار این‌ ها می‌توانید خدمات دیجیتال مارکتینگ دیگری مانند تبلیغات گوگل، سئو ... را در اختیار مشتریان‌تان قرار داده و از این روش‌ها نیز درآمد داشته باشید.

همچنین، لازم به ذکر است که سایت ساز پرتال هیچ دخالتی در نحوه قیمت گذاری شما ندارد و سود حاصل از فعالیت شما به طور کامل، متعلق به خودتان است.

پرتال، یک سایت ساز کاملاً ایرانی!

سایت‌ساز پرتال، یک محصول کاملاً ایرانی است که توسعه‌دهندگان آن تلاش کرده‌اند با توجه به نیاز مخاطب ایرانی، آن را توسعه دهند. مطمئن باشید که سایت ساز پرتال تجربه شیرینی از طراحی و ساخت ‌سایت به شما ارائه می‌ کند.

در صورتی که می‌خواهید درباره سایت‌ساز پرتال بیشتر بدانید به آدرس https://www.portal.ir مراجعه نمایید. همچنین، در صورتی که در این زمینه سوالی دارید می‌توانید با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان پرتال شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی