ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

همکاری ihome.ir، جامع ترین وبسایت املاک کشور با بزرگترین شرکت باربری ایران [رپورتاژ آگهی]

کسب و کارهای نوین دست در دست کسب و کارهای سنتی؛ با فراگیر شدن فناوری در جامعه، این روزها شاهد ظهور کسب و کارهای نوین در بازار مشاغل و خدمات سنتی هستیم؛ هرچند در بسیاری از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کسب و کارهای نوین دست در دست کسب و کارهای سنتی؛ با فراگیر شدن فناوری در جامعه، این روزها شاهد ظهور کسب و کارهای نوین در بازار مشاغل و خدمات سنتی هستیم؛ هرچند در بسیاری از کسب و کارها، ظهور استارتاپ‌ها و مشاغل آنلاین، تهدیدی برای کسب و کارهای سنتی قلمداد شد اما برخی اتفاقات جالب در دنیای امروز کسب و کار نشان می‌ دهد که برداشتن برخی گام‌ های هوشمندانه در این مسیر نه تنها به کسب و کارهای سنتی آسیب نمی‌ رساند بلکه برعکس، سبب تقویت آنها نیز می‌ شود.

وبسایت ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور، یکی از همین نمونه‌ های موفق محسوب می‌ شود. این وبسایت از یکسال پیش، با هدف ارتقای کسب و کار آژانس‌ های املاک، که یکی از سنتی‌ ترین کسب و کارهای کشور محسوب می شوند، قدم به بازار املاک گذاشت.

هرچند روزهای نخست نیز مانند تمامی اصناف سنتی، در مقابل ظهور یک کسب و کار مدرن در این بازار هم مقاومت شد، اما گذشت زمان و اقدامات بسیار مثبت ihome.ir و خدمات بسیار پیشرفته آن که باعث افزایش ارزش افزوده آژانس‌ های املاک شد، کم کم پای مشاوران املاک را نیز به بازار آنلاین املاک باز کرد و امروز شاهد هستیم که بیش از 1000 آژانس املاک در تهران از خدمات آنلاین ihome.ir استفاده می‌ کنند.

از آنجا که ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور محسوب می‌ شود، لذا کامل کردن زنجیره مسکن (جست‌وجو، خرید یا اجاره، تجهیز، بازسازی و جابجایی)، به یکی از اهداف مهم این مجموعه تبدیل شده است. در همین راستا، تمام فرآیندهای خانه‌ دار شدن مردم، از پیدا کردن خانه تا جابجایی و تغییر دکوراسیون، در مجموعه ihome.ir پیش‌ بینی شده است.

اثاث کشی دیگر دغدغه نیست

ازسوی دیگر، شرکت «اطلس بار»، به عنوان بزرگترین شرکت باربری و اتوبار تهران، با ناوگانی مجهز به بیش از 100 دستگاه خودرو، مدتی است که علاوه بر خدمات متداول حمل و نقل و اثاث کشی، اقدامات نوآورانه‌ای نظیر بسته بندی در مبدا (Packing) و حمل، بازگشایی (Unpacking) و چیدمان مجدد در مقصد بدون زحمت و دخالت مشتری را پیاده سازی و اجرا کرده که این خدمات با استقبال وسیعی از سوی مشتریان روبرو شده است.

بزرگترین کمپین مشترک وبسایت آنلاین املاک ihome.ir با اطلس بار

از آنجا که از مهمترین دغدغه‌های مردم پس از یافتن مسکن، مساله جابجایی اثاث است، مجموعه ihome.ir قصد دارد این بار با همراهی شرکت «اطلس بار»، بخش دیگری از نیازهای مشتریان را رفع کند؛ حتما کارتن‌ های خالی شیرخشک و پودرهای رختشویی که از داروخانه‌ ها و سوپرمارکت‌ های محل می‌ گرفتیم تا وسایل شکستنی روزنامه‌پیچ شده را در داخل آن بچینیم و دست آخر با چند وانت بار یا کامیون به خانه جدید ببریم را خوب به خاطر دارید.

هنوز هم خیلی‌ ها از همین روش سنتی و فرسایشی برای اثاث کشی استفاده می‌کنند و طبیعی است که برای آنها اثاث کشی هنوز هم یک کابوس وحشتناک محسوب می‌ شود. از شکستن وسایل و ظرفهایی که کلی خاطره از آنها داشته‌‌اید تا گم شدن بسیاری از لوازم، اینها تنها بخشی از سختی‌های اثاث کشی به شیوه سنتی است.

خانه خود را در ihome.ir پیدا کنید و از اطلس بار تخفیف بگیرید

در این کمپین مشترک، افرادی که خانه خود را چه از طریق وبسایت ihome.ir و چه از طریق شخصی پیدا کنند، می‌ توانند از تخفیف ویژه اطلس بار در هزینه اثاث کشی خود استفاده کنند.

برای این کار، ابتدا می بایست خانه خود را پیدا کنید و برای استفاده از تخفیف با مراجعه به صفحه فرود کمپین، فرم مورد نظر را پر کرده و پس از ثبت و «دریافت کد رهگیری»، با اطلس بار تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان این شرکت باشید. حالا می‌توانید با اعلام کد رهگیری دریافتی، از تخفیف 12 درصدی خود لذت ببرید و پس از چیده شدن اثاثیه خود، وارد منزل جدید شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    این سایت قبلا خوب بود ولی الان شده بازار دلال ها
    سایت بدون واسطه مثل نارُون یا ملک من به نظرم بهتره

مطالب پیشنهادی