ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رباتو ؛ اولین وبسایت جامع تخفیف های حقیقی [رپورتاژ آگهی]

خرید در اکثر مواقع برای ما جنبه لذت بخشی دارد و ارزان خرید کردن همیشه آن را لذت بخش تر می نماید بنا براین معمولا ما از تخفیف استقبال می کنیم؛ ولی ما از چند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید در اکثر مواقع برای ما جنبه لذت بخشی دارد و ارزان خرید کردن همیشه آن را لذت بخش تر می نماید بنا براین معمولا ما از تخفیف استقبال می کنیم؛ ولی ما از چند در صد این تخفیف ها مطع می شویم ؟

طی سالهای اخیر وب سایت هایی تحت عنوان تخفیف گروهی با ارائه مدلی خاص از تخفیف در این عرصه پا نهادند با نگاهی اجمالی بر ساختار تجاری این مدل تخفیف ها متوجه محدودیت هایی می شویم که برای کاربران و تخفیف دهندگان ایجاد می شود.

بطور مثال اکثر این گروه وب سایت ها به عنوان واسطه ای بین خریدار و ارائه دهنده تخفیف قرار می گیرند و این میان مبلغی از سفارش را به عنوان کارمزد و یا حق وساطت دریافت می کنند که این امر منجر به تمایل کمتر ارائه دهندگان تخفیف برای درج تخفیف هایشان در فضای مجازی می گردد. همچنین به دلیل ایجاد شرط حداقلی تعداد خرید برای برقراری تخفیف مشکلات دیگری برای کاربران و ارائه دهنده تخفیف به وجود آمده است .

شرایط سخت برای درج تخفیف و مدل تجاری وبسایت های تحفیف گروهی باعث شده است بیش از ۹۰ در صد تخفیف دهندگان تمایلی به ارائه تخفیف نداشته باشند. بنا بر این در این وب سایت ها کمتر از ۱۰ در صد تخفیف های شهر ارائه می شود که این امر اصلا مطلوب نیست.

بنا براین می توان سایت رباتو را اولین شروع ارائه جامع تخفیف های حقیقی شهر دانست. رباتو با هدف جمع آوری کلیه تخفیف های حقیقی شهر در صدد آن است که این امکان را برای کاربران مهیا سازد. که در لحظه ای که کالایی را نیاز دارند تخفیف دهندگان آنرا به تفکیک محله و منطقه بیابید.

همچنین علاوه بر وب سایت، کاربران رباتو می توانند با نصب اپلیکیشن متناسب با گوشی هوشمند خود در هر مکان از شهر تخفیف های اطراف خود را به تفکیک کالا کاوشکرده و بیایند. عضویت در رباتو رایگان است و شما پس از ۲۴ ساعت استفاده می توانید تصمیم بگیرید که آیا تخفیف های ارائه شده ارزش سرمایه گذاری ماهیانه ۵۰۰۰ تومان را دارد یا خیر؟

همچنین با ثبت نام در رباتو و ارتقا اکانت خود به کاربر یک ماهه میتوانید در قرعه کشی ۱۰ عدد iPhone 6 plus و سفر رویایی به جزیره کیش شرکت کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • mohammd javad
    mohammd javad | ۹ خرداد ۱۳۹۴

    دیجی جون ایمیل info[at]digiato[dot]com کار نمیکنه وجود نداره درستش کنین:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی