ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رتبه اول آرین موتور در جلب رضایت مندی مشتریان

شرکت آرین موتور پویا، نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، برای پنجمین بار پیاپی موفق به کسب رتبه ی اول میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش گردید. آرین موتور، به عنوان نمایندگی رسمی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت آرین موتور پویا، نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، برای پنجمین بار پیاپی موفق به کسب رتبه ی اول میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش گردید.
آرین موتور، به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز، در ایران فعالیت می ‌کند. این شرکت پس از مذاکرات به عمل آمده در سال ۱۳۸۹ با گروه میتسوبیشی در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ نمایندگی رسمی این شرکت شد و در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با عرضه خودروی ASX 4WD به‌عنوان خودرویی دوستدار محیط ‌زیست و کم ‌مصرف در ایران شروع کرد.این شرکت، همانند دوره های گذشته ، با سعی در ارائه ی بهترین خدمات به خریداران خودرو های میتسوبیشی در ایران، توانست رتبه ی اول میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش را از دیدگاه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) کسب نمایند.
از محصولات میتسوبیشی میتوان به Outlander, ASX, Lancer و Mirage اشاره کرد که با وام تا سقف 95 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه و 18 ماهه بدون بهره و یا 24 ماهه با بهره ی 14 درصد ارائه می گردد. همچنین هموطنان در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه 4 تا 8 میلیون تومانی بهره خواهند برد.علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۴ مهر ۱۳۹۶

    چ جالب
    دزدترینشون اول شده

مطالب پیشنهادی