ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش توسط مدیران خودرو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، بر اساس اعلام نتایج آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه اول رضایت مشتریان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، بر اساس اعلام نتایج آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه اول رضایت مشتریان در حوزه خدمات فروش در بین شرکت های تولید کننده خودرو قرار گرفت تا بالاتر از دیگر شرکت های تولیدی رضایت مشتریان خود را جلب کرده باشد.شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، به منظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است.

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.بر اساس این گزارش شرکت مدیران خودرو توانسته در شاخصه ‌های تعیین شده در این حوزه از جمله نحوه اطلاع رسانی ، مدت زمان تحویل، برخورد و پاسخگویی کارکنان در نمایندگی ‌ها، سهولت و تنوع در شرایط فروش و رنگ انتخابی، تناسب مبلغ پرداختی با ارزش واقعی خودرو، راهنمایی و آموزش خودرو در زمان تحویل و دیگر شاخصه ها بالاترین امتیاز را نسبت به سایر شرکت ها دریافت کند.

اخیرا نیز شرکت مدیران خودرو بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده با 36 درصد بالاتریم میزان افزایش تولید خودرو را دربین تولید کنندگان خصوصی به خود اختصاص داده است.

شرکت مدیران خودرو با دارا بودن بیش از 130 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران همواره سعی در کسب رضایت مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش را دارد.

در حال حاضر محصولات مدیران خودرو در قالب دو برند MVM و CHERY به بازار ایران عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    عاشق سایپا هستم با افتخار ششم شده یعنی بین چهار تا خودرو ساز درجه سه ششم بشی خودش یه هنر هستش

  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    دوستان
    برای ایجاد رقابت و به زمین خوردن ایرانخودرو و سایپا
    خودروی چینی بخرید
    باور کنید کیفیتشون از ماشین های داخلی بدتر نیست

    • afshingm
      afshingm | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

      کاملا موافق ام ! من از وقتی یه 530 دست دوم خریدم تازه فهمیدم ماشین هایی که قبلا داشتم که هموش تولید داخل بودند آشغالی بیش نبودند و نیستند !

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    فقط میتونم بگم زااااارت

    • SM
      SM | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

      دقیقا، بیشتر شبیه جکه، چند وقته دیجیاتو مطالب پولکی میذاره و بقول معروف اسپانسری اما ذکر نمیکنه، از اسنپ گرفته تا سامسونگ و شرکت های خودرو ساز

مطالب پیشنهادی