ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یلدای شگفت‌ انگیز «اِن آی سی» [رپورتاژ آگهی]

در یلدای شگفت انگیز «اِن آی سی»، چشم از صفرها برندارید. تخفیف‌های 20 الی 90 درصدی در بزرگ‌ترین جشنواره فروش آنلاین محصولات اپل منتظر شماست. ساعت 8:00 صبح 29 آذرماه، یلدانه اپل اِن آی سی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در یلدای شگفت انگیز «اِن آی سی»، چشم از صفرها برندارید.

تخفیف‌های 20 الی 90 درصدی در بزرگ‌ترین جشنواره فروش آنلاین محصولات اپل منتظر شماست. ساعت 8:00 صبح 29 آذرماه، یلدانه اپل اِن آی سی آغاز و تا ساعت 24:00 یکم دی ماه ادامه خواهد داشت.

اپل اِن آی سی در یلدای شگفت انگیز امسال با دو طرح یلدانه و یلداگردون کاربران خود را غافلگیر خواهد کرد.یلدانه

یلدای شگفت انگیز امسال اِن آی سی با نام یلدانه نامگذاری شده است و شامل انارانه، هندوانه و آجیلانه می‌شود. این موارد، دقیقا خوراکی‌هایی است که طبق سنت هر ساله، خانواده‌های ایرانی در شب یلدا از آنها استفاده می‌کنند و مسلما هیچکس از آنها نمی‌گذرد. پس ما نیز از آنها نگذشتیم و طرح‌های خود را به وسیله آنها نامگذاری کردیم. تخفیف‌هایی که در قالب 17 موج روی کالاهای مختلف در نظر گرفته شده است، مطمئنا بیش از گذشته شما را نسبت به خرید محصولات راغب خواهد نمود و این اطمینان را به شما می‌دهیم که با دیدن کالاها در جشنواره یلدای امسال، از تک تک آنها لذت خواهید برد و از هیچکدام نخواهید گذشت.

یلداگردون

یکی از مواردی که باعث هیجان بیشتر یلدای شگفت انگیز امسال می‌شود، یلداگردون اِن آی سی است. در طول مدت جشنواره و طی 17 موجی که به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید 17 بار شانس خود را برای دریافت کدهای تخفیف امتحان کنید. ارزش این کدها از 30 تا 500 هزار تومان متغیر است و این موضوع واقعا به شانس بستگی دارد و هیچ چیز دیگری در این امر دخیل نیست! ولی ما می‌خواهیم باز هم شما را شگفت زده کنیم. پس به این نکته دقت کنید: در یلداگردون، چیزی به عنوان پوچ معنا ندارد و در هر بار امتحان کردن و چرخاندن گردونه، مطمئنا یک کد تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

اگر فکر می‌کنید فرد خوش‌شانسی هستید و می‌توانید به کدهای تخفیف با قیمت بالا دسترسی پیدا کنید، شانس‌تان را در این جشنواره امتحان کنید.

قرعه‌کشی و هدایا​

هیجان یلدای شگفت انگیز امسال به همین جا ختم نمی‌شود و داستان هنوز هم ادامه دارد! در طول مدت برگزاری جشنواره، مسابقاتی را نیز برای کاربران شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته‌ایم و از طرفی دیگر نیز با قرعه‌کشی‌هایی که برای کاربران اینستاگرام و تلگرام برگزار می‌شود، جوایز ارزنده‌ای نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، در هنگام برگزاری جشنواره یلدا، با مراجعه به پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام مجموعه اِن آی سی، می‌توانید کدهای تخفیف مجزایی را دریافت نمایید و از آنها در کنار تخفیف‌های اصلی و کدهای تخفیف گرفته شده از گردونه یلدا استفاده نمایید. پس فراموش نکنید که پیج اینستاگرام و کانال تلگرام اِن آی سی را حتما دنبال کنید.

ورود به جشنواره

تلگرام اپل اِن آی سی

اینستاگرام اپل اِن آی سی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • iGraph
    iGraph | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    پارسال من موفق شدم با کد تخفیفی که بهم دادن یه اپل واچ بخرم. امیدوارم امسال بتونم خریداری بهتری داشته باشم:)

  • دانیال.م
    دانیال.م | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    خوش به حال اونایی که میتونن بخرن

    • Alireza Ahadzade
      Alireza Ahadzade | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

      والا ما که از این شانسا نداریم...حالا این دفه امتحانش میکنیم

مطالب پیشنهادی