ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرعت سرویس غیرحجمی مناسب را چگونه پیدا کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

این روزها با غیر حجمی شدن اینترنت، شما به‌جای خرید حجم، سرعت می‌خرید؛ و سؤال بزرگ این است که چه سرعتی برای شما مناسب می‌باشد؟! زمانی همه چیز خراب می‌شود که سرویسی را که خرید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها با غیر حجمی شدن اینترنت، شما به‌جای خرید حجم، سرعت می‌خرید؛ و سؤال بزرگ این است که چه سرعتی برای شما مناسب می‌باشد؟!

زمانی همه چیز خراب می‌شود که سرویسی را که خرید کرده‌اید متناسب با نیازتان نباشد، مثلاً بعد از خرید سرعت 512Kbps متوجه می‌شوید که این سرویس پاسخگوی نیازهای شما نیست، خب حالا راه حل چیست؟!

اینکه باید تا آخر این سرویس بسازید و یا سرویس رو بسوزانید و سرویس جدید را خریداری کنید!

اما چاره بهتر چه چیزی می‌تواند باشد؟!

مهم نیست که وب‌مستر باشید یا محقق، خوره اینترنت باشید یا مصرف‌کننده معمولی؛ این روزها با توجه به میزان مصرف منصفانه‌های بالای اپراتورهای ثابت، سرعتِ بیشتر، عامل برتری شماست. شما زمانی جلوتر از بقیه هستید که اینترنتتان پرسرعت‌تر باشد. این‌طوری هم از اتلاف وقتتان جلوگیری می‌کنید و هم به خودتان احترام بیشتری خواهید گذاشت. برای جلوتر از بقیه بودن لازم نیست رقیب‌هایتان رو از پیست خارج کنید، فقط کافی است سرعتتان رو بیشتر کنید.

با سرعت بیشتر نه‌تنها می‌توانید در یک روز فیلم و موسیقی بیشتری دانلود کنید، بلکه می‌توانید از تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک و... لذت بیشتری ببرید. تصور کنید! عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام را بدون اتلاف وقت ببینید و یا توی گروه‌های تلگرامی اولین نفر باشید که فیلم و عکس را می‌بیند. در حقیقت شما اینترنتی پرسرعت‌تر از لامبورگینی رو توی سیستم و یا گوشی موبایلتان دارید. یک اینترنت با سوخت «نیترو». این سوخت زمانی به کارتان می‌آید که توی پیستِ سرعت شبیه بقیه هستید، اما می‌خواهید متفاوت‌تر از دیگران باشید.

جالب است بدانید، در 7 روز قبل بیش از 14 درصد از کاربران حرفه‌ای اینترنت «های‌وب» متوجه شدند که سرعت سرویس غیر حجمی که خرید کرده‌اند دیگر جوابگوی کارشان نیست و از سوخت نیترو برای افزایش سرعتشان استفاده کردند. پس تا همین لحظه افراد زیادی از شما جلوتر هستند؛ اما جای نگرانی نیست، با «نیترو» به آن‌ها خواهید رسید.

عجله نکنید؛ صبر کنید! قبل از هر اقدام و انتخابی باید بدانید که «نیترو» در سه مدل برای اینترنتتان وجود دارد. 1 روزه، 3 روزه و 5 روزه؛ و اما یک نیترو 3 ساعته کاملاً رایگان هدیه ما به شماست تا پیشنهاد ما را تست کنید.

بازهم عجله نکنید! ما فقط یک نیتروی 3 ساعته به شما هدیه نمی‌دهیم، بلکه 4 نیتروی 3 ساعته در سرعت‌های مختلف 2Mbps، 4Mbps، 8Mbps، 16Mbps به شما تعلق خواهد گرفت تا تفاوت را با تمام وجود احساس کنید. آن زمان است که می‌توانید ادعا کنید، خریدتان را با آگاهی کامل انجام دادید و ما هم به این شفافیت می‌بالیم.

حالا انتخاب با شماست، می‌خواهید چقدر حرفه‌ای باشید؟

برای مشاهده نیتروها تا حد امکان آرامش خودتان رو حفظ کنید و بعد به‌سرعت به پنل کاربری مراجعه کنید.

«های‌وبِ» پرسرعت، با افتخار همراه شماست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۵ دی ۱۳۹۶

    چه آگهی چندشی...

  • امیر بهادر
    امیر بهادر | ۵ دی ۱۳۹۶

    های وب اشغال ترین اینترنت رو در اختیار کاربران قرار میده و از همه شرکت های پشتیبانی فنی ضعیفتری داره با سایت انتن مشکل داره خوب پخش نمیشه همش تیکه تیکه پخش میشه یا اصلا قطع میشه با سرور های اپل مشکل داره سرعت دانلود تو اپدیت یه اپل واچ فاجعه است ۶۱۵ مگابایت فایل رو تو ۸ ساعت به زور اپدیت میکنه قطعی های مکرر زیاد داره پنل کاربری فوق العاده مزخرفی داره که هیچ امکاناتی رو به مشترکین نمیده من پیشنهادم شرکت فن اوا هست از همه شرکت ها هم تو این طرح جدید گیگ بیشتر میده در ضمن های وب با اوردن سرویس هایی مثل نیترو و فشفشه مردم رو گول میزنه و تو روز روشن دزدی میکنه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۴ دی ۱۳۹۶

    مسخره است های وب قبلا خوب بود تا ۱۶مگ‌ سرعت رو باز می ذاشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی