ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راه بیتکوین، کاملترین مرجع خبری و آموزشی بیتکوین، ارزهای دیجیتال و زنجیره بلوک [رپورتاژ آگهی]

بیتکوین، ارزهای رمزنگاری شده (Crypto Currency) و زنجیره بلوک (Blockchain) واژه هایی که تا چندی پیش برای خیلی ها کاملا ناشناخته بودند حالا در سرتیتر رسانه های بزرگ داخلی و خارجی جای خود را باز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیتکوین، ارزهای رمزنگاری شده (Crypto Currency) و زنجیره بلوک (Blockchain) واژه هایی که تا چندی پیش برای خیلی ها کاملا ناشناخته بودند حالا در سرتیتر رسانه های بزرگ داخلی و خارجی جای خود را باز کرده اند. از زنجیره بلوک به عنوان فناوری ای که همانند اینترنت تحول بزرگ صنعتی به همراه خواهد آورد و از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان آینده بازار مالی دنیا یاد می شود.

تا چه اندازه از فناوری های مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده و زنجیره بلوک اطلاعات دارید؟

آیا تحولی بزرگ در راه است؟ داشتن حساب بانکی بدون نیاز به بانک، امکان نقل و انتقال لحظه ای پول به هر جای دنیا بدون هزینه، امکان سرمایه گذاری در پروژه های بین المللی و بازارهای بورس دنیا بدون واسطه و بدون پاسپورت و کاغذ بازی اداری و از هر جای دنیا، فقط بخش کوچکی از تحولات عظیمی هستند که از همین حالا شروع شدند. ما چقدر با این فناوری ها آشنایی داریم و تا چه اندازه از آمادگی لازم برای بهره مندی از فرصت های بیشماری که به همراه می آورند برخورداریم؟

اگر پاسخی برای این سوالات نداریم شاید به این خاطر باشد که هنوز به مرجع مناسبی که به زبان ساده راه را برای استفاده فارسی زبانان از این فرصت ها هموار کند، دسترسی نداشتیم. بسیاری از اطلاعات موجود به شکل پراکنده در سایتهای مختلف پخش شدند و برای افرادی که شاید از مسائل فنی نرم افزاری سررشته ای ندارند استفاده از همین منابع محدود نیز تقریبا ناممکن است.

سایت راه بیتکوین اخبار، مطالب و ویدیوهای آموزشی مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند

سایت راه بیتکوین با هدف گسترش آگاهی عمومی و فراهم کردن امکان بهره مندی همه هموطنان از این فرصتهای بی شمار، فعالیتش را آغاز کرده است و در تلاش است با ارائه اخبار، مطالب و ویدیوهای آموزشی و انواع ابزارهای کمکی، مرجعی کامل، ساده و قابل اطمینان برای فارسی زبانان فراهم کند و از طریق شبکه های اجتماعی مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و پاسخگوی سوالات و ابهاماتشان باشد.

دست اندرکاران راه بیتکوین زنجیره بلوک را یک فناوری بنیادین می دانند و معتقدند زمان آشنایی و شروع به بهره برداری از این فناوری و کلیه فناوری های انقلابی زیرمجموعه آن نظیر ارزهای رمزپایه شده، «همین حالا» است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۷ دی ۱۳۹۶

    یکی از بهترین سایت های کارآفرینی،کسب وکار و استارتاپ = ایران رویش
    http://iranrooyesh.ir

  • زروان
    زروان | ۶ دی ۱۳۹۶

    ??????

  • hector_k2
    hector_k2 | ۶ دی ۱۳۹۶

    اسمش یه جوریه ادم یاد راه ابریشم میوفته ?

  • note fan boy
    note fan boy | ۶ دی ۱۳۹۶

    حس زرنگ بودن داری؟ با این کارا یه دونه یه سنتی هم گیرت نمیاد واقعا فکر میکنی این سایتا رایگان به تو چیزی میدن؟

    • mohammad_hamed_nami
      mohammad_hamed_nami | ۶ دی ۱۳۹۶

      خودتون میدونید ، من فقط پیشنهاد دادم.
      من 8 تا تا الان باهاش دراوردم. چون تاثیری هم تو درآمدم نداره به شما گفتم وگرنه اگر نفرات بیشتر تاثیر داشت مطمئن باش نمیومدم اینجا بگم

  • alex
    alex | ۶ دی ۱۳۹۶

    جالبه که دیده از قافله عقب مونده کلی فکر کرده چطوری میشه به بهانه بیت کوین مردم را سر کیسه کنه به این نتیجه رسیده که خرید بیت کوین که تو ایران نمیشه انجام داد پس بذار یه کانال تلگرام راه بندازم تا بعدا که پیشرفت کرد اسمشو عوض کنم و بفروشمش .... ?

مطالب پیشنهادی