ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایران رنتر
رپورتاژ آگهی

ایران رنتر روشی هوشمندانه و شفاف برای سرمایه گذاری [رپورتاژ آگهی]

زمانی که کشور دارای تورم است، گویی درجه حرارت پول بالا رفته است و مردم دوست ندارند آن را در دست خود نگه دارند، چرا که ارزش پول لحظه به لحظه رو به افول میرود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زمانی که کشور دارای تورم است، گویی درجه حرارت پول بالا رفته است و مردم دوست ندارند آن را در دست خود نگه دارند، چرا که ارزش پول لحظه به لحظه رو به افول میرود و مردم علاقه‌ای به نگه‌داری آن ندارند. به‌ عنوان مثال در شرایطی که تورم 15 درصدی در یک اقتصاد حاکم باشد، به آن معناست که نگهداری پول نقد در هر سال به اندازه 15درصد ضرر به همراه دارد. در نتیجه در این شرایط افراد تمایل دارند که دارایی خود را به صورت پول نقد نگه نداشته و به شکل دیگر سرمایه تبدیل کنند. اینجاست که سرمایه‌گذاری پر بازده در بازارهای مالی مطرح می‌شود.

جذاب‌ترین مسیر رسیدن به ثروت

و اما داغ‌ترین بحث این روزهای اقتصاد، سرمایه‌گذاری است. این روزها سوال هر کسی از یک کارشناس اقتصادی این است که در چه بازاری سرمایه‌گذاری کنم که سود بیشتری کسب کنم؟

بازارهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که هر کدام بازدهی و ریسک مختلفی دارند. اگر فرد ریسک‌پذیری هستید، شاید بازار بورس برایتان مناسب باشد اما این را باید در نظر بگیرید که ریسک بسیار بالایی را متحمل خواهید شد و اصل سرمایه شما همواره در معرض خطر قرار دارد. سرمایه‌گذاری در بازار طلا، ارز و مسکن نیز این روزها باب است اما تمامی اینها با توجه به شرایط عدم‌قطعیتی که در جامعه وجود دارد و بازدهی پایینی که سال‌های اخیر وجود داشته، ممکن است برایتان سرمایه‌گذاری امن و پربازدهی به حساب نیاید. اما دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و به تبع روش‌های سرمایه‌گذاری نیز به روز شده‌اند.

موج عظیم استارت‌آپ‌ها : این بار ایران رنتر!

استارتاپ ایران رنتر یک پلتفرم اجاره وسایل است که در یک سوی پلتفرم مشتریان می توانند وسایل مورد نیاز را اجاره کنند و از سوی دیگر با اجاره دادن وسایل درآمد کسب کنند. اجاره با امکان مالکیت یکی از روش های اجاره وسایل در ایران رنتر است که اجاره کنندگان پس از 12 ماه اجاره وسایل کاملا نو و آکبند مالک وسایل خواهند شد.در واقع اجاره با امکان مالکیت همچون خرید اقساطی است با این مزیت که اجاره کننده می‌تواند در صورت تمایل وسیله را به ایران رنتر عودت دهد.ایران رنتر

تامین وسایل در ایران رنتر کلاسی متفاوت از سرمایه گذاری!

قطعا در کنار گزینه‌های مختلفی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، رفتار عقلایی حکم می‌کند که به سمت فعالیتی بروید که میزان عایدی بیشتر در کنار ریسک کمتر برای شما داشته باشد. در پلتفرم ایران رنتر افراد به عنوان سرمایه گذار می‌توانند با تامین وسایل و اجاره با امکان مالکیت به مشتریان، ماهانه با نرخ بازده 3% سود کسب کنند. از طرفی چون بستر پلتفرم ایران رنتر بر اساس اجاره فرد به فرد وسایل است درآمد کسب شده از طریق آن برای تامین‌کنندگان کاملا شرعی می‌باشد.

تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نگذارید!

همانطور که گفته شد، به دلیل عدم‌قطعیتی که در بازارهای ایران وجود دارد، سرمایه‌گذاری در بسیاری از بازارها میزان زیادی ریسک را برای شما به همراه خواهد داشت اما با سرمایه‌گذاری در ایران‌رنتر شما ریسک خود را مدیریت می‌کنید. چرا که اجاره‌کنندگانِ وسایل، متنوع و مستقل هستند. در نتیجه از این طریق ریسک تامین‌کنندگان توزیع و مدیریت می‌شود.

در پلتفرم ایران رنتر همه چیز شفاف است!

در صورتی که به عنوان تامین‌کننده با ایران‌رنتر همکاری کنید، برای شما یک پنل به صورت اختصاصی ارائه می شود که در آن می توانید به صورت آنلاین لیست اجاره‌کنندگان وسایل خود را مشاهده کنید. در این پنل شما می توانید اجاره‌کنندگان را رصد کرده و گزارش پرداخت‌ها را چک کنید.

از کجا شروع کنم؟

جهت مشاهده لیست درخواست های قابل تامین و روش‌های دریافت اجاره به وب سایت و یا صفحه تامین کنندگان ایران رنتر مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid LG،sami
    omid LG،sami | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    دیجیاتو همیشه به ما یاد میدادی وطن پرست باشیم و امید به ما میدادی الان بخاطر یه تبلیغ حقایق ایران رو ذکر کردی وطن زده شدم پس باید زمینامو آب کنم برم اروپا

مطالب پیشنهادی