ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهارت آموزی و کسب درآمد کنید؛ بیشترین تخفیف (به مدت محدود) [رپورتاژ آگهی]

اگر به دنبالِ کسب مهارت و درآمد هستید، تا پایانِ این مطلب را مطالعه کنید. برایِ شما یک پکیج آموزشی با بیش از 40درصد تخفیف، یک فلش OTG، یک کارت تخفیف خرید محصولات دیجیتال و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبالِ کسب مهارت و درآمد هستید، تا پایانِ این مطلب را مطالعه کنید. برایِ شما یک پکیج آموزشی با بیش از 40درصد تخفیف، یک فلش OTG، یک کارت تخفیف خرید محصولات دیجیتال و همچنین یک هاست رایگان تدارک دیده ایم.

در ادامه با ما همراه باشید.

برترین نصیحتی که همواره از بزرگان شنیده ایم، علم آموزی و کسب مهارت بوده است. در دوره ی کنونی که فناوری های کامپیوتری و رسانه های مجازی دنیا را فتح کرده اند، اگر بتوانید بخشی از بازارِ این رسانه ی بزرگ را در اختیار داشته باشید، می توانید مطمئن باشید که در آینده ای نه چندان دور، رفاه و آسایش همراهِ همیشگی زندگی شما خواهد بود.

بزرگترین و سودآورترین کسب و کارهای امروزی در زمینه ی فناوری اطلاعات و عمدتاً وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل فعالیت می کنند. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستانتان، به تکنولوژی علاقه مند باشید، می توانید با کسب مهارت در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت و برنامه نویسی موبایل، به بازار کار ورود نمایید و حتی در حین تحصیل، اقدام به کسب درآمد نمایید.

اکنون شما می توانید با تهیه ی مجموعه آموزش طراحی و برنامه نویسی وب سایت که توسط آموزش دات آی تی (amoozesh.it) به زبان فارسی دوبله شده، قدم در این راه بگذارید. این مجموعه در طول 10 فصل، از پایه به شما مباحث HTML، CSS، Javascript، jQuery، Bootstrap، WordPress، PHP، MySQL، API و اپلیکیشن موبایل را می آموزد.

به دلیل استقبال فوق العاده ای که از این مجموعه به عمل آمد، اکنون شما می توانید با قیمت دلخواه خود این مجموعه را تهیه نمایید.

علاوه بر دریافت این مجموعه ی آموزشی، یک هاست رایگان از سوی میهن وب هاست، یک کارت تخفیف خرید از فروشگاه وینکل و یک عدد فلش OTG با قابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل و تبلت نیز دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    دو هفته است بسته ام نیومده اعصابم خورد شد

  • محسن
    محسن | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو
    تو رپورتاژ آگهی قبلی من رفتم بسته خریدم گفتن 20 مرداد اقدام به توضیع میکنن اما هنوز نرسیده
    این تبلیغات 2 باره بنظرت درسته؟

  • هومن
    هومن | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    همه این اموزش ها بصورت کامل و کاربردی و تجاری هست یا یکن از همه چیز؟؟؟

  • m
    m | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺑﻪ ﻭﻟﻲ اﻱ ﻛﺎﺵ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﻳﻲ ﺭﻭ ﻭاﺳﻪ اﻧﺪﺭﻭﻳﺪ و ios ﻫﻢ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﻛﻨﻴﺪ... ﺑﺎﺯاﺭ اﻭﻧﺎ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻍ ﺗﺮﻩ... اﮔﻪ ﺗﺒﺪﻳﻞ ب ﻧﺴﺨﻪ اﻳﺮاﻧﻴﻪ udemy ﺑﺸﻴﻦ ك ﺧﻮﺩﻡ ﻣﻲ ﭘﺮﺳﺘﻤﺘﻮﻥ :)

مطالب پیشنهادی