ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکات ساده در خرید مایکروویو دست دوم [رپورتاژ آگهی]

مایکروویو که به آن مایکروفر هم گفته می‌شود، از آن دسته لوازمی است که به خاطر ارزان‌تر تمام شدن آن، بسیاری خرید دست دوم آن را به نویش ترجیح می‌دهند. این روزها هم سایت‌هایی چون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مایکروویو که به آن مایکروفر هم گفته می‌شود، از آن دسته لوازمی است که به خاطر ارزان‌تر تمام شدن آن، بسیاری خرید دست دوم آن را به نویش ترجیح می‌دهند. این روزها هم سایت‌هایی چون دیوار خرید لوازم خانگی دست دوم چون مایکروویو را آسان کرده‌اند و دیگر نیاز به مراجعه به فروشگاه های لوازم دست دوم و کارکرده یا جاهایی از این دست نیست. اما برای خرید مایکروویو دست دوم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • درِ مایکروفر خوردگی و زنگ زدگی نداشته باشد و به راحتی باز و بسته شده و لولای آن در وضع مناسبی باشد. چنانچه درِ مایکروویو خراب باشد یا به خوبی بسته نشود، تشعشعات از آن خارج شده و غذا را خوب گرم نمی‌کند.
  • بعضی از مایکروویوها به صورت خودکار تمیز می‌شوند. به طوری که مجهز به تمیزکننده حرارتی هستند.  بنابراین شما می‌توانید بدون مواد شوینده، فضای داخلی آنها را تمیز کنید. برای راحتی خودتان سعی کنید، مایکروویوی که می‌خرید از این نوع باشد.
  • وجود بعضی سنسورهای ویژه در مایکروویو باعث می‌شود کارتان راحت‌تر پیش برود. درصورت وجود سنسور رطوبت و وزن، شما می‌توانید تنظیم کنید که با چه قدرتی غذایتان پخته شود.
  • از دیگر نکاتی که در خرید مایکروویو دست دوم باید به آن توجه کنید، این است که اگر نمی‌خواهید پول زیادی بابت خرید مایکروویو بپردازید، مایکرویوهای رومیزی را انتخاب کنید. این نوع مایکروویوها معمولی و ارزان هستند و فقط کافی‌ست جای مناسبی در آشپزخانه پیدا کنید. با خرید این نوع، دیگر لازم نیست هزینه‌های زیادی برای نصب بپردازید و بیشتر کارهایتان نیز با آن راه می‌افتد.
  • اگر می‌خواهید غذایتان یکنواخت بپزد و جایی از آن نپخته نماند، مایکروویوی را انتخاب کنید که صفحه چرخان دارند. البته که بعضی‌ها دلشان می‌خواهد غذایش طلایی و ترد بشود و بنابراین باید سراغ مایکروویوهای المنتی بروند.
  • بیشترین قدرت بعضی ماکروویوها ۶۰۰ وات و در بعضی دیگر ۱۴۰۰ وات است. اگر از مایکرویو برای پخت غذا در حجم زیاد استفاده می‌کنید، باید مایکروویو پرقدرت‌تری انتخاب کنید. اما اگر یکی دو نفر بیشتر نیستید، مایکروویوی در اندازه کوچک و با قدرتی کم هم کارتان را راه می‌اندازد.
  • سعی کنید سراغ مایکروویوهایی بروید که جنس محفظه‌شان استیلی یا سرامیکی باشد. محفظه استیلی ضد زنگ است و خیلی راحت با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شود.  محفظه‌های سرامیکی هم علاوه بر دارا بودن این خصوصیت، هم ضد زنگ‌اند و هم ضد خش. این دسته از مایکروویوها عمری طولانی‌تر دارند.
  • درست است که شما قصد خرید مایکروویو دست دوم را دارید، ولی باید به موارد استفاده آن هم توجه داشته باشید و اینکه می‌خواهید مایکروویوی عمری بخرید یا تنها برای مدتی کوتاه. مایکروویوهای جدید قابلیت‌های زیاد دارند. مثلا مایکروویوهای ذغالی، باعث حفظ ویتامین‌ها، تبخیر نشدن آب موجود در غذاها و جلوگیری از افزایش چربی و نمک و مواد مضر غذا می‌شوند.
  • اگر می‌خواهید غذایتان خیلی سریع بپزد سراغ خرید مایکروویوهای سولاردم‌دار بروید . این نوع علاوه بر طبخ سریع غذاها مواد مفید موجود در آنها را هم حفظ می‌کند. مایکروویوهای دیگری هم در بازار موجود هستند، مثل مایکروویوهای دارای کانوکشن که غذاها را یکنواخت می‌پزند. اگر در جستجوهایتان به مایکروویو دارای گریل هم برخورید و از آن دسته‌ای هستید که در برنامه غذاییشان غذاهای سرخ شده جایگاه ویژه‌ای دارد، در خریدش درنگ نکنید. غذا را درون دستگاه می‌گذارید و سرخ شده تحویل‌ می‌گیرید و چی از این بهتر؟

با مراجعه به قسمت لوازم خانگی سایت دیوار می‌توانید مایکروویوتان را به راحتی انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    مایکروویوهای المنتی

مطالب پیشنهادی