ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رویداد رونمایی از ایده هاب [رپورتاژ آگهی]

روز پنچ‌شنبه 3 اسفند 1396 اکوسیستم استارت‌آپ‌ ایرانیان شاهد یک پلت‌فرم جدید خواهد بود. پلتفرمی که در کافه گالری آریانا رونمایی خواهد شد ایده‌هاب نام دارد. ایده‌هاب یک پلت‌فرم سرمایه‌گذاری جمعی و یک سکوی پرتاب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روز پنچ‌شنبه 3 اسفند 1396 اکوسیستم استارت‌آپ‌ ایرانیان شاهد یک پلت‌فرم جدید خواهد بود. پلتفرمی که در کافه گالری آریانا رونمایی خواهد شد ایده‌هاب نام دارد. ایده‌هاب یک پلت‌فرم سرمایه‌گذاری جمعی و یک سکوی پرتاب برای انواع استارت‌آپ‌هاست، سکوی پرتابی که جای خالی آن در صنعت استارت‌‌آپ‌ها به وضوح حس می‌شد. در این رویداد از اولین کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی ایده‌هاب رونمایی خواهد شد که این تنوع قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. در رویداد رونمایی از ایده‌هاب افراد با مفهوم واقعی سرمایه‌گذاری جمعی آشنا می‌شوند و تأثیر آن را در زندگی واقعی تجربه می‌کنند.

هدف اصلی این پلت‌فرم سوق دادن اکوسیستم استارت‌آپ‌‌ها به سمت فضای تعاملی و همه‌جانبه است. بهتر است بدانید این یکی از اولین و متفاوت‌ترین گردهمایی‌های صاحبان استارت‌‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بالقوه و تازه وارد در ایران است. در این رویداد افراد حرفه‌ای دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. اگر صاحب یک ایده و استارت‌آپ هستید یا قصد راه‌اندازی یک استارت‌آپ را دارید و به این صنعت علاقه‌ دارید پیشنهاد می‌کنیم این رویداد را از دست ندهید، زیرا شما می‌توانید از تجربیات افراد موفق استفاده کنید و با افراد باتجربه در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

سخنرانان این رویداد هیجان انگیز به ترتیب موسسان و مدیرعاملان AloPeyk ، Kilid، Snapptrip هستند که در حال حاضر جزو موفق‌ترین استارت‌آپ‌های ایرانی هستند و در مورد چگونگی راه‌اندازی استارت‌‌آپ در ایران و چگونگی جذب سرمایه صحبت خواهند کرد. علاوه بر حضور سخنرانان مجرب و حرفه‌ای، افراد می‌توانند از برنامه‌های سرگرم‌کننده دیگری نیز بهره ببرند.

ایده‌هاب میزبان یک رقابت هیجان‌انگیز در بین سه استارت‌آپ جدید است که ایده‌های خود را برای داوران توضیح می‌دهند و در همان لحظه بازخورد داوران را دریافت می‌کنند. داوران این رقابت، مدیر فناوری‌ اطلاعات Alibaba، مدیر اجرایی SnappFood، مسئول سرمایه‌گذاری Noava، مدیر ارشد اجرایی Snapptrip هستند.

در بخش دیگری از این رویداد متفاوت حامیان ایده‌هاب بازی‌های جالبی را برگزار خواهند کرد. این بازی‌ها ترکیبی از هنر و تکنولوژی هستند و با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی/واقعیت افزوده (AR/VR) و با حضور هنرمندان دیجیتالی برتر ایران اجرا خواهند شد.

توجه داشته باشید در این رونمایی اولین استارت‌آپ‌های منتخب ایده‌هاب به مشتریان بالقوه و سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد. افراد شرکت‌کننده می‌توانند با کارآفرینان بالقوه ملاقات کنند، محصولات و خدمات جدید را امتحان کنند و از کمپین‌های موردعلاقه در ازای پاداش حمایت کنند.

لطفا توجه داشته باشید در این رویداد هیچ‌گونه سودی عاید ایده‌هاب نخواهد شد و بلیط خریداری شده شما به منزلهٔ اعتبار شماست و شما می‌توانید با این اعتبار از محصولات یا خدمات یا پاداش استارت‌آپ‌ها بهره ببرید و از کمپین‌ها حمایت کنید.

برای رزرو بلیط خود اینجا کلیک کنید.

ایده‌هاب یک پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی و مشاور استارت‌آپ واقع در تهران است. ما یک تیم بین‌المللی از مشاوران و توسعه‌دهندگان هستیم که برای یک هدف مشترک سخت تلاش می‌کنیم، هدف ما ایجاد فضای رقابتی در بین کارآفرینان و ارتقاء فرهنگ استارت‌آپ‌هاست.

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد رونمایی ایده‌هاب نیاز دارید لطفا با خانم کیمیا صالحی به شماره 09123785614 تماس بگیرید یا با ایمیل info@idehhub.ir  و k.salehi@idehhub.ir در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عرفان آریان منش
    عرفان آریان منش | ۱ اسفند ۱۳۹۶

    با این قیمت تخیلی بلیت بیشتر روی آینده خودشون دارن سرمایه گذاری میکنن تا استارتاپها ، ایدمو باید بگم ، پولم باید بدم. کمدیه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی