ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه بهترین خانه های دردشت را در اینترنت بیابیم [رپورتاژ آگهی]

منطقه 8 تهران از قدیمی‌ترین مناطق پایتخت با سه محله معروف مجیدیه، نارمک و وحیدیه است. دردشت، در شرقی‌ترین نقطه نارمک قرار دارد. قبل‌ترها، شاید صد سال پیش دردشت، دشتی سرسبز و پر از درخت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

منطقه 8 تهران از قدیمی‌ترین مناطق پایتخت با سه محله معروف مجیدیه، نارمک و وحیدیه است. دردشت، در شرقی‌ترین نقطه نارمک قرار دارد. قبل‌ترها، شاید صد سال پیش دردشت، دشتی سرسبز و پر از درخت بود که حالا به منطقه‌ای مسکونی با جمعیت بالا تبدیل شده. ساخت و سازهای تهران که آغاز شد، دردشت به «دردشت مخروبه» معروف شد و به گفته اهالی قدیمی این خیابان، هنوز سند بسیاری از خانه‌ها به دردشت مخروبه ثبت شده است. این محل امروزه شهرتش را مدیون شمیران نو است؛ زیرا در مسیر این خیابان قرار داشت. اجاره آپارتمان در دردشت به دلایلی که در ادامه به آن پرداخته می‌شود، انتخاب اول بسیاری از دلباختگان شرق تهران است.

طبق آگهی‌های سایت دیوار، آمار اجاره آپارتمان دردشت چندان بالا نیست

مساجد امام رضا که سال تاسیس آن به 1338 و امام حسن مجتبی که سال تاسیس آن به 1335 برمی‌گردد، از اولین مساجد این خیابان هستند. نانوایی جوانمردی در تقاطع دردشت و کامیاب را هم قدیمی‌ترین مغازه دردشت خرابه می‌دانند. از دیگر نقاط ضعف این محدوده کمبود پارکینگ حاشیه‌ای است چرا که اکثر خیابان‌ها و کوچه‌ها باریک و قدیمی هستند. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در دردشت هستید، ترجیحا آپارتمانی دارای پارکینگ بخرید. طبق آگهی‌هایی که در سایت دیوار گذاشته شده، آمار اجاره آپارتمان دردشت چندان بالا نیست. این منطقه سال 1330 برای فرهنگیان ساخته شد و در حال حاضر اغلب خانواده‌های ساکن در این محله از طبقه متوسط جامعه و کارمند هستند. اگر مجرد هستید، به سراغ بافت سنتی این خیابان نروید چون ساکنان آن هم اکثرا از قدیمی‌ها هستند.

این خیابان از نظر امکانات نیز در سطح قابل قبولی به سر می‌برد. سرای محله دردشت با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تشکیل خانه‌های کتاب، خانه سلامت، خانه مددکاری، خانه قرآن وعترت، خانه کارآفرینی و غیره در راستای هم‌اندیشی و بهبود احساس تعلق جمعی به محله گام برمی‌دارد. همچنین بوستان‌های منطقه به نورپردازی مطلوبی مجهز شده‌اند که این موضوع باعث بالا رفتن امنیت محل نیز خواهد شد. نزدیکی به مراکز خرید و در عین حال خلوت بودن کوچه پس‌کوچه‌های این خیابان هم از دیگر مزیت‌هاست. در واقع خیابان اصلی دردشت به برکت وجود پاساژهایی که تا پاسی از شب باز هستند، محیط عمومی ایمنی را رقم زده است.

دردشت با مزایای برابر و در عین حال با قیمتی کمتر با دیگر نقاط نارمک رقابت می‌کند

جهت اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان در دردشت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر می‌توانید به سایت دیوار مراجعه‌کنید. این محدوده، با مزایای برابر و در عین حال با قیمتی کمتر با دیگر نقاط نارمک رقابت می‌کند. به عنوان مثال یک واحد آپارتمان 53 متری در 53 متری گلستان، با 20 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون و دویست هزار تومان اجاره در سایت دیوار به آگهی گذاشته شده. این در حالی است که یک واحد آپارتمان چند سال ساخت، 52 متر و یک خوابه همراه با آسانسور و انباری با پول پیش 15 میلیون تومان و ماهیانه یک میلیون و دویست هزار تومان در این سایت به اجاره می‌رسد. همچنین اگر می خواهید ودیعه بیشتری بگذارید و از سوی دیگر در جست‌و‌جوی یک آپارتمان نوساز و البته نقلی هستید، یک واحد 42 متری فول امکانات با 30 میلیون ودیعه و اجاره یک میلیون و دویست هزار تومان به اجاره می‌رسد. چنانچه از خانواده‌های پرجمعیت هستید، یک واحد 170 متری 3 خوابه نوساز، با 200 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 3 میلیون تومان در سایت دیوار موجود است. این واحد البته امکاناتی از قبیل اسپیلت در هر اتاق و دو پارکینگ دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی