ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش شب عیدتان را با فروشگاه اینترنتی بیشتر کنید [رپورتاژ آگهی]

در تب بازار شب عید همه به دنبال نو کردن یا خرید چیزهای جدید هستند. از خرید لباس گرفته تا خریدن یا جایگزین کردن لوازم منزل. با اینکه بازار شب عید داغ‌تر از بقیه روزهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در تب بازار شب عید همه به دنبال نو کردن یا خرید چیزهای جدید هستند. از خرید لباس گرفته تا خریدن یا جایگزین کردن لوازم منزل. با اینکه بازار شب عید داغ‌تر از بقیه روزهای سال است اما هیچ فروشنده‌ای پیدا نمی‌شود که از فروش بیشتر و بازار شلوغ‌تر بدش بیاید! با جا افتادن خرید اینترنتی در جامعه، امروز بیشتر مردم قبل از خرید حتی به‌صورت حضوری، کالاهای مورد نظر خود را در اینترنت و سایت‌های فروش اینترنتی جستجو می‌کنند و ممکن است آنلاین خرید هم بکنند، چرا که یاد ترافیک و شلوغی‌های وحشتناک شب عید هم می‌افتند! پس چرا شما فروشگاه اینترنتی نداشته باشید و در میان جستجوهای آن‌ها نباشید؟! با ارائه کالا با قیمت‌های مناسب و پیشنهادهای ویژه، حتی در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی هم داشته باشید و آمار فروش خود را بالا ببرید.

نکته جالب این است که شما نه تنها برای بازار شب عید بلکه برای همیشه فروشگاه اینترنتی‌ای خواهید داشت که بدون نیاز فنی و برنامه‌نویسی و در کمترین زمان آن را در بستر بیدُک ایجاد کرده‌اید و از امکانات آن مانند اتصال به درگاه پرداخت آنلاین، استفاده از حمل پستی با تعرفه‌های کمتر، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین در وب و شبکه‌های اجتماعی، قابلیت اضافه و مدیریت کردن بی‌نهایت کالا و سفارش، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بی‌نهایت، امکان دریافت اضافه کردن دامنه اختصاصی، بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو و ... بهره خواهید برد.

بیدُک یک راهکار کلی برای فروش در اینترنت است. مجموعه‌ای از ابزارها، کانال‌های فروش و راهکارهای حمل و پرداخت و بازاریابی که در اختیار فروشگاه قرار می‌گیرند. بستری ابری که قابلیت ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی بدون دانش فنی را برای افرادی که محصولی برای فروش دارند فراهم می‌کند و آن‌ها می‌توانند هم‌زمان محصول خود را در کانال‌های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام فروخته و از طریق بیدُک مدیریت کنند.

با بیدُک از مدیریت فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین لذت ببرید!

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی