ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه در اینترنت نرخ خرید خانه در جنت آباد را بیابیم [رپورتاژ آگهی]

جنت آباد محله تازه سازی است که عمر خانه ها در آن به ندرت به بالای 25 سال می رسد. برای همین پیدا کردن خانه در آن کار بسیار سختی است. خرید خانه در جنت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جنت آباد محله تازه سازی است که عمر خانه ها در آن به ندرت به بالای 25 سال می رسد. برای همین پیدا کردن خانه در آن کار بسیار سختی است. خرید خانه در جنت آباد به متری هفت میلیون هم می رسد. یک واحد 200 متری 20 سال ساخت یک میلیارد و 150 میلیون تومان فروخته می شود. یک واحد 150 متری دو خوابه که در و دیوارش بوی کهنگی می دهند هم یک میلیارد و 50 میلیون تومان ارزش دارد.

نزدیکی مسجد جامع این محله و نرسیده به بلوار انصار المهدی زمینی که متراژ آن 250 متر و ساختمانی که 125 متر از آن را اشغال کرده نیز متری 5 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. زمین 110 متری دیگری هم  در نزدیکی مخابرات با دو اتاق خواب  به قیمت دو میلیارد تومان در دیوار آگهی شده است. یک خانه ویلایی دیگر هم با مساحت دویست متر به قیمت 250 میلیون تومان در نزدیکی باغ فیض به فروش گذاشته شده است.

بیشتر این خانه باغ ها قدیمی بوده و شما تنها هزینه زمین آن را به فروشنده می دهید اما به این دلیل که ظرفیت کوبیدن و ساختن برجی را به جای این دیوارهای کهنه به همراه دارند بسیار گران به فروش گذاشته می شوند وگرنه ساختمان 30 ساله آن ارزش زیادی به قیمت کلی آن نمی دهد. ساختمان مشابه150 متری هم در خیابان مخبری که دارای دو طبقه 100 متری بوده یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش رسیده است.

اگرچه خرید خانه در جنت آباد جنوبی به خاطر تاریخچه طولانی تری که دارد بیشتر از جنت آباد شمالی رایج است اما پروژه هایی قرار است جنت آباد شمالی را به توسعه یافتگی نیمه جنوبی آن  تبدیل کند. مثلا یک مجتمع تجاری، اداری، درمانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی در نیمه شمالی آن به زودی ساخته می شود که نرخ معامله زمین را بالا می برد و منطقه ای را که تا پیش از این تنها حاشیه ای از روستای حصارک تهران بود توسعه می دهد.

فراموش نکنید که از عمر گازرسانی به جنت آباد 14 سال می گذرد و سیستم مدیریت شهری و طراحی کوچه ها مقابل و موازی همدیگر شبیه طراحی شهری قدیمی نیست. منبع آبی در خیابان گلستان و محله جنت آباد قرار دارد که برای خودش دیگر المان شهری مستقلی شده و به ساکنان برای آدرس دهی بهتر کمک می کند.

فروشگاه شهروند در این خیابان هم به تازگی شروع به کار کرده و مانع خرید و ایجاد ترافیک ساکنان این محله در فروشگاه شهروند پونک شده است. هر چقدر هم امکانات در جنت آباد به اندازه محله های قدیمی تر نباشد مهم این است که جنت آباد چشم اندازی روشن تری از وضعیت امروزه اش دارد. برای خرید خانه در جنت آباد می تواند برای شما با سود اقتصادی خوبی همراه باشد.

برای مثال یک واحد خانه 185 متری سه خوابه یک میلیارد و 800 میلیون تومان می ارزد. برای دسترسی به جنت آباد از میدان آزادی و میدان ولیعصر تاکسی های خطی صبح تا شب کار می کنند. همچنین اتوبوسی از میدان صادقیه هم به آن سمت می رود. بیمارستان پیامبر بزرگترین بیمارستانی است که در نزدیکی آن فعالیت می کند. ایستگاه مترو صادقیه به جنت آباد جنوبی نزدیک تر است و تاکسی های خطی نیز از مترو تا جنت آباد مسافر سوار می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی