ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مسابقه بزرگ ده خوان؛ عیدی نوار به شنوندگان مشتاق کتاب صوتی [رپورتاژ آگهی]

شنیدن داستان و قصه از نوستالژی‌های دوران کودکی است. از خواندن کتاب هم که دیگر نمی‌توان چیزی گفت؛ چرا که سخنان زیادی از آن به میان آمده و بر همه ما مشخص است که در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شنیدن داستان و قصه از نوستالژی‌های دوران کودکی است. از خواندن کتاب هم که دیگر نمی‌توان چیزی گفت؛ چرا که سخنان زیادی از آن به میان آمده و بر همه ما مشخص است که در دنیا تفریحی آموزنده‌تر از کتاب خواندن وجود ندارد. خواندن کتاب بر اطلاعات‌مان می‌افزاید و باعث رشد احساسات‌ و خلاقیت‌ می‌شود. شاید در این دنیای شلوغ پاسخ این باشد که زمان زیادی برای خواندن کتاب نیست، اما برای گوش دادن به کتاب صوتی چه! باید گفت کتاب صوتی بهترین لذت لحظه‌هایی است که وقت و زمانی برای خواندن کتاب نیست و نوار این کار را برایمان آسان کرده است.

نوار با آماده‌سازی کتاب‌های صوتی شنیدنی و جذاب راه پیشرفت را برایمان هموار کرده و بر آن است تا با گوش دادن به کتاب صوتی شنوندگان خود را بیش از پیش شگفت‌زده کند. دانستنی‌های مفید بیاموزد تا بتوان بهترین استفاده را از اوقات غیر قابل استفاده کرد.

لذا کمپینی با نام ده خوان از 12 تا 22 اسفند از سوی نوار شکل گرفته تا مخاطبان، بیشتر با دنیای عجیب و غریب کتاب صوتی آشنا شوند، انس بگیرند و جای خالی کتاب را در زندگی حس نکنند.

مسابقه بزرگ ده خوان با طراحی یک بازی ده مرحله‌ای کمک می‌کند با دنیای کتاب صوتی بیشتر آشنا شوید. این کمپین برای شرکت‌کنندگان با وارد کردن شماره تلفن همراه‌ در صفحه بازی آغاز می‌شود. در هر مرحله شرکت‌کنندگان باید به یک سوال 4 گزینه‌ای پاسخ دهند، امتیاز بگیرند و یک کد تخفیف از یکی از شرکتهای بامیلو، ریحون، فیلم نت، آچاره و فرانش به دست آورند.

کاربران سپس به تعداد امتیازات کسب شده در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و شانس برنده شدن با پاسخ دادن به سوالات بیشتر  برایشان افزایش خواهد یافت. پس از اتمام مسابقه یک قرعه‌کشی انجام شده که برای شرکت‌کنندگان خوش شانس 3 جایزه شگفت انگیز به همراه خواهد داشت و این گونه است که می‌توان از نوار یک عیدی جانانه گرفت.

نوار، سامانه کتاب صوتی، مفتخر است که از میان شما دوستداران کتاب، علاقمندترین‌ها را گلچین و بر لبها لبخند بنشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی