ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

وقت نو شدن است؛ حال نو نوروز را از دست ندهید [رپورتاژ آگهی]

نوروز فرصت خوبی است برای نو شدن؛  نو شدن چیدمان منزل یا محل کار، هدیه نو دادن و کادوی نو گرفتن. اما چگونه می‌توانیم متفاوت‌تر از همیشه، کادو و هدیه عیدی انتخاب کنیم، به دکوراسیون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نوروز فرصت خوبی است برای نو شدن؛  نو شدن چیدمان منزل یا محل کار، هدیه نو دادن و کادوی نو گرفتن. اما چگونه می‌توانیم متفاوت‌تر از همیشه، کادو و هدیه عیدی انتخاب کنیم، به دکوراسیون منزلمان حال و هوای جدیدی بدهیم یا حتی برای همکارانمان یک هدیه سازمانی ماندگار انتخاب کنیم؟

جشنواره "حال_نو_نوروز"در سایت ‌چونک فروشگاه اینترنتی صنایع دستی و دست‌سازه‌های خلاقانه ایرانی، فرصتی متفاوت برای خرید خاص‌ترین محصولات ایرانی است. در این جشنواره، انواع سفره‌های هفت‌سین و کلکسیون متنوعی از کالاهای دست‌ساز، اثر هنرمندان برجسته ایرانی، تا ۳۰ درصد تخفیف و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود.

‌ هرشب، ساعت 19:45، در کانال تلگرام چونک به آدرس choonakshop کدهای تخفیف ۲۰، ۳۰ و ۴۰ هزارتومانی و همچنین یک کالای خاص با 40 درصد تخفیف معرفی می‌شود تا چیدمان هنری و دست ساز خود را کامل کنید.

چونک، به‌عنوان مطرح‌ترین استارتاپ ایرانی در حوزه صنایع دستی، امکان دسترسی آسان شما را به دست‌سازه‌های هنری و خلاقانه ایرانی با شناسنامه مشخص، تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، گارانتی اصالت، تضمین مناسب‌ترین قیمت، ارسال رایگان و گارانتی بازگشت کالا فراهم می‌سازد، تا در میان انبوهی از ایده‌های نو و سبک‌های متنوع، به سبک هنری مورد نظرتان دست پیدا کنید. ایده خانه ایرانی چونک نمونه بارزی از باورمندی این استارتاپ به سبک‌های مدرن و الهام‌گرفته از عناصر سنتی ایرانی است.

در چونک تنوع وسیعی از کالاهای متفاوت مثل کیف و کفش چرم، پوشاک، مس، آبگینه و شیشه، سفال و سرامیک، چوب، زیورآلات و فرش و همچنین محصولاتی برگرفته از هنر سنتی ایران همچون میناکاری، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، فیروزه کوبی برای کادو و هدیه تولد، روز پدر، روز مادر، سالگرد ازدواج و هدایای سازمانی ایرانی فراهم شده است تا خرید آنلاین و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

مجله اینترنتی و پیج اینستاگرام چونک (@choonakshop) مرکز تولید ایده برای شمایی است که :

  • به ساختن دست‌سازه‌های خلاقانه مشتاق هستید.
  • برای چیدمان متفاوت خانه خود به‌دنبال ایده‌هایی با دست‌سازه‌های متفاوت هستید.
  • علاقه به دانستن شما را رها نمی‌کند. ( آشنایی با صنایع دستی ایرانی و ملل، آشنایی با هنرمندان این حوزه، نحوه مراقبت و نگهداری از این محصولات و ...)
  • ثانیه به ثانیه تصاویر ویدیویی از هنرمندان و خالقان این محصولات شما را به‌وجد می‌آورد.

با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال و افزایش حجم خرید‌های شب عید، تنها راه فرار از ترافیک‌های سرسام‌آور، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. چونک این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت آنلاین محصولات صنایع دستی را در میان تنوع بی نظیری از ۱۰۰۰ کالای دست‌ساز انتخاب کنید و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • si47ash
    si47ash | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    و همین طور نو کردن فونتهامون ? ? https://sfonts.ir

مطالب پیشنهادی