ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور در ایام عید کارت هدیه و شارژ جایزه بگیریم؟ [رپورتاژ آگهی]

هورا به‌عنوان یک سرگرمی موبایلی کمک می‌کند که از زمان، پول بسازید و در عین حال با انجام فعالیت‌های ساده سرگرم شوید و زمان انتظارتون رو با کلی اتفاق هیجان‌انگیز پر کنید. در هورا تعداد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هورا بهعنوان یک سرگرمی موبایلی کمک میکند که از زمان، پول بسازید و در عین حال با انجام فعالیتهای ساده سرگرم شوید و زمان انتظارتون رو با کلی اتفاق هیجانانگیز پر کنید. در هورا تعداد زیادی اپلیکیشن، بازی و ویدئوی جذاب وجود دارد. با نصب برنامههای مورد علاقهتون و تماشای ویدئو سکههای هورایی جایزه بگیرید. با جمع کردن سکه میتونید شارژ رایگان بگیرید، ارزان سفر کنید، کارت هدیه بگیرید، با تخفیف از فروشگاههای آنلاین خرید کنید و کلی تفریح هیجانانگیز رو تجربه کنید.

به مناسبت نوروز ۱۳۹۷، هورا برنامه ویژهای برای کاربرانش در نظر گرفته؛ در طول دوره جشنواره میتوانید جوایز فوقالعادهای دریافت کنید. این جوایز ویژه هر روز ادامه دارند؛ پس فرصت رو از دست ندید و نوروز امسالتون رو هورایی کنید. برای دریافت هدایای نوروزی هورا کافیست برنامه رو نصب کنید و با انجام فعالیتهای مختلف امتیاز کسب کنید.

در طول دوره جشنواره عیدانه با نصب اولین اپ در هورا علاوه بر سکه جایزه نصب، ۱۰۰ سکه به عنوان عیدی هدیه میگیرید. به اولین تراکنش شما برای خرید شارژ نیز ۱۰۰ سکه جایزه داده میشود. علاوه بر این‌‌ها به ازای هر شارژی که در این مدت از طریق هورا بخرید نیز به تعداد سکههای جایزه شما اضافه میشود. در پایان جشنواره عیدانه یک قرعهکشی برگزار میشود و یک عدد گوشی گلکسی اس۹ به برنده خوششانس اهدا میشود.

صبر کنید؛ خبرهای خوب هورا همچنان ادامه دارد. سه دستگاه پلیاستیشن نیز جایزه فعالترین کاربران هوراست که بدون هیچ قرعهکشی به ۳ نفری که بیشترین تعداد سکه را در طول دوره جشنواره جمع کنند داده میشود. فراموش نکنید که با سکههایی که جمع میکنید هم میتوانید از تخفیفها و جوایز هورایی استفاده کنید هم در قرعهکشی بزرگ ما شرکت کنید، پس برای شرکت در قرعهکشی و برخورداری از جوایز هیجانانگیز هورا محدودیتی در خرج کردن سکههایتان ندارید.

پس فرصت رو از دست ندید، هورایی شوید، کلی سرگرمی متنوع داشته باشید، تا میتونید سکه جمع کنید و برنده خوش شانس نوروز ۹۷ باشید. هورا رو به دوستانتان معرفی کنید و با جمع کردن امتیاز بیشتر شانس برنده شدنتون رو بالا ببرید.

همین حالا هورا رو نصب کن و برنده شو! «دانلود»

برای اطلاع از زمان دقیق شروع جشنواره و دریافت خبرهای جدید، ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.

سایت |کانال تلگرام |اینستاگرام

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین جبالی
    امین جبالی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    چرتو پرته آقا دانلود نکنید من همه کارایی که گفتو انجام دادم امتیازم کم شد ولی شارژی نیومد الکی حجمو هدر ندید

مطالب پیشنهادی