ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرمایه گذاری بلند مدت با خرید خانه در جنت آباد [رپورتاژ آگهی]

جنت آباد محله تازه به دوران رسیده ای که در دهه هفتاد با گران شدن مسکن بیشتر از قبل توسعه پیدا کرده این روز ها به واسطه نوساز بودن بیشتر ساختمان ها محل زندگی جوانان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جنت آباد محله تازه به دوران رسیده ای که در دهه هفتاد با گران شدن مسکن بیشتر از قبل توسعه پیدا کرده این روز ها به واسطه نوساز بودن بیشتر ساختمان ها محل زندگی جوانان شده است. البته به نظر می رسد که اینجا انتخاب مطمئنی هم برای سرمایه گذاری باشد. پس برای خرید آپارتمان در جنت آباد مطمئن باشید که پایتان را جای سفتی گذاشته اید. خود جنت آباد شاید مرکز خرید بزرگی نداشته باشد اما از چهار جهت به چند خیابان با پاساژهای بزرگ منتهی می شود. مثلا یک سمت آن اتوبان ستاری و مجتمع کوروش است. از شرق و جنوب هم از طریق بلوار آیت الله کاشانی و باکری به مراکز خرید میدان صادقیه دسترسی دارد. البته مرکز تجاری سمرقند هم در خود جنت آباد از پاساژ های همیشه شلوغ غرب تهران است.

همچنین دانشجوهای دانشگاه آزاد هم بخش بزرگی از ساکنان اینجا را تشکیل می دهند. چرا که جنت آباد از شمال به بلوار سیمون بولیوار منتهی می شود و تا دانشگاه علوم تحقیقات یک ربع فاصله دارد. برای خرید خانه معمولا افراد سعی می کنند جایی را انتخاب کنند که در آن پیوندی دارند و یا اینکه می خواهند محله ای را برای ریشه زدن انتخاب کنند. اگر دنبال محله ای می گردید که در طولانی مدت در آن زندگی کنید و با هم محله ای ها و مغازه ها ارتباط نزدیک و مستمری داشته باشید باید در یکی از نقاط رو به پیشرفت این شهر خانه ای بخرید. برای این کار می توانید به خرید آپارتمان در جنت آباد فکر کنید.

جنت آباد به دو محله شمالی و جنوبی تقسیم می شود. اگرچه که در تهران منطقه شمالی همه چیز گران تر از جنوبی است، اما این رابطه در مورد جنت آباد صدق نمی کند. چرا که جنت آباد جنوبی زودتر و بیشتر رشد کرده و تاریخچه طولانی تری دارد. برای همین تقاضای خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی هم بیشتر است. چهارباغ یکی از گران ترین خیابان های جنت آباد است که در جنوب این خیابان قرار دارد. فعالیت باشگاه پرسپولیس در جنت آباد باعث می شود که بعضی وقت ها هنگام تمرین این تیم تماشاچی های زیادی دور باشگاه و زمین چمن جمع شوند.

یک واحد 70 متری نوساز 483 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دو خوابه شکل کاملا مدرنی دارد. آشپزخانه آن دارای گاز رومیزی و سقف آن کار شده است. واحد مشابه دیگری هم که سه متر بزرگتر است 510 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان به خاطر داشتن سیستم شوتینگ زباله، اسپلیت، سالن همایش، نمازخانه، سالن ورزش قیمت بسیار بالایی دارد وگرنه خانه های نوساز دیگری هم که در شاهین شمالی قرار دارند به علت اینکه اردیبهشت ماه تحویل داده می شوند هر کدام 375 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

واحد دیگری هم که 6 سال سن عمر بنا آن است 125 میلیون ارزان تر از قبلی است. ارزان ترین خانه با این متراژ در جنت آباد شمالی 320 میلیون قیمت دارد. سن بنا آن 14 سال است، پارکینگ و انباری دارد. با یک حساب سرانگشتی می فهمیم که میانگین قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی متری 6 میلیون تومان است. این قیمت در آپارتمان های مسن تر ارزان تر هم می شود. همین قیمت ها در جنت آباد جنوبی افزایش می یابد. مثلا خانه نوسازی در چهارباغ متری 7 میلیون است. قیمت خانه های نوساز جنت آباد شمالی معمولا با خانه های 7 تا 8 سال ساخت جنوبی برابری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    این آگهی رو کی داده بهتون؟؟یک بساز بفروش؟؟؟قیمت ها توی این محله از این جیزی که نوشتین پایینتره.دیجیاتو به خاطر پول دیوث نشو

مطالب پیشنهادی