ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نوروز 97 با موسم به راحتی اقامتگاه دلخواه‌‌تان را رزرو کنید [رپورتاژ آگهی]

موسم، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌های شخصی (ویلا و آپارتمان) با شعار «حس خوب خونه»، در راستای افزایش کیفیت سفرهای نوروزی 97 برنامه‌های ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است. سال نو نزدیک است و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موسم، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌های شخصی (ویلا و آپارتمان) با شعار «حس خوب خونه»، در راستای افزایش کیفیت سفرهای نوروزی 97 برنامه‌های ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

سال نو نزدیک است و مطمئنا یکی از برنامه‌های ثابت عموم مردم در تعطیلات نوروزی، برنامه‌های تفریحی است که با سفر کردن به نواحی مختلف کشور انجام می‌شود. این روزها تلفن های هوشمند و اینترنت همیشه و در هر جا با اشخاص هستند و این همیشه در دسترس بودن باعث شده که بتوانیم با کمک اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها نیازهای خود را با استفاده از سرویس‌های آنلاین برطرف کنیم.

یکی از خدمات جذابی که این روزها توسط موسم ارائه شده خدمت اجاره روزانه ویلا و آپارتمان است. اقامت در واحدهای شخصی که با رعایت بهترین کیفیت و نظارت مستمر در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، می‌تواند بهترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه سفر را برای مسافران فراهم سازد. شعاری که موسم برای خود انتخاب کرده با عنوان "حس خوب خونه" نشان‌دهنده همین خط مشی است.

موسم به نشانی www.moosem.ir با ارائه بیش از هزار ویلا، آپارتمان، سوئیت و هتل آپارتمان در سراسر ایران به مسافران این امکان را می‌دهد که  بتوانند واحدهای اقامتی را در بیش از 100 شهر جستجو کرده و اقامتگاه دلخواه خود را رزرو کنند. فرقی نمی‌کند که شما واحدهای اقتصادی برای سفر بخواهید یا واحدهایی که امکانات ویژه‌ای مانند زمین‌بازی، میز بیلیارد و یا استخر دارند؛ موسم بار ارائه طیف وسیعی از واحدهای اقامتی انتخاب گسترده‌ای در اختیار مسافر قرار می‌دهد.

از جمله مزیت‌های موسم به منظور استفاده مسافران، می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و الزام اقامتگاه ها برای رعایت استانداردهای کیفی و دقت نظر در انتخاب بهترین میزبان ها اشاره کرد در این سیستم تا زمانی که شخص، اقامتگاه مورد درخواست خود را تحویل بگیرد و از صحت، کیفیت اقامتگاه و استاندارد های کیفی واحدها رضایت خود را اعلام کند، موسم همراه و پشتیبان مسافر خواهد بود. از دیگر مزیت‌های موسم، رسید الکترونیک رزرو است که بلافاصله بعد از رزرو و پرداخت مبلغ برای اطمینان مسافر صادر می‌شود.

موسم همچنین به مناسبت نوروز کمپین ویژه‌ای را برای مسافران تدارک دیده و قصد دارد در روز دوم فروردین سال 1397 در اینستاگرام به صورت زنده قرعه‌کشی بزرگی انجام دهد که در آن به برنده دو شب اقامت در یک ویلای ساحلی رویایی در شمال کشور در روزهای 8 تا 10 فروردین اهدا خواهد شد. اشخاصی که تمایل دارند در این کمپین شرکت کنند باید ابتدا ثبت نام کنند و سپس اپلیکیشن موسم را نصب کرده و در نهایت دوستان خود را برای کسب امتیاز بیشتر به عضویت در موسم دعوت کنند.

هم‌چنین موسم به تمام مسافرانی که در طول مدت این کمپین (که تا 29 اسفند 96 ادامه خواهد داشت) در سایت یا اپلیکیشن ثبت‌نام خود را کامل کنند 20 هزار تومان اعتبار بدون قرعه کشی اهدا خواهد کرد که این اعتبار با دعوت کاربران بیشتر تا 50 هزار تومان قابل افزایش می‌باشد.

برای شرکت در قرعه‌کشی هیجان انگیز موسم می‌توانید همین الان به نشانی https://www.moosem.ir/landing/norooz97 رفته و در قرعه‌کشی نوروزی موسم ثبت نام کنید.

دیگر وقت این رسیده است که برای سال جدید آماده شده و چه چیزی بهتر از این که سال جدید را با یک سفر لذت‌بخش شروع کنیم. پیشنهادهای هیجان‌انگیزی در موسم برای مسافران تدارک دیده شده. در تمام مقاصد گردشگری از شمال تا جنوب کشور، مشهد، شیراز، کیش، اصفهان و .... کلی انتخاب وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها اقامتگاه دلخواه خود را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی