ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خودروی دامای، در تیررس دید مشتریان سخت پسند؛ هم اکنون در تهران [رپورتاژ آگهی]

سوپرایزی هیجان انگیز برای علاقه مندان به ماشین در واپسین روزهای سال ۱۳۹۶! همایشی بسیار پرانرژی با معرفی دو محصول جذاب و مدرن از سوی شرکت یاران خودروی اروند که کیفیت برگزاری آن دست کمی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سوپرایزی هیجان انگیز برای علاقه مندان به ماشین در واپسین روزهای سال ۱۳۹۶! همایشی بسیار پرانرژی با معرفی دو محصول جذاب و مدرن از سوی شرکت یاران خودروی اروند که کیفیت برگزاری آن دست کمی از خود اتومبیل‌ها نداشت. در این مراسم برند دامای با دو مدل به نام‌های X5 و X7 حضور داشت که از کراس اوورهای اندازه بزرگ و متوسط این کمپانی محسوب می‌شوند.

حضور مدیران این شرکت و نماینده ایرانی آن‌ها به همراه شخصیت‌های معروف حوزه سینما، ورزش و دیگر افراد محبوب، اهمیت معرفی این برند را در کشور بیش از پیش کرده و می‌توان حدس زد که وقتی با چنین جدیتی به صحنه رقابت و حضور وارد می‌شود، برنامه‌های متنوع و حرفه‌ای را برای مشتریان خود جهت آینده در دست اقدام دارد.

در این مراسم باشکوه که در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن در تاریخ ۱۴ اسفندماه برگزار شد، مدیران شرکت یاران خودرو و کمپانی دامای به بیان توضیحاتی در خصوص کمپانی‌های موردنظر پرداخته و برنامه‌های آینده این برند را در ایران برای حضار تشریح نمودند. هرچند که بخش هیجان انگیز همایش همانا معرفی دو محصولی بوده که قبلاً هم به آنها اشاره شد؛ ارائه‌ی مزیت‌های منحصر به فرد و ویژه‌ی دامای X7 و X5 توسط مدیران مربوطه انجام شده و در حضور مهمانان ویژه، خبرنگاران و کارشناس فعال حوزه خودرو، از این دو مدل رونمایی شد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، سوپراستارهای سینما و ورزش هم در این مراسم حضور چشمگیری داشتند که از جمله این بزرگواران می‌توان به آقایان علی انصاریان و علی اوجی اشاره نمود. ضمن اینکه حضور یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران اتاق بازرگانی چین هم از نکات ویژه همایش محسوب می‌گردد. آقای پژمان بازغی، از سوپراستارهای محبوب سینمای کشور نیز به عنوان مجری مراسم رونمایی حضوری پر حس و حال داشتند.

از آنجا که بازار خودروی کشورمان از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و مصرف کنندگان همیشه طالب محصولی مدرن و زیبا با پیشرفته ترین و متنوع‌ترین فن‌آوری‌های روز هستند، برندهای موفق اتومبیل سعی می‌کنند تا با هوشمندی کامل به معرفی مدل‌های خود بپردازند. اما در این بین، برخی برندها شیوه‌ی بهتر و صمیمانه تری را انتخاب می‌نمایند تا برای همیشه در اذهان ماندگار شوند.

مرور پیشینه‌ی نماینده‌ی دامای هم خالی از لطف نیست. شرکت یاران خودروی اروند از حدود ۲ سال گذشته که در منطقه آزاد اروند به ثبت رسیده، تمامی تلاش خود را بر برنامه‌های مختلف مانند واردات خودرو، مونتاژ و فروش اتومبیل‌های سواری و ارائه خدمات پس از فروش معطوف کرده است. اما نکته مهم این کمپانی، پایبندی به اصولی مانند بهبود کیفیت، فن‌آوری‌های مدرن و از همه مهم‌تر جلب رضایت و اعتماد مشتریان بوده تا علاوه بر ایجاد روحیه مناسب، توسعه کار و همدلی، تصویر ذهنی مناسبی در این بخش از صنعت کشور ایجاد نماید.

مرور محصولات جدید دامای از هر سخنی جذاب‌تر است؛ مدل بزرگ‌تر موسوم به X7 که طراحی پرصلابت، ماجراجویانه و چهره خشمگین آن کاملاً در برخورد اول، نظر هر علاقمندی را به خود جلب می‌کند. ترکیب استادانه‌ی چراغ‌های جلو و جذب آن‌ها در موتور کشیده و سپرهای پهن X7، به ذات سرکش اما موقر آن اشاره می‌کند. این خودرو با توجه به طراحی بدنه‌ای متشکل از احجام و خطوط نه چندان تیز، ترکیبی هماهنگ و مدرن را ارائه می‌دهد. این مورد در بخش جانبی و خطوط کناری و سقف که به انتها می‌رسند، همچنان ادامه دارد.

شاید بتوان طراحی قسمت عقب X7 را یکی از زیباترین بخش‌هایی در نظر گرفت که امروزه در مدل‌های متنوع کراس اوور شاهد هستیم و از این جهت، فرزند بزرگ دامای بی شباهت به مدل‌هایی از برندهای آلمانی نیست. این موضوع شناخت صحیح تیم طراحی محصول از بازار و تاکید آنها بر المان‌های مدرن و لوکس طراحی این روزهای جهان اتومبیل را نشان می‌دهد. این همان برگ برنده‌ای است که باعث می‌شود طراحی خودرو تا چندین سال طراوت روزهای اول خود را حفظ کرده و نیاز به تغییر نسل و انجام فیس لیفت نداشته باشد، تا جایی‌ که حتی از مدل‌های کره ای هم در این بخش پیشی می‌گیرد.

وقتی قدم به داخل کابین دامای X7 می‌گذارید، به طور حتم شوکه خواهید شد. ترکیبی از تمامی المان‌های لوکس و اسپرت و امکانات فوق العاده با کم‌ترین تلاش در اختیار شما هستند، حتی دامای برای باز و بسته کردن در ماشین به شما زحمت نمی‌دهد! سیستم ورود بدون کلید و مکش در، کارتان را راحت می‌کند. فضای داخلی کاملاً بر محوریت راننده و سرنشینان و راحتی آن‌ها شکل گرفته است. رعایت اصول ارگونومی و دسترسی به بخش‌های مختلف کابین واقعاً هیجان انگیز و ستودنی است.

به طور حتم برای کسانی‌ که سطح تجهیزاتی به اصطلاح فول، آنها را راضی و خوشحال می‌کند، X7 پر از سورپرایزهای متنوع است. صندلی‌های چرمی با تنظیمات برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، حافظه برای صندلی‌های جلو، آینه و فرمان، ترمز پارک الکترونیکی، ۶ عدد ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، اتوپارک و انواع و اقسام رادارهای دور تا دور این کراس اوور زیبا تنها بخشی از لیست بلند بالای امکانات جذاب آن را تشکیل می‌دهند.

شاید برای خیلی از علاقمندان این پرسش مطرح شود که با وجود این جثه بزرگ و تنومند، موتور خودرو چه قدرتی دارد؟ البته که موضوع بسیار مهمی است، اما قبل از پرداختن به آن باید بگوییم که X7 با وجود اینکه یک کراس اوور محسوب می‌شود، اما فاصله بین دو محور آن با تویوتا لندکروزر به عنوان یک اس یو وی فول سایز برابری می‌کند و می‌تواند پذیرای ۵ تا ۷ سرنشین باشد. موتور۲ لیتری توربوشارژردار دامای به قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری که از دور موتور ۲۴۰۰ به دست می‌آید، نیازهای شهری و جاده‌ای شما را کاملاً برآورده می‌کند.

در این بین، به جاده اشاره کردیم و بهتر است بدانید که دامای X7 برای آفرودهای سبک و جاده‌های ییلاقی خودروی قابل اعتمادی است، زیرا در این بخش هم به امکاناتی مانند کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کمکی ورود به شیب، سیستم کنترل کشش و انواع سیستم‌های کمکی ترمز مجهز شده است. از طرفی وقتی به برادر کوچک‌تر یعنی X5 می‌نگریم، کاربری راحت آن در شهر برای جوانان و خانواده‌های کم جمعیت در ذهن شکل می‌گیرد. البته باید گفت که این مدل در خصوص قوای محرکه و امکانات متنوع از X7 چیزی کم و کسر نداشته و همه چیز در انتخاب این مدل‌ها به ذائقه و سلیقه شما بر می‌گردد.

با تمام این تفاسیر باید ذکر کنیم که هر دو مدل از لحاظ نوع طراحی، سطح تجهیزات، قوای محرکه و کاربری راحت در شهر و جاده، کاملاً بر طبق استانداردهای مشتریان ارائه شده اند که بدون تردید، مالکیت هرکدام از آنها تجربه‌ای فراموش نشدنی و حس و حالی خاص را به مالک خوش ذوق خود هدیه می‌کنند، یعنی به عبارت دیگر، دامای با تکیه بر طراحی پرصلابت و باطن جسورانه خود، افق‌های روشنی را در دید علاقمندان ایجاد خواهد کرد.

برای مشاهده در اندازه بزرگ تر روی تصویر کلیک کنید.
برای مشاهده در اندازه بزرگ تر روی تصویر کلیک کنید.
https://www.aparat.com/domycar
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی