ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایای خرید آنلاین بیمه از فروشگاه بیمه ماهان [رپورتاژ آگهی]

پیشرفت اینترنت و فضای مجازی، زندگی ایرانیان را به کلی متحول کرده و فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای فروش کالا های مختلف از طریق اینترنت ایجاد شده اند. اما فروش اینترنتی به کالا ها محدود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیشرفت اینترنت و فضای مجازی، زندگی ایرانیان را به کلی متحول کرده و فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای فروش کالا های مختلف از طریق اینترنت ایجاد شده اند. اما فروش اینترنتی به کالا ها محدود نمی شود و امروزه کاربران، بسیاری از خدمات را نیز به صورت اینترنتی خریداری می کنند.
بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست فروشگاه آنلاین بیمه ماهان نیز بدین منظور افتتاح گردیده است .

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان برای خرید آنلاین بیمه مزایای بسیاری در نظر گرفته شده و تخفیفات و هدایای ویژه ای نیز به کاربران تعلق می گیرد. نمونه ای از این مزایا و تخفیفات را در زیر ذکر می کنیم :

  • بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی از بیمه های مهم در صنعت توریسم و گردشگری است و این برای اخذ روادید در بسیاری از سفارتخانه ها اجباری می باشد

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بیمه مسافرتی را با 50% تخفیف همراه با هدیه ای ویژه به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید (برای خرید این بیمه نامه کلیک کنید).

  • بیمه آتش سوزی: همانطور که می دانید بیمه آتش سوزی بیمه ای جامع برای ساختمان است و بسیاری از پوشش ها از جمله سرقت و زلزله نیز در این بیمه نامه قرار دارند.

شما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان برای بیمه آتش سوزی خود 75 % تخفیف دریافت می کنید و هدایای ویژه ای نیز برای شما به همراه بیمه نامه ارسال می شود (برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی کلیک کنید).

  • بیمه بدنه: بیمه بدنه در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تخفیفات ویژه ای دارد. این بیمه نامه به صورت اختصاصی و فقط در بیمه ماهان 80% تخفیف دارد و 4% تخفیف اضافه بر آن نیز هدیه خرید اول شما از فروشگاه بیمه ماهان است. همچنین شما می توانید این بیمه را به صورت اقساط بدون پیش پرداخت و بدون سود اضافی بخرید. برای خرید بیمه بدنه با شماره 41752800 تماس بگیرید.
  • بیمه شخص ثالث: این بیمه در کشور اجباری هست و در خرید آن همیشه قیمت مهم ترین شاخصه بوده. شما می توانید با اطمینان ارزانترین بیمه شخص ثالث را از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان حتی به صورت اقساط و بدون سود اضافی خریداری کنید.

برای خرید بیمه شخص ثالث با شماره 41752800 تماس بگیرید

  • بیمه عمر: از اهمیت و ضرورت خرید بیمه عمر که بگذریم خرید آن همواره با دردسر هایی همچون جدول نرخ دهی و غیره همراه بوده. کارشناسان ما در فروشگاه بیمه ماهان در این بیمه نامه مشاوره رایگان و اختصاصی می دهند و همچنین یک کارت هدیه 50 هزار تومانی تقدیمتان می شود.

برای خرید بیمه عمر با شماره 41752800 تماس بگیرید

  • بیمه حوادث: بیمه حوادث نیز در فروشگاه بیمه ماهان 40 % تخفیف دارد. برای خرید آن 41752800 را شماره گیری نمایید .

اما چرا بیمه را از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان خریداری کنیم ؟

  • قیمت: برای  خرید محصول و خدمات، قیمت نقش اساسی و مهمی ایفا می کند.

در تعیین قیمت همواره دو فاکتور مطرح است یکی رقابتی بودن بازار آن محصول و دیگری تخفیفات اختصاصی فروشنده آن.

شما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به عنوان تخصصی ترین مرجع خرید آنلاین بیمه می توانید در بازاری رقابتی بیمه های مختلف را مقایسه و استعلام کنید و هر کدام از آنها که قیمت مناسب تری داشت را خریداری نمایید.

همچنین فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با معتبر ترین و بزرگترین کارگزاری بیمه کشور همکاری می کند و تخفیف های اختصاصی را برای کاربران خود فراهم کرده که قیمت آن را نسبت به دیگر نمایندگان پایین تر و مناسب تر نموده است

  • کیفیت: کیفیت در خرید بیمه به منزله این است که خدمات بیمه ای خریداری شده متناسب با نیاز کاربران باشد و آنها برای خدمات غیر ضروری هزینه ای پرداخت نکنند.

در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان کلیه پوشش های بیمه ای کاملا اختیاری بوده و هیچ پوششی برای خرید به شما تحمیل نمی شود. علاوه بر این با توجه به تجربه تخصصی و  بررسی ها و مطالعات کارشناسان فروشگاه بیمه ماهان، کلیه محصولات بیمه ای طراحی شده کاملا متناسب با نیاز کاربران بوده و همه بیمه نامه ها بر اساس اصول رضایت مشتریان طراحی شده است.

  • پشتیبانی: با توجه به تخصصی بودن مباحث بیمه نیاز به مشاوره و پشتیبانی تخصصی توسط کارشناسان این حوزه وجود دارد اما پشتیبانی در خیلی از بیمه ها شامل هزینه می شود.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با 40 کارشناس و متخصص حوزه بیمه کلیه خدمات مشاوره تخصصی بیمه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرارداده است.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان | برای تمام اگر های شما
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی