ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از نایاب‌ترین تا پرفروش‌ترین تبلت‌ های دنیا در سایت دیوار [رپورتاژ آگهی]

همیشه می‌گویند مصرف‌ کنندگان بهترین مرجع پرس‌وجو جهت خرید هستند. اگر این روزها درگیر خرید تبلت هستید، می‌توانید نگاهی به سایت آنلاین خرید و فروش مانند سایت دیوار بیاندازید و در آن بیشترین تبلت‌هایی را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه می‌گویند مصرف‌ کنندگان بهترین مرجع پرس‌وجو جهت خرید هستند.

اگر این روزها درگیر خرید تبلت هستید، می‌توانید نگاهی به سایت آنلاین خرید و فروش مانند سایت دیوار بیاندازید و در آن بیشترین تبلت‌هایی را که برای فروش آگهی شده است، مشاهده کنید. سامسونگ، ایسوس( یا ایسوز) و آیپد سه برندی است که بیشترین آگهی خرید یا فروش تبلت را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ از قافله هیچ‌وقت عقب نماند. با گلکسی تب پی 1000، اولین تبلت اندرویدی را به بازار ارائه و در واقع از اولین تبلت‌های سری تب خود پرده برداشت. آن زمان آیپدها در بازار یکه تازی می‌کردند و کره‌ای ها با این کار مستقیما شرکت اپل را نشانه گرفتند. در مراسم رونمایی پی 1000، از قابلیت شگفت‌انگیز آن سخن گفته شد: برقراری تماس صوتی. کره‌ای ها به جهان نشان دادند چطور می‌توانیم یک وسیله بزرگ را روی گوش خود بگیریم و از صحبت با آن هراسی نداشته باشیم. این تبلت در ایران به جهت قدمت بالا کمیاب است. با این حال سایت دیوار یک دستگاه گلکسی پی 1000 را به قیمت 500 هزار تومان به فروش گذاشته است. گلکسی تب‌ها از همان سال با ورژن‌های مختلف a، e، s و ... آهسته آهسته ورود پیدا کردند. این اما تمام هنرنمایی سامسونگ نبود. گلکسی پرو و گلکسی نوت از دیگر فرزندان تبلت‌های این ابرشرکت به حساب می‌آید. آگهی خرید تبلت در مدل‌های مختلف تب، در سایت دیوار نسبت به نوت بیشتر است. نکته جالب این است که در این سایت گلکسی تب پرو آگهی نشده است.

اگر به دنبال یک تلبت ارزان و کم‌دردسر هستید، به سراغ گلکسی تب 3 بروید. این تبلت در بازار کمتر پیدا می‌شود اما چند نمونه آن در سایت دیوار بین 400 تا 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. گلکسی اس، آخرین فرزند سامسونگ در سری مدل‌های تب است. قیمت این تبلت در بدو ورود به ایران نجومی بود اما در حال حاضر کارکرده آن کمتر از 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به عنوان مثال یک دستگاه گلکسی تب اس 3 که بنا بر ادعای فروشنده کمتر از 5 ساعت کار کرده ، در دیوار دو میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. ارزان‌ترین آگهی گلکسی تب اس در این سایت متعلق به گلکسی تب اس 10.5 اینچی است که یک میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بعد از سامسونگ، بیشترین آگهی خرید تبلت در سایت دیوار به اپل تعلق دارد. 7 سال پیش آیپد رویای لپ‌تاپ بدون کیبورد را بالاخره به واقعیت بدل و سپس در انواع مختلفی قد علم کرد. آیپد مینی، آیپد ایر و حالا آیپدپرو انواع مختلف تبلت‌های کمپانی اپل هستند که در ایران با قیمت‌های مختلف موجود است. در سایت دیوار تعداد آگهی‌های مربوط به آیپد ایر در صدر جدول قرار دارد. پس از آن، آیپد مینی بیشترین آگهی را به خود اختصاص داده است. آیپد ایر و آیپد مینی حافظه داخلی بیشتری نسبت به آیپدهای معمولی  دارند. مزیت خرید تبلت اپل در سایت دیوار، قیمت مناسب آن در مقایسه با قیمت موجود در بازار است. مثلا آیپد ایر 2 مجهز با حافظه داخلی 128 گیگ و دو سیم کارت خور، در سایت دیوار یک میلیون و 800 هزار تومان آگهی شده است. همچنین یک آیپد مینی 32 گیگ کارکرده در این سایت به قیمت 700هزار تومان به فروش می‌رسد.

ایسوس یا ایسوز، سومین برندی است که در سایت دیوار بیشترین آگهی را به خود اختصاص داده که عموما با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان به حراج گذاشته شده است. به عنوان مثال خرید تبلت ممو پد ایسوس با حافظه داخلی 16 گیگ و صفحه نمایش 8 اینچی در این سایت یک میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. همچنین تبلت zenpad  8 اینچی آکبند به قیمت 650 هزار تومان در دیوار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    تعجب می کنم،سایت دیوار خیلی مشتری داره،یکیش خود منم،چی شده که جدیدا هی آگهی میزنه،عجیبه ?

مطالب پیشنهادی