ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سخت جانی برای دنیای واقعی؛ معرفی لپ تاپ های سری Latitude Rugged Extreme از کمپانی DELL [رپورتاژ آگهی]

در شرایط سخت کاری، ممکن است لپ تاپ شما در معرض خطراتی مانند افتادن روی زمین، تکان های شدید، نفوذ آب، گرد و غبار و دمای فوق العاده زیاد قرار بگیرد. اما لپ تاپ Dell ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در شرایط سخت کاری، ممکن است لپ تاپ شما در معرض خطراتی مانند افتادن روی زمین، تکان های شدید، نفوذ آب، گرد و غبار و دمای فوق العاده زیاد قرار بگیرد. اما لپ تاپ Dell Rugged Extreme برای بدترین شرایط و با استفاده از بهترین و مقاوم ترین مواد ساخته شده است که این مواد شامل پلیمرهای ضد ضربه و آلیاژهای مقاوم منیزیم هستند.

اطلاعات ارزشمند شما، در برابر عوامل خارجی توسط دربهای آب بندی شده و واشرهای تحت فشار محافظت می شوند. آن هم در زمانی که شما قادرید در دمای بالا بهترین عملکرد را با استفاده از مدیریت دمای نسل چهارم Quad Cool داشته باشید

لازم به ذکر است که این سری از نوت بوک های مقاوم دل به صورت مستقل تحت تست های نظامی از جمله سقوط از ارتفاع 6 فوت (1.8 متر)، محافظت از ورود مایعات و مواد خطرناک و تشعشع زا در مراکزی غیر از دل قرار گرفته اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

بهره وری در همه جا

هنگامی که شرایط سخت می شود اجرای کار نباید متوقف شود. با استفاده از لپ تاپ های Rugged  مجهز به پردازنده های نسل چهارم و پنجم اینتل، درایو های پرسرعت SSD و کارت گرافیک مستقل سرعت کار شما هرگز کم نمی شود. علاوه بر این با وجود باتری که حداکثر 14 ساعت دوام می آورد، شما نیروی لازم برای کار در یک شیفت کاری کامل را دارید.

همچنین با استفاده از امکانات بی سیم نظیر Mobile Data و GPS به راحتی می توانید به اینترنت و شبکه های محلی متصل بمانید.

صفحه نمایش 14 اینچی با قابلیت دید مستقیم در نور محیط خارجی کمک می کند حتی در نور شدید خورشید یا شرایط فوق العاده کم نور به راحتی از دستگاه استفاده کنید ضمن این که سیستم لمسی خازنی به شما اجازه می دهد دستکش های خود را هنگام کار در نیاورید. چرا که در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین دستان شما بدون استفاده از دستکش قادر به کار کردن نیستند و صفحه لمسی این نوت بوک به شما کمک می کند حتی با دستکش در این شرایط سخت به کار خود ادامه دهید.

کار کردن با لپ تاپ سری Rugged به این معنیست که به هر طرف می نگرید یک نو آوری می بینید. صفحه کلیدی که قابل برنامه ریزی است و با داشتن امکان نور پشت صفحه کلید RGB به راحتی به شما اجازه کار کردن در تمام محیط های نوری را می دهد که حتی در حالت Stealth با فشردن یک کلید به راحتی مخفی می شود.

بسیاری از قطعات این لپ تاپ مانند حافظه SSD و باتری ، در هنگام بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی در محیط، براحتی و به سرعت قابل جدا شدن از قسمت کناری دستگاه هستند.

استانداردهای بین المللی:

این سری از لپ تاپ های Dell موفق به کسب استانداردهای مختلفی از سازمان های بین المللی شده اند که از جمله آن ها می توان به استاندارد IP-65 که در خصوص مقاومت این دستگاه در برابر نفوذ ذرات خارجی و آب می باشد و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-461F، تست های نظامی MIL-STD-810G و استاندارد ANSZ/ISA 12.12.01 مربوط به محیط های شیمیایی اشاره نمود.

کنترل های کاری

با خرید محصولات سری راگد دل، آرامش خیال را برای خود به ارمغان بیاورید. به این دلیل که کنترل همه چیز در دست شماست آن هم زمانی که امنیت، مدیریت و راه حل های محاسباتی سخت را پیش رو دارید. مدیریت این سیستم ها از راه دور با استفاده از تکنولوژی Intel Vpro براحتی امکان پذیر است. دل امکانات امنیتی متعددی شامل FIPS 140-2 ، سیستم رمز گذاری اطلاعات دل و ControlVault پیشرفته در این نوت بوک قرار داده است تا خیال شما را از بابت اطلاعات ارزشمندتان راحت کند.

برخی از مشخصات برجسته این لپ تاپ

Processor : Fourth-generation Intel® Core™ i3, i5 and i7 dual-core processors

Memory : 2 DIMM slots supporting up to 16GB 1600MHz DDR3L

Graphics : Integrated Intel HD Graphics 4400 (i3/i5) or Intel HD Graphics 5000 (i7)

Optional NVIDIA® GeForce® GT 720M (DDR3 2GB) discrete graphics with Optimus™

Storage : 128GB, 256GB or 512GB mobility solid state drives; Optional 256GB mSATA SED SSD

Display : 14.0” HD (1366 x 768) 16:9 Direct-View outdoor-readable display with resistive touchscreen

Ports : Ports: USB 3.0 (2), USB 2.0 (2), native RS-232 serial ports (2), RJ-45 gigabit Ethernet network connectors (2)

stereo headphone/microphone combo jack, pogo-pin docking connector, VGA, HDMI

Connectivity : Gigabit Ethernet / GPS / Mobile Broadband and WLAN

امروز می توانید با خرید این نوت بوک سرمایه گذاری مناسبی برای کار در محیط های سخت اجرایی با طول عمر بالا داشته باشید ضمن این که گارانتی سه ساله زیگورات شما را به راحتی در طی این مسیر همراهی می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیگورات به آدرس www.zigorat.com مراجعه فرمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • R3D
    R3D | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    خیلی خوشحالم که محصولات Dell داره به ایران وارد میشه.
    هر وقت این لپ تاپ های راگ دل رو میبینم یاد سکانس ابتدایی فیلم Interstellar میوفتم که کوپر بوسیله ی یکی از همین لپ تاپ ها یک پهپاد رو فرود میاره.

مطالب پیشنهادی